Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Lapsigootit? Onko ok?

• Muokkasi: Faith Black
  • Vastaa

Lainaus: BronzeRain

Onkohan tämä vähän off-topic...

Jaa mitenniin? Lapsikuutithan niitä pittaajia ovat! ;D

Lainaus: Melia

Herrajesta, paikallanko siellä pitäisi olla?

Kuten Piiskansiimakin jo sanoi, niin on niitä muitakin vaihtoehtoja kuin täysi paikallaanolo tai riehuminen. Ja kyllä sitä saa vähän hypähdellä, kunhan ottaa muutkin huomioon, eikä vain "Minäminäminäminä! Muut väistäköön minua!".
(Lainauksessasi on muuten väärän henkilön nick, siinä kuuluisi olla minun, ei BronzeRainin).

Onneksi itse en ole joutunut mitään mosh pittejä todistamaan, saati sellaiseen väkisin osallistumaan, kun en kuuntele metallia.

Lainaus: Melia

Mutta mun mielestä siitä ihan eestä näkee hiton huonosti ja yleensä vaan jonkun tietyn osan lavasta...

Minä olen ainakin havainnut omalla kohdallani eturivin parhaimmaksi paikaksi. Suurilla festareilla voi tietysti olla asia eri, jos lava on hirveän iso...

Minä lopetan omalta kohdaltani offin tähän!

I'm not your chambermaid. You're not my lord.

• Vastaa

Lainaus: Kuunsilta

iteki oon stalkannu galleriasta niin lähinnä nää mamma ja pappagootit pitävät tosiaan kaikkea hieman mustempaa goottina.

Itsekin olen "mammagootti". Tyylini joudun pitämään todella paljon yksinkertaisempanaa kuin mitä haluaisin sillä käydään lasten kanssa aika paljon kerhoissa. Minua karsastetaan jo nyt kun olen niin hemmetin outo, saati sitten jos ilmestyisin sinne rastat päässä.
Täytyy ajatella myös lasteni etua, haluaako kukan muksu leikkiä lapsen kanssa jolla on outo äiti?
Lapseni tulevat todennäköisesti käymään myös koulua näiden kerhokavereidensa kanssa.
Suuri osa mamma- ja pappagooteista käy todennäköisesti myös töissä, mikä asettaa aika reippaasti vaatimuksia ulkonäölle. Monessa työpaikassa esim. lävistykset kasvoissa on kiellettyjä.

Nauttikaa lapset rakkaat siitä että saatte näyttää juuri niin gootilta kuin haluatte, sitten kun pääsette tähän fossiilin ikään missä minä olen niin eipä voikaan enää toteuttaa esim. sähkönsinisiä rastoja jos sattuu just sellaset sillä hetkellä haluamaan
  • Muokkasi: FrozenCorpse
  • Vastaa
Toisaalta mua myös suunnattomasti pistää ärsyttämään, ettei massasta saisi erottua ja kaikki pitää olla niin yhden muotin mukaista. Enää et saa olla mitään, kun kaikki sitte alkaa sua karsastaa ja syyttelee tms..
Kyllä mä ainaki kasvatan tulevat kakarani ns. vanhan aan käytöstavoille, ettei ihmisiä haukuta ja tms. Opetan niille sitten, että erilaisuutta ei pidä kattoa kieroon. Ois valtalvan ihanaa jos omista lapsista tulis kanssa gootteja tai hevareita.

HC-Wild Line

• Vastaa

Lainaus: FrozenCorpse

Kyllä mä ainaki kasvatan tulevat kakarani ns. vanhan aan käytöstavoille, ettei ihmisiä haukuta ja tms. Opetan niille sitten, että erilaisuutta ei pidä kattoa kieroon. Ois valtalvan ihanaa jos omista lapsista tulis kanssa gootteja tai hevareita.

Hieno ajatustapa, mutta mikäli meinaa lapsensa kasvattaa välttämään toisten haukkumista sekä nimittelemistä, niin silloin täytyy aloittaa itsestään. Silloin täytyy itsekin lopettaa muiden haukkuminen. ;)

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Muokkasi: Deadboy
  • Vastaa

Kyllä mä ainaki kasvatan tulevat kakarani ns. vanhan aan käytöstavoille, ettei ihmisiä haukuta ja tms

Ihan rehellisesti sanottuna sä olet itse aika lahjakas avautumaan ihmisille netissä joten jos mielit kasvattaa tenavasi noin tarviit eka pienen asennemuutoksen itellesi.
Muoks, ahah, Chrysillekin oli tullu sama mieleen, en vaan huomannu. No, en viitti pyyhkiä poiskaan tätä omaani.

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa

Lainaus: MissLaura

Nauttikaa lapset rakkaat siitä että saatte näyttää juuri niin gootilta kuin haluatte, sitten kun pääsette tähän fossiilin ikään missä minä olen niin eipä voikaan enää toteuttaa esim. sähkönsinisiä rastoja jos sattuu just sellaset sillä hetkellä haluamaan

Toteuttakaa lapset rakkaat tyyliänne myös isona. Ok, ehkä niistä sähkösinisistä rastoista tms. joutuu luopumaan, mutta persoonallisuutta voi toteuttaa myös aikuisena, siihen "yhteiskunnan hyväksymään" (tm) muottiin ei tarvitse taipua vaikka ikää tuleekin lisää. Isona tarvitsee oikeastaan enemmän mielikuvitusta siinä "hyväksyttävän" ja oman tyylin kanssa tasapainoilussa. Siinä, että päättää x-vuotiaana että nysse kootteilu sit loppu ku mitähän ne muutkin nyt ajattelee, ei ole mitään hyvää suvaitsevaisuuden lisääntymisen kannalta. Ja klubeillehan voi edelleen vetää päälleen mitä ikinä haluaa myös silloin kurppaikäisenä.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
No mutta nyt ei puhuttukaan siitä, miten mä käyttäydyn, vaan siitä että miten mun tulevat lapset käyttäytyy/saa käyttäytyy. Harmi, ku enää ei kuulu yleisii hyvii tapoihin esim. kadulla tuntemattomien teitittely tai muiden auttaminen..

HC-Wild Line

• Muokkasi: raavittu
  • Vastaa

Harmi, ku enää ei kuulu yleisii hyvii tapoihin esim. kadulla tuntemattomien teitittely

Mä kait teitittelen aina tuntemattomia ja se tulee ihan automaattisesti

Muoksmuoks. Niin ja tänään oli suloinen näky kaupungilla, kun goottiäiti työnsi rattaissa noin 3-vuotiasta tyttöä ja sillä pikkuisella oli samanlainen tyllihame kuin äidillään Oli jotenkin niin hellyyttävän näköinen :>
Sry OT.

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa

No mutta nyt ei puhuttukaan siitä, miten mä käyttäydyn, vaan siitä että miten mun tulevat lapset käyttäytyy/saa käyttäytyy.

Tällai kasvattajan suusta; lapset ottavat mallia vanhemmistaan. Hyvä esimerkki lähtee itsestä. Se ei auta mitään, mikäli kiellät lasta esimerkiksi kiroilemasta jos itse suollat ärräpäitä enemmän kuin laki sallii. ;)

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa

Lainaus: raavittu

Mä kait teitittelen aina tuntemattomia ja se tulee ihan automaattisesti

miulla kans. jostain syystä miulle tulee niin töykeä olo jos alan sinutella.

when love turns hopelessness, hopelesness turns bitternes, bitterness turns hate and hate finally into sweet sweet vengeance... untill your blood is pouring down my face, I´ve had mine.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Pudotus). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!