Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lapsigootit? Onko ok?

Kirjoittanut: Mindreal (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.03.2008 23:12
Äää oon teinigootti. Iik.
En ala kyl mitää korsettia tunkemaan ylle, ei näillä muodoilla :P Muutenkin tarkoitus pitää tän seiskaluokan ajan 'matalaa profiilia', ja siitä sitten muuttamaan tyyliä hiukan erillaiseksi. Kyllä mul nyttenkin on ihan goottikaupoista ostettuja vaatteita, mutta ei kyllä mitään erikoisia, näillä mennään
(turhaturha)
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.03.2008 14:35
Aika hyvä kanta hepsulla, iteki oon stalkannu galleriasta niin lähinnä nää mamma ja pappagootit pitävät tosiaan kaikkea hieman mustempaa goottina. toki ei kaikki.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Melia
  • Lähetetty: 10.03.2008 15:12
Ketju on venynyt jo melko pitkäksi, enkä millään jaksa sitä kokonaan kahlata läpi... onkohan täällä puhuttu vaikkapa tuosta musiikkipuolesta ollenkaan? Ettei tääkin menis taas ulkonäöstä paasaamiseksi.

Mieleeni vain tuossa tuli, että melkoista tekstiä on monen suositun artistinkin sanoituksissa. Löytyy kaikkea nekrofiliasta itsensä silpomiseen ja joukkomurhiin, ei välttämättä ihan niitä top 5 aiheita lapsille? Rap-musiikin kohdalla tästä on paasattu paljonkin, mutta olen vähän sitä mieltä ettei tämänkään genren musiikki ihan kaikilta osin ole lasten korville sopivaa... (yllättävän hyvin ne nappulatkin saavat sanoja käännettyä suomeksi halutessaan)

Ikärajattomia keikkoja/tapahtumia on jonkun verran tarjolla, jossain olen nähnyt jonkun K15-merkinnän, mutta harvemmin niitäkään on. Minun pulestani saisivat olla vaikka kaikki, missä vaan se tilan puitteissa on mahdollista... toisilla taas löytyy huonompia kokemuksia. Kuulemma jotkut alle 10-veet painaa jo keikoilla menossa mukana, melko pelottavaa jos saa sanoa... mä taisin olla tollon vielä pulkkamäessä
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.03.2008 19:30

Lainaus: Melia

Kuulemma jotkut alle 10-veet painaa jo keikoilla menossa mukana

Tämä on totisinta totta. Olin erään bändin keikalla tuossa viime kuussa ja eturivissä edessäni oli juurikin tuon ikäinen hyvin pienikokoinen tyttönen ja hänen pari kaveriansa (luultavasti ehkä hieman vanhempia kuin tuo 10-vuotias tyttö, vaikea sanoa).
Keikoilla käyneet; tiedättehän varmasti millainen tunku saattaa eturiviin olla, jolloin itse kullakin on hieman...litistyneet oltavat? Noh, tämän pikkutytön kaverit sitten huutelivat niille tunkijoille jotakin tämänsuuntaista kuin "Älkää työntäkö, täällä on pienempiä!". Pointti vain oli se, että sinne keikoille ei todellakaan kannata lähteä noin pieninä, sillä faktahan on vain se, että siellä todellakin pelataan raakaa peliä, ihmiset tönivät ja työntävät (ja pahimmassa tapauksessa hakkaavat -.-). Varsinkaan etumaisiin riveihin ei ole mitään asiaa, mikäli mielii välttyä "pahoinpitelyltä" .
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.03.2008 19:41
Mikä ihmeen yleisesti hyväksytty asia on, että eturiviin pääsevät pittaajat, hakkaajat ja muuten vaan huonosti käyttäytyvät, ja keikkaa katsomaan tulleet joutuvat kuikuilemaan kauempaa? Imperiumin laudalla tästä aiheesta on ollut jonkin verran keskustelua, ja yleinen ilmapiiri tuntuu olevan se, että jos et heilu nyrkit pystyssä voit mennä vaikka sinne missä ei päivä paista mutta eturiviin et ole tervetullut.

Tätä kysymystä en ole uskaltanut yllämainitulla palstalla esittää, vastaukset kun voin jo arvata...
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.03.2008 19:57

Lainaus: Piiskansiima

Mikä ihmeen yleisesti hyväksytty asia on, että eturiviin pääsevät pittaajat, hakkaajat ja muuten vaan huonosti käyttäytyvät, ja keikkaa katsomaan tulleet joutuvat kuikuilemaan kauempaa?

Luonnonlaki. No ei. En minäkään siitä pidä, enkä kuulu tuohon sakkiin, joka hakkaa ja töniii päästäkseen eturiviin (mikä idea on tunkea jonnekin, mihin ei ilmiselvästi enää mahdu?!). Toki laitan takaisin, jos joku minua tahallaan huitoo, mutta en koskaan sitä aloita.
Tuota kysymystä pitäisi tosissaan kysellä ihmisiltä jotka sitä kyynärpäätaktiikkaa/pittausta/et cetera harrastavat, vaikka en kyllä usko, että he siitä kuitenkaan itseään tunnistaisivat saatika lopettaisivat käytöstään.

Myös pomppijat ärsyttävät minua. Yritä nyt siinä vaikka kuvata, kun viisi ihmistä pomppii kuin vieteripuput aivan kiinni sinussa. Kerran yksi harvinaisen rasittava vieteripupu pilasi kenkänikin pomppimalla niiden päälle aivan kokoajan.

Onneksi ihmiset ottavat aina muutkin huomioon.

Mutta kunnes huonostikäyttäytyvistä saadaan hyvinkäyttäytyviä (ei koskaan, on minun vahva veikkaukseni), suosittelen aivan pienimpien todellakin pysyvän poissa "sieltä missä oikeasti näkisikin jotain". Use platformshoes, like I do.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.03.2008 15:55

Lainaus: Piiskansiima

Mikä ihmeen yleisesti hyväksytty asia on, että eturiviin pääsevät pittaajat, hakkaajat ja muuten vaan huonosti käyttäytyvät, ja keikkaa katsomaan tulleet joutuvat kuikuilemaan kauempaa?

Pittaajat, hakkaajat ja huonosti käyttäytyjät tunkevat eturiviin väkisin. Hyvin käyttäytyvät käyttäytyvät hyvin ja eivät ala haastamaan riitaa.
Tuskassa on mukavaa ottaa tuo nallekarhu mukaan keikoille. Ukkoni itsekin tykkää pitata, muttei koskaan pittaa silloin kun minä olen mukana. Kerran hän joka nappasi yhtä pittaajaa kurkusta kiinni ja löi kenttään kun tyyppi ei kuunnellut kaunista pyyntöä lopettaa, eikä edes käskyä. (Tämä tyyppi yritti siis väkisin saada porukkaa yllytettyä pittiin, töni ja riehui yksinään siinä vieressämme.) Loppui nopsaan pitti kun ukkoni teki selväksi yleisen mielipiteen. Ja nöyränä tuli tyyppi pahoittelemaan vielä keikan jälkeen. Sovittiin ja mentiin porukalla mäen päälle juomaan.
Viime vuonna tosin jouduin Finntrollista lähtemään kun mosh pitti levisi melkein koko yleisön laajuiseksi, ja muutenkin sain ahdistuskohtauksen siellä.

Onkohan tämä vähän off-topic...
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.03.2008 18:05

Lainaus: BronzeRain

Myös pomppijat ärsyttävät minua.

Herrajesta, paikallanko siellä pitäisi olla? Vaikka täytyy sanoa, että joskus on meinannut käydä jännittämään kun väki ympärillä alkaa pomppia hulluna toisiaan vasten... kertaalleen olen yhden kasan alle jäänyt, rillit vääntyivät jaskaksi ja siinähän sitä sit oltin 2 viikkoa puolisokeana kun ooteltiin uusia.

Mutta mun mielestä siitä ihan eestä näkee hiton huonosti ja yleensä vaan jonkun tietyn osan lavasta... jätän nuo paikat suosiolla muille.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.03.2008 19:19

Lainaus: Melia

Herrajesta, paikallanko siellä pitäisi olla?

Eiköhän niitä vaihtoehtoja löydy hartaushetken ja turpiinvedon välistäkin. En vain sitkeästi suostu ymmärtämään, miksi hlvetissä "parhaat paikat" on varattu pas*iaisille.

Viime vuonna Finntrollin aikana keikuin jonkin johdonsuoja-metallihärpättimen päällä yhdellä jalalla!
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.03.2008 19:23
3. rivi on hyvä paikka Näkee hyvin (jos ei ole pitkiä edessä), mutta toisaalta voi jäädä pitin alle. Näin ei ole miulle vielä onneksi käynyt, pelolla odotan mahdollista Tuskaa ja Carcassin keikkaa. /OT

Ja jos lapsosista puhutaan, niin käytöstavat keikoilla olisivat suotavia. Nightwishia kun oltiin katselemassa, niin sieltä pikkuiset (ehkä 12v.) tunki selkään ja vaati päästä eturiviin Anteeksi, kukaan muu siellä ei varmaan haluakaan. Varsinkaan koko päivän jonottaneet. Ja nyt en tarkoita itseäni.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit