Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lapsigootit? Onko ok?

Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.11.2006 19:44
minun mielestäni pyöreä poskisille, kehittymättömille lapsille eivät korsetit sovi, eiväthän ne edes näytä naiselliselta päällä kun ei ole mitään tissejäkään
Kirjoittanut: Caiss (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.11.2006 10:57
Rottenicia
Voin vain kuvitella
Kirjoittanut: Zettel (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2006 15:56
Caiss
Njooo no kai mä sitten voin korsettia käyttää x) Tiedät kyllä mitä tarkoitan
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.11.2006 19:32
Lainaus: Chrystalis Seidar, ei se ole niin vakavaa. Pitää niitä lyhyitäkin olla, jotta pitkät tuntisivat olonsa pitkiksi No ei kuitenkaan. Ei se pituus ole kiva, kun ei oikein tahdo löytää mukavia vaatteita.

No pakko kyllä myöntää, että olen aina ollut enemmänkin kiitollinen vähäisestä pituudestani. Päässäni on aina ollut kauneusihanteena, olla pieni ja siro
Joskus vain huvittaa kun talsii kaupungilla ja ohi kävelee ykkös-kakkosluokkalaisia nalle-puh reppuineen ja jään heillekkin kakkoseksi
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.11.2006 19:39
Mulla taas ei ole ongelma lyhyys, vaan pituus (195 cm). Olin just hiljattain ostamassa talvitakkia, ja ette usko miten paljon sai hakea, että löysi semmosen jossa oli tarpeeksi pitkät hihat ja leveät hartiat. Se on samanlaista, kun ostaa jostain nettigootti-kaupasta saa aina jännittää kun hakee paketin, että sopiiko vaate ollenkaan päälle.
Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.11.2006 21:47
Oon 180-senttinen. Vaatteiden osto on kauheen hankalaa. Takit ja paidat on aina liian lyhyitä ja jos kokeilen pituudelta sopivaa kokoa niin mahanympärys on sellanen teltta.

Lainaus: poison kun ostaa jostain nettigootti-kaupasta saa aina jännittää kun hakee paketin, että sopiiko vaate ollenkaan päälle.

Niin...
Kirjoittanut: Caiss (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.12.2006 08:20
Lainaus: Zettel Njooo no kai mä sitten voin korsettia käyttää x) Tiedät kyllä mitä tarkoitan

tiedän hyvin
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.12.2006 21:39
Poikkeaa vähän aiheesta mutta pakko on sanoa, elikkä löysin femmatoria kierrellessä henkarista 128cm nahkahousut! Voi että olivat söpöt, teki niin mieli viiden ikäiselle pikkuveljelleni ostaa, hintakin vain 2e, mutta minä tollo en mennyt niitä ostamaan...
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.12.2006 22:52
hoh, en oo pituudesta ihan varma... mut sanoisin et lähemmäs 190cm. ja onhan se melko vaikeaa etsiä vaatteita... miksei pitkille ja isojalkaisille kuuteille ole sopivia vaatteita ja kenkiä?!?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.12.2006 08:49
Lainaus: Chrystalis miksei pitkille ja isojalkaisille kuuteille ole sopivia vaatteita ja kenkiä?!?

Miksei XS-kokoisille naisille löydy jöötti-vaatteita?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit