Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Lapsigootit? Onko ok?

• Vastaa
No... Mä olen 12v (kohta 13) Ja olen gootti. Joo, se on kyllä niin että vanhemmat ei tykkää. Ei edes kaikki kaverit! Mutta olen nyt sellainen kun tykkään olla. Yritän kyllä kuunnella mun vanhempia kaikin tavoin, mutta ainostaan tää goottius.. Siitä saatan hieman huutaa että ''Miksen saa olla sellainen ku haluan'' Mut ei muuta..

Elämä on lyhyt....niille jotka eivät jaksa sitä elää. Kuulutko sinä heihin?

• Vastaa
Lainaus: Piiskansiima että metalliluinen korsetti päällä voi sekä tanssia

Mulla on hieman erilainen kokemus Tai no, kylkiin sattui jälkeenpäin, ja onhan se liikkuminen vähän tönkömpää.
  • Vastaa
Lainaus: Piiskansiima Käytännön kokemuksesta voin kertoa, että metalliluinen korsetti päällä voi sekä tanssia että syödä. Vanhojentansseissa oli kaksi esityskertaa, joissa kaikki repertuaariin kuuluvat tanssit, ja vaikeinta ei ollut korsetissa hengissä pysyminen vaan teeveekakkosen kuvaajan väistäminen polkan pyörteissä... Myös jatkojen ravintolaillallinen meni korsetin uumeniin oikein mainiosti, ja tilaa riitti jälkiruoallekin

Täysin samaa mieltä, ja kaikenkukkuraksi ei tarvitse hävetä pömpöttävää mahaa koko loppu-iltaa
  • Vastaa
Lainaus: Night Cat No... Mä olen 12v (kohta 13) Ja olen gootti. Joo, se on kyllä niin että vanhemmat ei tykkää. Ei edes kaikki kaverit! Mutta olen nyt sellainen kun tykkään olla. Yritän kyllä kuunnella mun vanhempia kaikin tavoin, mutta ainostaan tää goottius.. Siitä saatan hieman huutaa että ''Miksen saa olla sellainen ku haluan'' Mut ei muuta..

Samoin. Kaveritkin kattoo vähän pitkään.. Viel ku luokalla on pari uskovaistaki.. Kokoajan pölöttää "sut ois 1700 luvulla jo poltettu" ja blaa blaa blaa

Death is alive.

• Vastaa
mä en ollut vielä edes lukenut tätä threadia, kuvittelin et tää olis jotain alle 10wee-juttua. Gootti-äidit pukee pikkumuksujaan mustiin tai jotain.

ikä ei kerro ihmisestä mitään. on sitä tyhmiä "aikuisiakin".

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa
Lainaus: Zettel "sut ois 1700 luvulla jo poltettu

Ainakin klassisemmin pukeutuvat meistä, olisivat varmaan sopeutuneet paremmin siihen aikaan kuin nyt.

pimeys=hulluus

• Vastaa
oisin rakastanut elää 1700-luvulla... mielummin rovio kuin tämän päiväinen pee.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
no mulla ei oo mitää näitä lapsi/teini gootteja vastaan.Mutta ainakin mun koulussa on sellaisia tapauksia että " hei, mää kuuntelen slipknottia ja käytän mustia vaatteita . oon kootti! mää haluan sellasen söpön koottipojan ittelleni<33<3<3<3<33<<3<3" ja usemmiten nää mustat vaatteet on mitä tavallisimmista kaupoista, joista ei löydy goottityylisiä vaatteita (only, h&m , seppälä) ne on sellaisia että , kunhan on mustaa. :/ oonha määki vasta 14 ( kohta 15) , mutta en väitä itseäni gootiksi. olen vain erittäin kiinnostunut asiasta ja pukeudun kuin gootti. goottius on enemmänkin kuin mustat vaatteet ja slipknot/lovex/him...
  • Vastaa
Lainaus: Piiskansiima Käytännön kokemuksesta voin kertoa, että metalliluinen korsetti päällä voi sekä tanssia että syödä.

Hoo! Kätevä nippelitieto. Kiristitkö ihan 15 senttiä vai paljonko?
Itekin aattelin, että korsetti päällä mennään tanssahtelemaan, kun tanssien aika on. Kunhan joku ensin huolii minut parikseen..
  • Vastaa
Lainaus: Raivonkyynel Kunhan joku ensin huolii minut parikseen..

Ei kai sulla nyt semmosia ongelmia ole. Vai onko kundit tulleet nirppanokiksi.

pimeys=hulluus

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (predatoress). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!