Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Koulukiusattuja?

Kirjoittanut: Killer (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.02.2008 19:09
Ei mua oo kauheesti kiusattu paitsi yks tyyppi joka oli suosittu mut sit me kavereiden kanssa päätettiin tehä siiä koulukiusattu joten alettiin haukkuu ja tönii sitä se oli kuulemma alkanu itkee eikä se uskalla edes enää kääntää päätään kun mä tuun lähelle
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.02.2008 19:34

Lainaus: Killer

yks tyyppi joka oli suosittu mut sit me kavereiden kanssa päätettiin tehä siiä koulukiusattu joten alettiin haukkuu ja tönii sitä se oli kuulemma alkanu itkee eikä se uskalla edes enää kääntää päätään kun mä tuun lähelle

Hyi teitä, tuollainen toiminta ei ole suositeltavaa
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.02.2008 19:40
Olen poisonin kanssa samaa mieltä, noin ei saisi toimia. Tuollainen tekee kiusatusta yhtä raukkamaisen kuin kiusaajasta.
Kirjoittanut: Safrie (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.03.2008 11:26
Ymmärrän reaktion, jossa kiusattu kääntyy kiusaajaksi, koska se voi tuntua siinä tilanteessa ainoalta mahdollisuudelta päästä eroon kiusatun leimasta, mutta vahvin on se, joka pystyy astumaan ulos noidankehästä. Ideaalitapauksessa siihen ei tarvita kuin pari napakkaa sanaa. Sanomattakin selvää, että on todella raukkamaista alentua samaan mihin kiusaajat.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Stuntgirl
  • Lähetetty: 01.03.2008 11:43

Lainaus: poison

yks tyyppi joka oli suosittu mut sit me kavereiden kanssa päätettiin tehä siiä koulukiusattu joten alettiin haukkuu ja tönii sitä se oli kuulemma alkanu itkee eikä se uskalla edes enää kääntää päätään kun mä tuun lähelle

Hyi teitä, tuollainen toiminta ei ole suositeltavaa

Samaa mieltä, oli se joku tyyppi suosittu tai ei. Koulukiusaaminen on aina inhottavaa.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.03.2008 09:57
Komppaan Safrieta. Sitäpaitsi paras "kosto" on yrittää olla vain välittämättä ja olemalla onnellinen.

Monia minulle läheisiä ihmisiä on kiusattu niin fyysisesti kuin henkisestikin ja heidän arpensa ovat todella syvät. Vaikka kouluajat ovat ohitse niin silti kiusattuna oleminen vaikuttaa vahvasti edelleen heidän elämissään.
Eikä kiusaajani anteeksipyyntö pyyhi pois niitä ahdistavia vuosia eikä niiden vuosien vaikutusta minuun. Silti jotenkin helpotti kuulla hänen suustaan se, että kiusaamiseni ei ollut mitenkään omaa syytäni.
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.03.2008 16:58

Ei mua oo kauheesti kiusattu paitsi yks tyyppi joka oli suosittu mut sit me kavereiden kanssa päätettiin tehä siiä koulukiusattu joten alettiin haukkuu ja tönii sitä se oli kuulemma alkanu itkee eikä se uskalla edes enää kääntää päätään kun mä tuun lähelle

tuossa ei ole mitää järkeä. helppo se on ruveta toista kiusaan kun itseään ei paljoa kiusata. tuli varmaan hieno maine sen jälkeen..
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.03.2008 18:32

Lainaus: Innocence

tuli varmaan hieno maine sen jälkeen..

Joidenkin vaan täytyy yrittää olla jotain "koviksia". Tosin, pellen siinä itsestään tekee...
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.03.2008 19:51

Lainaus: Jayne Dahmer

pellen siinä itsestään tekee...

niimpä
Kirjoittanut: Ghorgul (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.03.2008 21:01
Mua ei ole koskaan kiusattu, annan takasin sen verran isolla mitalla, kun vauhtiin pääsen.

Vihaan kiusaajia. Mun puolesta ne voisi oikeasti vaikka ampua, ei haittaisi mua yhtää. Ei oo mitää pätevää perustetta tehdä toisen elämästä helvettiä, ei yhtään mitään. Sen takia multa ei heru minkäänlaisia sympatioita kiusaajille.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit