Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!
Elämä on lyhyt....niille jotka eivät jaksa sitä elää. Kuulutko sinä heihin?
Lainaus: Piiskansiima että metalliluinen korsetti päällä voi sekä tanssia
Lainaus: Piiskansiima Käytännön kokemuksesta voin kertoa, että metalliluinen korsetti päällä voi sekä tanssia että syödä. Vanhojentansseissa oli kaksi esityskertaa, joissa kaikki repertuaariin kuuluvat tanssit, ja vaikeinta ei ollut korsetissa hengissä pysyminen vaan teeveekakkosen kuvaajan väistäminen polkan pyörteissä... Myös jatkojen ravintolaillallinen meni korsetin uumeniin oikein mainiosti, ja tilaa riitti jälkiruoallekin
Lainaus: Night Cat No... Mä olen 12v (kohta 13) Ja olen gootti. Joo, se on kyllä niin että vanhemmat ei tykkää. Ei edes kaikki kaverit! Mutta olen nyt sellainen kun tykkään olla. Yritän kyllä kuunnella mun vanhempia kaikin tavoin, mutta ainostaan tää goottius.. Siitä saatan hieman huutaa että ''Miksen saa olla sellainen ku haluan'' Mut ei muuta..
Death is alive.
Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.
Lainaus: Zettel "sut ois 1700 luvulla jo poltettu
pimeys=hulluus
Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.
Lainaus: Piiskansiima Käytännön kokemuksesta voin kertoa, että metalliluinen korsetti päällä voi sekä tanssia että syödä.
Lainaus: Raivonkyynel Kunhan joku ensin huolii minut parikseen..
Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.