Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Lapsigootit? Onko ok?

• Vastaa
No se nyt oli vaan esimerkki En keksinyt juuri siihen muutakaan, mutta kuitenkin ei oo ajatuksena vaihtaa olemusta Anteeksi väärä sana valinta.

And there is another corpse under my bed. Can you take it away? Why do i ask? I know that, you can't do it.

• Vastaa
Iik! Oon vast 13 ja mul on korsetti, mitä mä teen, tuhoonko mä sen?!

(Harvinaisen turha kommentti)

Anteeksi

• Vastaa

Lainaus: Barokki

Älä nyt hyvä ihminen tuhoa. Jos et halua pitää sitä, niin säästä se edes. (tai anna minulle, ihan miten haluat )

Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato. Mitäs sitten kävi, kun Toivo kuoli?

• Vastaa

Lainaus: Stuntgirl

Älä nyt hyvä ihminen tuhoa. Jos et halua pitää sitä, niin säästä se edes. (tai anna minulle, ihan miten haluat )

Hmm? Kerran näin lapsosen jolla oli jokinmoinen vyötärökorsetintapainen päällänsä ja melkein hukkui sinne alle. Kun ei ole kehittynyt fyysisesti korsetinkäyttöä "varten"

Sitten hän repiköön linnun auki siivistä kiinni pitäen, ei kuitenkaan kahtia, ja polttakoon sen palavien puiden päällä alttarilla. Tämä on polttouhri, tuoksuva tuliuhri, joka on Herralle mieluisa. 3.Moos. 1:7

• Vastaa

Nojoo.. Ehkä en ollut ihan tosissani

Anteeksi

• Vastaa

Nojoo.. Ehkä en ollut ihan tosissani

Ymmärsin kyllä, siksi lauoin itsekkin vitsiä. Joo, offia.

Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato. Mitäs sitten kävi, kun Toivo kuoli?

• Vastaa
Oi kun haluaisinkin korsetin! Olen kyllä mielestäni ihan korsettimitoissa, enhän ole muutenkaan mikään pieni hiirulainen... Äitirakas yrittää vain boikotoida jopa korsettitoppeja minun osaltani. :p

Aliquando insanire iucundum est.

• Vastaa
Siis ei todellakaan ole mitään heitä vastaan, nehän on söpöjä
Oma 2v. poikani saa aina välillä kynsiinsä mustaa kynsilakkaa ja usein nostan sen hiukset pystyyn rasvalla
Lävistyksiä ja meikkejä lapseni saavat vasta yläasteella, katsoo sitten haluavatko edes. Voihan se olla että näistä tulee jotain pissiksiä ja sitten itken yksinäni kun en päässytkään pukemaan heitä hienosti.
Odotan nimittäin ihan innolla koska pääsen ostelemaan näille ihania vermeitä ja ompelemaan niitä itse heille.

Minä en kuuntele musiikkia lainkaan, en siis ole truu-gootti, hah hahhaaa.
Mutta kun goottivaatteet vaan on niin ihania! Ette voi kieltää mua pukeutumasta niihin
  • Vastaa

Lainaus: MissLaura

Oma 2v. poikani saa aina välillä kynsiinsä mustaa kynsilakkaa ja usein nostan sen hiukset pystyyn rasvalla

noaww xD

Lainaus: Viiru

Hmm? Kerran näin lapsosen jolla oli jokinmoinen vyötärökorsetintapainen päällänsä ja melkein hukkui sinne alle. Kun ei ole kehittynyt fyysisesti korsetinkäyttöä "varten"

juu tästä olen samaan mieltä. eikä se varmaan tee mitenkään hirveän hyvää kehitykselle jos joka päivä vetää jollain kiristyskorsetilla kylkiluut toisiaan vasten...

RELAX GOD IS IN CONTROL

• Vastaa
Tietty tietty. itse kävin tyylejä läpi. 0-12 olin poikatyttö. 12 veenä ensimmäinen nahkarotsi (hevari) ja nyt olen jotain.. hmm.. enpä tiedä. olen monimutkainen! hevari mutta gootti mutta tykkää punkkeikoista mutta liian vahvat mielipiteet kaiken hyväksyväksi.

All things are ment to be searced, Some things arent ment to be found.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (groomeri). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!