Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käytätkö magiaa?

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.01.2010 19:43

Lainaus: Kaarina

Tarkentaen: kristillisyys ei ole tarjonnut tälle säälittävälle onnettomuudelle mitään enkä ole löytänyt lohtua muualta. Enkä nykyään kaipaakaa kait se on henk-.koht. tarve.

no tässä ei varsinaisesti ole kysymys kristillisyydestä. ja toisekseen, ei kaksoispostauksia. siinä on semmonen "muokkaa" nappula sen viestin ylälaidassa.
Kirjoittanut: Drakan (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.01.2010 15:45
Se asia kiehtoo minua, ja ole avarakatseinen, mutta en ole kokeilut, toki mulle on tapahtunut selaista mitä järellä ei voi selitää.
BERMUDAN KOLMIO
Miksi vain kolme "ilmiön" yli sadasta tapauksesta sattui kolmion sisällä? Miksi osaa laivoista ja lentokoneista ei ollut olemassakaan?

Isäni oli merimies 16-vuotta ja useita kertoja laivat mennyt siitä ongelmitta, mutta myös isäni kertoi siitä kauhutarinat, laivojen ja lentokoneiden katoamiseta ja erään ison sotalaivan jäätyään kiinni kuin mangneetiin ainoa pelastus oli ollut yhtäaikaa tiputtaa kaikki syvyys pommit ja koneet täysille ja siten pakoon. tämä bermuudan kolmio kiehtoo mieltä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.01.2010 16:22
Jaah, tähän en olekaan näemmä vastannut...

Vaikka magia ja paranormaalit tapahtuvat kiinnostavat minua, en ihan usko siihen silti. Tietty esim. tarinoissa esiintyvä taikuus ja noituus viehättää, mutta silti en osaa oikein uskoa. Sen takia en itse ole harrastanutkaan noituuksia, kokeillut edes spiritismiä.
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.03.2010 15:47
En ole wicca, mutta olen harrastanut noituutta viimeiset neljä vuotta enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Siihen vaan jää koukkuun, ja siltä saa paljon. Useimmiten turvaudun magiaan silloin, kun on äärimmäinen tarve tai hätä, mutta tulee sillä kyllä muutenkin leikittyä. Osasin vihdoinkin yhdistää elämäntyylini magiaan ja muuttaa rituaalit itselleni sopiviksi - miksei kukaan kertonut aiemmin, että toimii se magia varjoistakin tehtynä? Nyt olen tekemisissä pimeämpien energioiden kanssa, mutta hyvillä tarkoituksilla yhtä kaikki.

Äidin puolelta meillä on muutenkin noitasuku; isoäidillä, äidillä, mulla ja pikkusiskoilla on kaikilla parantavat kädet, mä tulkitsen tarot-kortteja ja harrastan milloin mitäkin kummallisuutta, pikkusiskot näkee enneunia, äiti tulevaa ja auroja silloin tällöin. Kaikista parasta siinä on se, että sitä ei tarvi osata etukäteen - kuka tahansa voi oppia käyttämään näitä energioita hyödykseen.
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.03.2010 16:01
ainakun yritän puhua vastakkaisen sukupuolen kanssa (harvoin toimii)
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.03.2010 21:54
Elämähän on maagista

Mitä noituuteen tulee, periaatteessa luotan ideaan sen toimivuudesta enkä koe sitä yliluonnollisena, mutta onko se 'oikein' vai 'väärin' kokonaisuuden kannalta?
Sikäli kun osaisin kyyhkysenverellä ja athamella sytyttää kynttilän (mikä olis aika siisti näky)
niin miten se sitten vaikuttaisi muuhun kuin tapahtumaan; sikäli kuin magia toimii, niin tokihan sekin on energiaa paikasta a, paikkaan b, eri muodossa ja tarkoituksessa.
ts. toistaiseksi pidän ainakin nää okkultismit vähän siinä että snaijais mistä on kokonaisuudessaan kyse ja paistan kiltisti munat pannulla ilman loitsukirjaa : )
Kirjoittanut: Adalan (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.03.2010 08:37
Harrastuksena on okkultismi sen vähempini ja suurempine osa-alueineen. Eli periaatteesa käytän joka päivä tavalla tai toisella. Mitään suurempia rituaaleja en käytä. Paitsi ennustaessa pyrin eliminoimaan kaikki häiriötekijät, jos sitä nyt voi rituaaliksi lukea.
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.04.2010 21:21

Lainaus: Black angel

ainakun yritän puhua vastakkaisen sukupuolen kanssa (harvoin toimii)

sama täällä...
Kirjoittanut: Kilju (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Kilju
  • Lähetetty: 03.04.2010 16:07
En käytä paljoa, mutta mulla on iso määrä maagisia voimia. Periny vanhemmilta, jotka on varmaankin Suomen suurimmat okkultistit. Harmi vaa, että ne on iha sekopäitä.

Sen verran yleisesti ottaen käytän magiaa, että parannan ihmisiä. Missä tahansa, kaiken aikaa. Erityisesti sisimpiä tasoja.

Voin myös opettaa (oikeastaan mitä tahansa (siis mitä tahansa) maagisia kykyjä)
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Lähetetty: 06.04.2010 00:58

Lainaus: Kilju

Periny vanhemmilta, jotka on varmaankin Suomen suurimmat okkultistit.

..wha-?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit