Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Koulukiusattuja?

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.02.2008 15:53
http://irc-galleria.net/blog.php?nick=FrozenCorpse
Kirjoittanut: Geistig (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Geistig
  • Lähetetty: 12.02.2008 23:40
No kyllä olin, kiitos kysymästä. Hassua että nämä ala- sekä yläasteen kiusaajat olivat juuri 10:n oppilaita ja kaikkien silmissä reiluja ja sosiaalisia, kristittyjäkin! Minua syrjittiin ja haukuttiin päivittäin, jatkuvasti. Aina sain olla välitunnit ja ryhmätyöt yksin. Ah, joku masokisti olisi voinut suurestikin nauttia siitä.

Niin, ärsyttää yhä se saatanan yläasteen uskonnonopettaja (kornia) joka ei puuttunut syrjimiseen tai mihinkään. Itseasiassa tuo pyhän hengen kätyri jopa vastusti oikeuttani puolustautua pahaisia mukuloita vastaan; kerran uskaltauduin sanomaan yhdelle pahalle häirikkökakaralle (joka oli alistanut minua n. 6 vuotta) takaisin ja edellä mainittu opettaja soitti sitten kotiin koska tämä kakara tunsi olevansa kiusattu toimestani, ja käytösnumeroani alennettiin. Tämä kersa nöyryytti minua, haukkui minua, potki minua, esti pääsyäni ryhmätöihin joissa hän itse sattui olemaan koko yläasteen loppuun asti, koskaan siihen ei puututtu kun kerroin tuosta kakarasta opettajille. Ei koskaan. Kyseinen lapsonen muuten oli niinsanotusti hyvästä perheestä.

Muistan kun yläasteella piti tehdä äidinkielen lopputyö, joka oli joko video tai näytelmä ja sillä olisi suurehko merkitys numeroon. Minua ei huolittu yhteenkään ryhmään, pyysin opettajalta jos se laittaisi johonkin ylimääräiseksi kun todellakin halusin tekemään jotakin. Vastaus: sähän voisit yksin piirtää jotain! Ja mitä sain aikaiseksi? En mitään. Sad sad sad.

Näen yhä painajaisia kidutuksesta, ihme etten hävittänyt itseäni seitsemän pitkän keskitysleirivuoden aikana. Toivottavasti tilaamani liput Helvettiin menivät perille niille kaikille onnekkaille jotka ottivat rohkeasti ja ennakkoluulottomasti osaa rikoksiin ihmisyyttä vastaan. Tajuavatkohan he edes mitä saivat aikaan? Ei ihme, ettei maailmanrauhaa koskaan saavuteta kun niin monet lapsetkin ovat tuollaisia.

Julma on maailma.
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.02.2008 20:58
Voi ei... Miulle taas naureskeltiin ja supistiin selän takana tänään koulussa. Idiootit tuli myös irvistelemään päin naamaa. Just kun mä luulin päässeeni niistä eroon... Hyvää ystävänpäivää vain heillekin.
Kirjoittanut: Raven Darkstar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.02.2008 01:38
Hmm... Mä oon ollu kiusaajien silmätikkuna suunnilleen 12 vuotta, mutta on ollut kavereita myös jotka on ollu vieressä ja puolustanu. Jossain vaiheessa sitä ei enää välittäny mistään ellei se menny fyysiseks. Muutaman kerran oon jos jonkinlaiseen käsi/pää/jalkarysyyn joutunu. Viimesin juttu oli kun luokkalainen yritti murtaa nenän ja melkein onnistu. Yleensä kiusaajat kyllä saa loppujenlopuks kärsiä omasta tyhmyydestä, onneks.
Kirjoittanut: HerGhost (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2008 15:51
Mua on "yritetty" kiusata melkein koko ala-asteen ajan, mutta opin jo aika varhaisessa vaiheessa pistämään takaisin, vaikka turpaan onkin tullut monta kertaa... Hyökkäys on joskus paras puolustus, kiusaaja tuntee joskus kiusaamansa henkilön jotenkin uhkaksi itselleen ja aatteilleen. Ja koska mulla on ystävänä jonkinverran henkilöitä, jotka harjoittavat koulukiusaamiseen verrattavaa toimintaa, ymmärrän myös heidän näkökäntansa. Kiusaajalla voi olla enemmän ongelmia kuin kiusatulla, ja hän vain purkaa omam tuskansa "heikompaan" yksilöön. Heikolla tarkoitan hyvää maalitaulua. Ja sehän on tietysti väärin, mutta ei sille oikein voi mitään, "maailma on julma" Itse menen kiusatun puolelle, jos hänellä ei ole voimia/ymmärrystä laittaa vastaan.

Lainaus: Raven Darkstar

Yleensä kiusaajat kyllä saa loppujenlopuks kärsiä omasta tyhmyydestä, onneks.

oi, kyllä he varmasti saavatkin, siitä voit olla varma
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.02.2008 18:51
Tapasinpa pitkästä aikaa yläaste aikaisen kiusaajani. Olin kaverini kanssa juhlimassa, joten alkoholin vaikutuksen alaisena päätin mennä jututtamaan häntä. Valmistauduin verbaaliseen hyökkäykseen, mutta toisin kävi. Hän kertoi suoraan ettei ole koskaan vihannut mua ja kiusaamiseni johtui pelkästään hänen pahasta olostaan. Hän pyysi jopa anteeksi. Useasti. En voi vieläkään käsittää, että hän on oikeasti kypsynyt ja muuttunut nistä ajoista. On jotenkin ihanan helpottunut olo kun kuulin kaiken tuon hänen suustaan. Eikä hän edes ollut kovin humalassa, toisin kuin allekirjoittanut.
Kirjoittanut: HerGhost (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.02.2008 12:02
Munkin "kiusaajat" on tullu pyytämään käytöstään anteeks , ja nyt ollaan ihan hyviä ystäviäkin. perusteli käytöstään just omalla pahalla olollaan kans.
Kirjoittanut: Halfheart (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.02.2008 13:03

Lainaus: HerGhost

Munkin "kiusaajat" on tullu pyytämään käytöstään anteeks , ja nyt ollaan ihan hyviä ystäviäkin.

Itse en pystyisi olemaan kiusaajieni kanssa koskaan ystävä. Itse olin kiusattuna opettajien sekä oppilaiden toimesta lähes koko peruskoulun sekä ammattikoulussa. Kiitosta vaan kaikille ääliöille, onnistuitte hyvin siinä mihin pyrittekin. Eli siis murskaamaan itsetuntoni ja pilaamaan elämäni. Kolmas vuosi jo menossa niin etten oikein uskalla töihin mennä enkä varsinkaan kouluun. Nyt yritän päästä yhteen ammattikouluun mutta saa nähdä mitä siitäkin tulee... Jos meno jatkuu sielläkin samana, menen varmaan lopullisesti rikki. Onneksi on nykyään edes muutama ihminen joille voi puhua ja jotka ainakin yrittävät tukea, vaikka se ei oikein autakkaan enää tässä vaiheessa kun ihminen on aivan palasina. Tätä ehjemmäksi tuskin koskaan tulen, ei auta liimakaan.
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.02.2008 18:20
mun kiusaus on loppunut lähes täysin... *happy*
Kirjoittanut: CipeTheLucifer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.02.2008 17:20
Onhan täällä paljon kiusattuja, voi että...

Minua on kiusattu, syrjitty, väärinymmärretty, kiristetty, ärsytetty, juoruttu, nolattu, haukuttu oudoksi, erilaiseksi, ollut yksinäinen.

Se ei kyllä näkynyt päiväkodissa (no mitä nuo nahistelut nyt tyypillisesti), eikä ensimmäisellä tai toisella luokalla paljoakaan. Ensimmäisen ja toisen luokan kävin eri koulussa.

Kolmannella luokalla kaikki alkoi. Minua kiristettiin, haukuttiin, nolattiin ärsytettiin, hakattiin. Minua ei kukaan ymmärtänyt. Neljännellä oli sama juttu ja minua pakotettiin olemaan typerien tyyppien kanssa, en uskaltanut sanoa ei.
Viidennellä sama juttu ja minnuu kiristettiin rahalla ja muulla ja ahdisti kovasti olla siellä maanalaisessa hemmetissä ja jouduin ongelmiin muiden takia. Olin ujo enkä kehdannut sanoa vastaan. Kuudennella koko ajan samaa ******. Seitsemännellä luokalla osa ala-asteelta tulleita tyyppejä tuli ylä-asteelle ärsyttämään. Sain heti juoruja ja muutkin ylä-asteella kiusivat minua, koska olin outo ja erilainen. Kyllähän minä voitin pukukilpailun, josta sain vähän kannustusta ja olin suosittu. Mutta väärällä tavalla. En halunnut pelleä suosiota, vaikka sitä se oli koko kilpailu. Halusin oikeata suosiota, halusin, että minut ymmärrettäisiin minuna, taiteellisena, osaksi goottina. Minulla ei ollut oikein sellaisia ystäviä, jotka olisivat voineet puhua, paitsi että minulla saattaa olla täällä toivo ynnä muu, tämä olkoon tukipilarini. Enhän ollut oikein pidetty. Olen joutunut teeskentelemään hyvinvoinutta, mutta silti olen sisältä pahoinvoinut.

Minä olen saanut epämiellyttäviä katseita, huutoja, minua on aina huudeltu outoni nimeni vuoksi, jota en varmaan koskaan tule sanomaan, haukuttu ruipeloksi.

Nyt olen kahdeksannella ja tilanne on hieman helpompi, mutta silti minua ei ymmärretä oikein. Minua pidetään outona synkistelijänä joka piirtelee synkkiä kuvia ja kuuntelee goottimetallia, jazzia, klassista, metallia. Mitä pahaa siinä muka on? Kaikki on tosi rasistisia musiikkia kohtaan ja väittävät että "Sun pitäs kuunnella jotai räppiä taikka amispoppia ynnä muuta ja pukeutua joihinki massamuotiriepuihin ja jauhaa pas***"! Sillon olis sellanen COOL YO YO! V*t*t! Toivottavasti saan suunnitelmani toteutettua täydellisesti.

Sellainen se oli.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit