Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Koulukiusattuja?

Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.12.2007 13:18
mä oon 7 vuotta saanu kokea jatkuvaa häpeää, niin suurta kuin pientä.
heti 1 luokalla alkoivat läskiks haukkua..
sen sitten näkee nyt,,,ruumis on kuihtunut ja välillä ahmin ruokaa ihan hulluna.
asia on jäänyt alitajuntaan, ne sanat kaikuu yhä mun päässäni...
7 luokalla alkoi painajainen,,,joka päivä sai kuunnella vaa haukkumista, nyt oli koko
luokka mukana.. Mä vajosin niin alas että mä vaa viilsin ja itkin ja viilsin taas.. mä päädyin nuorisopsykiatriselle osastolle...ei helvetti loppunut siellä ei. Mä yritin myöhemmin tappaa itseni..mä en halunnut nähdä tätä kaikkea enää...
enkä mä halua tänäänkään. Keväällä mä viilsin ranteeni. koska mä en halunnut enää,,,tiesin että mä en voi osastolla piileskellä loputtomasti, pari viimeistä päivää vietin normaalissa koulussa. Sitten mä rupesin ryyppäämään.
mä pääsin siitä myöhemmin irti...mutta se ei parantanut mun oloa mitenkään.
Pitäisikö olla iloinen että mä oon yhä hengissä... koska sama kohtelu tuolla koulussa jatkuu,,,asialle ei koskaan ole tehty mitään, mua on vaa alettu syyttää..
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.12.2007 18:29
Mä sentään uskallan koulussa käydä. Koska mulla on nykysin hyvä itsetunto. Ja olen suht itsevarma.
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.12.2007 19:20

Lainaus: Swanette

Aika ajoin tulee sellaisia hetkiä, joina jotenkin alitajuisesti ne kaikki kouluaikojen ikävät kokemukset nousevat mieleeni ja tunnen taas olevani muita huonompi ja muutenkin viallinen yksilö.

Eilen kävin jälleen psykologin juttusilla. Tällä kertaa avauduin lähinnä peruskoulussa viettämästäni ajasta (erityisesti ylästeesta) ja vastailin kysymyksiin ihmissuhteista. Jossain vaiheessa psykologi keskeytti minut ja kysyi:

"Miksi puhut itsestäsi noin negatiiviseen ja alentavaan sävyyn? Miksi olisit muita vähempiarvoisempi?"

Siiä vaiheessa jäin vähäksi aikaa möllöttämään monttu auki. En minä tiedä miksi niin sanoin. Sanat vain tulivat jostain, ne tuntuivat luonnollisilta. Silti tajusin, että ne olivat silkkaa vääryyttä minua itseäni kohtaan. Lienee peruja yläasteelta, jossa minulle monta kertaa päivittäin vakuutettiin kuinka ruma/tyhmä/blaablaa olin.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.12.2007 19:32

Lainaus: Swanette

Aika ajoin tulee sellaisia hetkiä, joina jotenkin alitajuisesti ne kaikki kouluaikojen ikävät kokemukset nousevat mieleeni ja tunnen taas olevani muita huonompi ja muutenkin viallinen yksilö.

miulla vaan tuntuu jatkuvasti olevan niitä ajatuksia. ja mitä enemmän niitä tulee niin ne vaan tuntuu olevan entistä enemmän realistisempia ja masentavampia.
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: predatoress
  • Lähetetty: 01.12.2007 19:33
Toivottavasti tuo homma pätee teihinkin, koska itse olen ainakin kasvanut lujemmaksi, kuin mitä olin ennen kiusaamista Mutta aikaa ja työtä se vaatii.

Nykyisin ei voi kuin räkäisesti nauraa, jos joku yrittää olla olevinaan niin kovaa ja haukkuu muita.
Kirjoittanut: MsUnknow (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.12.2007 18:18
Miten tää gootteihi liittyy? Tai No Iha sama

Mua kiusataa välillä koulussa.. mutta se johtuu siitä että monet ovat minulle jostai syystä kateellisia.. :I

(en ole itserakas)
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 07.12.2007 18:31

Lainaus: MsUnknow

Miten tää gootteihi liittyy?

Kerroppa huviksesi, miten joku 70% musatopiceista liittyy gootteihin? No itseasiassa älä kerro, vaan ilmoitettakoon sinullekkin että sivuston ylälaidassa lukee näin "Tämä sivusto ei sisällä 100 %:sti gootteihin tai goottilaisuuteen liittyvää materiaalia."

Anteeksi kova offtopicci.
Kirjoittanut: Nemi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.12.2007 15:23

Lainaus: HepZusi

Kerroppa huviksesi, miten joku 70% musatopiceista liittyy gootteihin? No itseasiassa älä kerro, vaan ilmoitettakoon sinullekkin että sivuston ylälaidassa lukee näin "Tämä sivusto ei sisällä 100 %:sti gootteihin tai goottilaisuuteen liittyvää materiaalia."

Anteeksi kova offtopicci.

Johoo True...

Olen koulussa yleensä kiusauksen kohde, mutta ei se muo enää hirveesti haittaa..

Koulussa pitäisi olla vähemmän kiusaajii, koska ne vaikuttaa opiskeluun :I
Paras tapa päästää niist eroo on olla välittämättä Jos se ei tepsi, IHMISET HYVÄT: menkää judo-kursseille ja sen jälkeen näyttäkää "koviksille" että olette samaa jengii!!!!!
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.12.2007 15:27

Lainaus: Nemi

MISET HYVÄT: menkää judo-kursseille ja sen jälkeen näyttäkää "koviksille" että olette samaa jengii!!!!!

Ja pointtisi tässä oli? Väkivalta auttaa tilanteeseen?
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 08.12.2007 15:30

Lainaus: Funereal Soul

Ja pointtisi tässä oli? Väkivalta auttaa tilanteeseen?

Musta alkaa vähitellen tuntua että Nemi on joko uskomattoman tyhmä, tai sitten trolli.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit