Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Koulukiusattuja?

Kirjoittanut: Lost Soul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.03.2008 21:41
Kyllä löytyy, tänään ei onneksi kuullut mitään, kun se 'pahin' kiusaaja oli poissa koulusta. Kyllä ja niin monesti on tehny mieli mennä potkasemaan tai alkaa huutaa päin naamaa. No okei kerran meni hermot ihan täysin ja huutaminen on väärä sana, minä kiljuin niille, että miten ne voi olla niin v'tun lapsellisia...
Otti nii paljo päähä vielä tunnilla, että käsi täris tunnilla puolen tunnin päästä, olipas järkevän kuuloinen lause.

Ala-asteella taisin kylläkin kuulua kiusaajien joukkoon, mutta yritin vain esittää, tai ajattelin ettei niille jää kumminkaa mitään 'traumoja', ja yritin kuulua silloiseen kaveriporukkaanikin kai...
Kirjoittanut: Michiko Makea (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 06.03.2008 18:55

Lainaus: Kyumin

Ihmettelen vain miten selvisin masennuksesta yksin 12-vuotiaana.. O.o

Sitä minäkin ihmettelen paraaikaa...Mutta en sen yli ole päässyt.
  • Lähetetty: 06.03.2008 19:00

Lainaus: Heetteri

Musta alkaa vähitellen tuntua että Nemi on joko uskomattoman tyhmä, tai sitten trolli.

Et voi olla tosissasi?
Minua lopetettiin vanhassa luokassa kiusaaminen kun mursin eräältä kiusaajalta leukaluun...
  • Lähetetty: 06.03.2008 19:15
Tai no, en murtanut, löin vain aika mojovasti että rupesi poika itkemään
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.03.2008 20:55
Koulukiusaamiseni on pahentunut nyt entisestään. Missään en saa olla rauhassa. Aina kun kävelen missä tahansa koulussa, alkaa kuulumaan naurua, huutoja tai sitten vastaavasti minua tönitään.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.03.2008 22:32
Täällä ilmottautuu yksi henkisesti koulukiusattu. Koko peruskoulun ajan olin ulkopuolinen, varakaveri ja selkäni tákana puhuttiin jatkuvasti ******. Olen nyt 20-vuotias ja kouluajoista on jonkun verran aikaa, mutta silti kokemukseni eivät ole jättäneet minua rauhaan. En voi olla toivomatta pahaa kiusaajilleni. Vieläkin se vaikuttaa negatiivisesti itsetuntooni ja minusta tuntuu, että paha onni seuraa minua jatkuvasti. Ei ole normaalia ajatella itsemurhaa 12-vuotiaana, myös siihen meni kauan aikaa jotta pystyin myöntämään itselleni olleeni koulukiusattu.

Toivottavasti pääsen terapiaan ja paraneminen voi alkaa.
Kirjoittanut: Thrillence (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.03.2008 22:55

Lainaus: Stuntgirl

Koulukiusaamiseni on pahentunut nyt entisestään. Missään en saa olla rauhassa. Aina kun kävelen missä tahansa koulussa, alkaa kuulumaan naurua, huutoja tai sitten vastaavasti minua tönitään.

Mulla oli aikaisemmin vähän sama, mutta nyt on huutelu suurimmaksi osaksi vaiennut. Enää yksi jaksaa vielä tönäistä ohimennessään ja vislata halveksuvasti, mutta ko. henkilön toiminta on jo niin räävittömän surkuhupaisaa että en voi muuta kuin nauraa Ja tönäisyn tullessa tönäisen itse vastaan, ja vieläpä sen verran lujasti että neidin valtaisa ego kärsii kolauksen. Peenpuhujiahan riittää, mutta vuosien jälken osaa suhtautua jo ihan huumorilla. He eivät pidä minusta enkä minä pidä heistä, joten se on yksi ja sama mitä puhuvat :P
Kirjoittanut: mustakynsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.04.2008 21:02
mua on kiusattu varmaan päikkäristä tähän päivää asti.ensin olin se joukon yksinäisin ja hiljasin.sitte sain kuulla monenlaista inhottavaa kommenttia siitä kun en ollut se langan laiha yli sporttinen tyyppi..kun musa ja vaate maku muuttui ja "synkemmäks" nii siitä sain sit kuulla kaks ekaa vuotta ylä-astella.kysymykset oli iha outoja..kuten:"miten sä voit tykätä lepakoista" ? tai "miks kuuntelet tota ****** musaa "?..yms se oli melkeempä viimene pisara mulle koska se sattu nii paljo ettei voitu hyväksyä sellasena kun olen.koulukiusaamine on syöny multa itsetuntuoa valtavasti ja johti lopulta masennukseen.josta onneksi selvisin hyvien ystävien ja musiikin voimalla.kävin myöski psykologilla juttelemassa jonku aikaa mut onneks sitäkään ei enää tarvita.vaikee sanoo minkälaista mun elämä ois ollu ilma koulukiusaamist ehkä muutamat ikävät muistot koulusta olis jääny pois.
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.04.2008 21:25
Ainahan sitä ollaan oltu. Paitsi ykkösellä ja kakkosella, silloin olin vielä näiden kiusaajieni kaveri. Tai ystävä, mutten ollut heille ikinä mitenkään läheinen, vaikka paljon puhuttiinkin. Mutta minkäs sille mahtaa, näin sen kuuluukin ehkä mennä, hiljainen ja syrjään vetäytyvä sielu kun olen. Mutta ei se mitenkään enää häiritse, kaikkeen tottuu ja kun nyt on ystäviä ympärillä enemmän kuin se yksi, niin jaksaa paremmin. Mutta ihmettelen joskus miksi äiti ei tehnyt mitään vaikka tiesin kyllä että hän kuuli miten joskus itkin 11-vuotiaana huoneessani.

Ehkä tämä kiusaaminen on pahaa, tai melko lievää, mutta olen jo sopeutunut tilanteeseeni, ettei minua enää häiritse, vaikka joskus huutelua kuuluukin. Mutta sitä en sulata että tavaroitani varastetaan.
Kirjoittanut: DeathOfYourLife (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2008 14:56
No meiän luokalla mä oon muiden silmätikku. Meidän luokalla ei oo mtn ns. hikkei.. Mulla ei mee sen huonommin mitä muillakaa. Jätkät huutelee ja keksii kaikkee typerää, yms. Taitaa niitä vaan ******** mun pukeutuminen ku ite ovat sellassii homoi koko luokka..
Ja sit tosta puolustautumisesta sanon ite aina kunnolla takas, ja johan menevät hiljaiseksi..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit