Lainaus: Piiskansiima
Mikä ihmeen yleisesti hyväksytty asia on, että eturiviin pääsevät pittaajat, hakkaajat ja muuten vaan huonosti käyttäytyvät, ja keikkaa katsomaan tulleet joutuvat kuikuilemaan kauempaa?
Luonnonlaki. No ei. En minäkään siitä pidä, enkä kuulu tuohon sakkiin, joka hakkaa ja töniii päästäkseen eturiviin (mikä idea on tunkea jonnekin, mihin ei ilmiselvästi enää mahdu?!). Toki laitan takaisin, jos joku minua tahallaan huitoo, mutta en koskaan sitä aloita.
Tuota kysymystä pitäisi tosissaan kysellä ihmisiltä jotka sitä kyynärpäätaktiikkaa/pittausta/et cetera harrastavat, vaikka en kyllä usko, että he siitä kuitenkaan itseään tunnistaisivat saatika lopettaisivat käytöstään.
Myös pomppijat ärsyttävät minua. Yritä nyt siinä vaikka kuvata, kun viisi ihmistä pomppii kuin vieteripuput aivan kiinni sinussa. Kerran yksi harvinaisen rasittava vieteripupu pilasi kenkänikin pomppimalla niiden päälle aivan kokoajan.
Onneksi ihmiset ottavat aina muutkin huomioon.
Mutta kunnes huonostikäyttäytyvistä saadaan hyvinkäyttäytyviä (ei koskaan, on minun vahva veikkaukseni), suosittelen aivan pienimpien todellakin pysyvän poissa "sieltä missä oikeasti näkisikin jotain". Use platformshoes, like I do.
I'm not your chambermaid. You're not my lord.