Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Lapsigootit? Onko ok?

• Vastaa

Lainaus: Chrystalis

lapset ottavat mallia vanhemmistaan. Hyvä esimerkki lähtee itsestä. Se ei auta mitään, mikäli kiellät lasta esimerkiksi kiroilemasta jos itse suollat ärräpäitä enemmän kuin laki sallii.

Jep. "Tee niin kuin sanon, älä niin kuin teen"-menetelmä ei ole koskaan toiminut eikä tule toimimaan.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Lainaus: darkAngel

miulla kans. jostain syystä miulle tulee niin töykeä olo jos alan sinutella.

Aivan. Suorastaan kylmää, jos kassalla näkee vanhemman henkilön, jolle myyjä sanoo "haluatko sä kuitin" tai jotain vastaavaa. Grrh. Samalla tavalla nousevat niskakarvat pystyyn pöyristyksestä mikäli kersat menevät kioskille ostamaan karkkia, eivätkä edes osaa kiittää, tai vanhemmat paapovat taakseen piiloutuvia kakaroita puolustelemalla että "meidän Minna-Ryyni ujostelee vieraita". EI SILLÄ TAVALLA OPI SOSIAALISEKSI ETTÄ VOI MENNÄ MAMMAN HELMOIHIN. Ja kiittämään pitää opettaa pienestä pitäen.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
BINGO!!! Heetteri osui jälleen kerran asian ytimeen. meitä kohteliaita hyvin kasvatettuja sais olla enemmänkin. aion sitten omille lapsilleni (mikäli niitä päätän haluta) opettaa että pitää aina kiittää. kuten Heetteri sanoi, ei paapomalla pääse puusta pitkään. vaikka sosiaalisuus ei välttämättä ole kiinni siitä paapooko lasta vai ei niin on sillä silti aika iso osa. kasvattakaa lapsenne kunnioittamaan vanhempia ihmisiä ja toisiaan.

when love turns hopelessness, hopelesness turns bitternes, bitterness turns hate and hate finally into sweet sweet vengeance... untill your blood is pouring down my face, I´ve had mine.

• Vastaa
Heh, huvittavaa kuvitella joku 10 vee kersa goottikuteet niskas...
Itse olen 16 ja olen löytänyt tyylini, mulla on mukava olla gootahtavissa vaatteissa. Aluksi äiti selitti jotain, että ei halua mun pukeutuvan koko ajan mustaan, mutta nyt suurin osa on mustia ;D
Ylpeän kuuloinenhan tuo on ollut, kun on sukulaisille selittänyt, että mulla on goottimainen tyyli

Would you take me away from me?

• Vastaa

Lainaus: darkAngel

BINGO!!! Heetteri osui jälleen kerran asian ytimeen. meitä kohteliaita hyvin kasvatettuja sais olla enemmänkin. aion sitten omille lapsilleni (mikäli niitä päätän haluta) opettaa että pitää aina kiittää.

Itseasiassa kiitos ja anteeksi ovat hyviä tapoja luoda uusia ihmissuhteita. Tapasin erään pitkäaikaisen, läheisen ystäväni sanomalla hänelle kiitos.
Itse kiitän ja pyydän anteeksi, koska se on a) kohteliasta b) tapa. Ei se mitään maksa!
Rasittavia sellaiset ihmiset jotka eivät ikinä kiitä

se on neo. || I'm so modern that everything is pointless. ~Nicky Wire

• Vastaa
Helppohan se teillä ihmiset, on sanoa kun oma äitinne ei olekaan yksi harvoista suomen tyylikouluttajista. *nyyh* se on aivan hirveää kuunnella päivästä toiseen sitä valitusta tukan väristä yms. yms. ja sitten valitetaan ettei päästä mihinkään töihin jos noin pukeudutaan.....
Antaa ihmisten olla minkälaisia ne haluaapi olla!
noista kohteliaisuuksista sen verran että kun olin 9v taaksepäin jenkeissä niin aina tuntemattomatkin ihmiset tervehtivät ja auttoivat hädässä olevaa.
/OT/
tuli muuten äskettäin mieleen eräs poika täältäpäin joka on kait nyt 16v ja katselee dr. philiä omasta tahdostaan ei polta ei juo yms. ja kunnioittaa vanhempiaan.(mahtaakohan ko. hlölle tulla jotain mielenterveysonkelmia myöhemmin?Who knows...)

Tautinen

"haa syöksen sinut pimeyteen ja syöt pääsi!" Syö Pääs AIVOKAALI!!

• Vastaa
Tuossa oli eilen eräs 15v tapaus, joka on ihan vuodessa tai puolessa keksinyt goottijutut. On sitten värjännyt päänsä mustaksi, hankkinu ihan mustia vaatteita ja meikkejä. Eikä se vielä mitään, mutta sitten kun tänä kyseinen ihminen on jo jonkun aikaa mainostanut ja hihkunut gootteuttaan ja synkyyttään ja eilen sitten kävi kirjoittelemassa, miten on hirveetä ku äiti ei päästä mustissa ulos ollenkaa ku hää on niin saatananpalvoja. Joopa joo. Siinä vaiheessa mulla kilahti ja mä huomautin asiasta sille. Sieltäpäin tuli takasin heti avohoitopotilaaks haukkumista ja itsensä aikuisuuuden korostusta. Laitoin takasin, että se mitä sä olet/et ole ei ole niin ihmeellistä, ei siit tarvii koko aikaa meuhkaa ja sitten sainkin taakseni jo muita hengenheimolaisia, jotka olivat samaa mieltä asiasta.
Se on hienoa, jos on löytänyt tän tyylin/musiikin parista oman juttunsa tai sydämensä asian, mutta ei se nyt niin ihmeellistä ole. Se voi alkuun olla ehkä iso muutos ja kivaa, mutta ei sitä päätöntä ja jatkuvaa mainosttusta ja muuta kukaa jaksa kauaa kuunnella. Kyllä ihmiset huomaa sun erilaisuutes ilman huutelujakin.. Tämä oli tällainen tapaus, josta nuo stereotypiat syntyy...

HC-Wild Line

• Vastaa

Lainaus: DiseasedAngel

Helppohan se teillä ihmiset, on sanoa kun oma äitinne ei olekaan yksi harvoista suomen tyylikouluttajista.

Auts!! Sori nyt vaan, mutta yleensä näillä "tyyliexperteillä" on varsin yksisilmäinen näkemys siitä mitä ympäröivässä maailmassa tapahtuu... Tyylejä on nimittäin muitakin kuin se yleisesti hyväksytty, kankean konservatiivinen jakkupukutyyli. xD

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa

Lainaus: FrozenCorpse

Siinä vaiheessa mulla kilahti

Olisko kannattanut jättää se kilahdus väliin? Koska jos tuollaisesta kilahtaa niin sitten varmaan about joka asiasta. Ja sellaisesta ihmisestä ei yleensä hirveästi pidetä...

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa
Ei, sillä jossei sille ikinä sano, ni sittenhän se vasta vinkuukin!

HC-Wild Line

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (pimeyden_hehku). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!