Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Paras koskaan lukemasi kirja?

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 23.01.2007 23:53
Olen lukenut elämäni aikana varmaan 200 kirjaa (ja elämää on takana hädin tuskin 18 vuotta...), joten en ryhdy edes luettelemaan hyviä... :P niin monissa kun on sekä hyvät että huonot puolensa. en osaa sanoa lempikirjaani, kuten en -bändiäni tai -elokuvaanikaan.

olen tyhmä... -.-

niitä ei vain ole. tai sitten en ole vielä törmännyt sellaiseen.
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2007 10:51
Stephenie Meyer - Houkutus.
Aivan fantastinen kirja. Kaverilla oli hyllyssä ja lainasin sen siltä. Jotenkin vain niin hyvin kirjoitettu, ja pistää veren kohisemaan korvissa.
Kannattaa lukea, uskon ettei tuota kenellekkään pettymystä.
Kirjoittanut: Dante (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.01.2007 14:45
Minä pidän Taru Sormusten Herrasta todella paljon.
Onhan noita muitakin hyviä kirjoja, mutta nyt ei tule mieleen parempaa.
Kirjoittanut: Ziggy Stardust (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.01.2007 16:01
Paras on ehdottomasti ollut Kapteeni sinikarhun 13 ja puoli elämää. Se oli täysin erilainen kuin mitä oon ikinä lukenut. Hauska ja lapsekkaan mielikuvituksellinen.
Kirjoittanut: Kamrusepas (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.01.2007 17:21

Lainaus: TheSecret

Jotkut puhuvat, että Annellakin olisi jatko-osien kirous langennut, ettei jatko-osat ole yhtä loistavia kun ensimmäinen.

Nimenomaan päinvastoin on asian laita mielestäni.
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.02.2007 19:32
Ehdin jo täällä hehkutella, että viimeisen Harry Potter-kirjan nimi on Harry Potter and the Final Horcrux, mutta nyt minulle paljastuikin että viimeisin teos kantaa nimeä Harry Potter And The Deathly Hallows.
Kyseinen kirja julkaistaan 21.7.2007.

Anteeksi siis aiempi, väärä informaatio!
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.02.2007 19:39
Silmäilin tänään kirjakaupassa George Haggertyn kirjaa Queer Gothic, mutta pystyin pidättäytymään ja ostin ainoastaan laskentatoimen oppikirjan
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.02.2007 20:48
Tämä on lukenut kirjoja siitä asti kun oppi lukemaan, joten niitä on kertynyt varmasti satoja ja satoja tähän mennessä. Mainitsen kuitenkin muutamia suosikkejani.

Fantasia:

Robert Jordan: Ajan Pyörä-sarja, kokonaista 23 osaa jo suomennettu päättyy ilmeisesti kohta *odottaa innolla*

Margaret Weis&Tracy Hickman: Dragonlance, Kuolemanportit, Mustamiekka, Profeetan Ruusu

R.A Salvatore: Forgotten Realms, Myös Elaine Cunninghamin tuotanto

J.R.R Tolkien: Taru ja Hobitti + muut, Tolkien parodiat Loru ja Höpötti myös erittäin mainioita

Terry Pratchett: Kaikki kaikki

Neil Gaiman: Parempia englanniksi ja tietenkin aivan loistava Sandman-sarjakuva <3

David Eddings: Belgarionin ja Malloreaan tarut, muitakin olen lukenut, mutta Eddingsillä on tapana olla välillä kuolettavan tylsä :P

J.K Rowling: Potterit (erit. englanniksi) suomennokset ihan hauskoja myös

Scifi:

Douglas Adams: Linnunradan käsikirja liftareille

Muuten ei scifi hirveästi iskekään.

Kauhu:

Stephen King: koko tuotanto + lueskelen parhaillaan Musta Torni -sarjaa
lävitse

Anne Rice: Vampyyrikronikat suomi/englanti Iki-ihana Lestat <3

Thomas Harris: Punainen lohikäärme, Uhrilampaat, Hannibal, Hannibal Rising (ilmestyy suomeksi helmkuussa 2007) eli se vielä lukematta

Luokittelemattomat:

Mika Waltari: Sinuhe egyptiläinen

James Clavell: Shogun 1&2

Glen Duncan: Minä, Lucifer, tämä oli yllättävän viihdyttävä alusta loppuun

Bernard Webber: Muuraihaiset & Muurahaisten kapina, yllättävää mitä kaikkea pienet murkut saavat aikaan
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.02.2007 22:06

Lainaus: Piiskansiima

Toinen kielipoliisi vääntelehtii tuskissaan...kirjailia, Prachet, kesken eräinen, luku kerta, aika moinen...ARGH!!! (sorry nyt, Warchild...)

Eipä se minua haittaa jos minua korjaillaan olenpahan minä aika surkea oikeinkirjoituksessa...

Niin että korjatkaa vaan
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.02.2007 11:58
Lueskelen tällä hetkellä Hobittia, taas.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit