Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Avioliitto, painajainen...?

Kirjoittanut: Lucilla A (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.04.2010 00:03
Minä vihaan häitä ja olen menossa naimisiin tänä kesänä. Olen todella innoissani.
Tuo on hiukan ristiriitaista, mutta en voi sietää juuri minkäänlaisia juhlia suurista sukukekkereistä pieniin kotibileisiin ja häät ovat horrorin huipentuma, koska morsian on niissä huomion kohteena. Epäsosiaalisen naisen painajainen!

Olen kuitenkin hyvin vanhanaikainen ja tarkka maineestani. Haluan olla rouva, kun kerta asun mieheni kanssa yhdessä. Lisäksi asun vähän siellä sun täällä ja muuttaminen ulkomailla on hankalaa, koska vain muutamassa Euroopan maassa avoliitolla on mitään laillista arvoa. Kun aloimme seurustella, annoin ultimaatumin, että 5 vuoden sisällä suhteen on parempi muuttua tyttoystävä-poikaystävä-akselilta vakavammaksi.

Stressasin ensin häitä, mutta sitten päätimme, että menemme vain paikallisessa maistraatissa naimisiin, sitten pikku päivälliselle ja myohemmin häämatkalle. Minä halusin välttää suomalaisia sukuhäitä ja mieheni kiinalaisia häitä, jotka ovat vielä kamalammat kuin suomalaiset. Onneksi sukulaiset ovat niin eri maissa, että niitä olisi mahdoton saada kokoon.

En halua puhetta, kakkua, ohjelmaa, juomatarjoilua (tuo varsinkin ketutti absolutistina hääjuhlaoppaissa) enkä tanssia. Olen onnellinen kun saan hienon sormukseni, mekon (joka on musta ja jota tulen käyttämään häiden jälkeenkin) ja häämatkan.

Olen sekä romantikko, että realisti. Historianopiskelijana tiedän, että ajatus "täydellisestä liitosta" on aika uusi trendi eikä ole välttämättä tehnyt ihmisistä sen onnellisempia. Minä en ole täydellinen, enkä halua mitään Mr. Perfectiä. Nautin vain rutiineista ja tavallisesta arjesta yhdessä. Missä päin maailmaa sitten olemmekin.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.04.2010 12:43

Lainaus: Lucilla A

Olen sekä romantikko, että realisti. Historianopiskelijana tiedän, että ajatus "täydellisestä liitosta" on aika uusi trendi eikä ole välttämättä tehnyt ihmisistä sen onnellisempia. Minä en ole täydellinen, enkä halua mitään Mr. Perfectiä. Nautin vain rutiineista ja tavallisesta arjesta yhdessä. Missä päin maailmaa sitten olemmekin.

Tuo oli ihanasti sanottu :>. Lähinnä kai siksi, että olen itse aivan samaa mieltä. Ei siitä elämästä tule mitään, jos odottaa vain ainaista onnea ja auvoa ja poutapilviä (mun mielestä koko homman pointti onkin siinä, että on olemassa joku vain itseään varten varsinkin silloin, kun menee huonosti).
Taisi mennä aika offiksi, pahoitteluni .
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.05.2010 07:47
Mua kosittiin eilen ja hämmennyin kyllä kosinnasta...Myönnyin juu, muttta mietin siltikin vielä...Saas nähdä mitä tapahtuu...
Kirjoittanut: Lucilla A (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.05.2010 23:37
Minä häkellyin niin pahasti, että en muista vieläkään, millä sanoilla mies oikein kosi. Olin aluksi varma, että hän pelleili jotenkin yms, tuntui suorastaan epätodelliselta. Sen jälkeen tuntui oudolta jonkin aikaa, hermoilin, mitä vanhemmat sanoisivat (olivat innoissaan) yms. Sittemmin olen tottunut ajatukseen...
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.11.2010 11:30
Hollantilaiselta "Hassut kuvat" -sivustolta löytyi kiva kuvasarja goottihäistä. Ajattelin linkittää sen tänne: URL
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 20.11.2010 13:16

Lainaus: emanon

Hollantilaiselta "Hassut kuvat" -sivustolta löytyi kiva kuvasarja goottihäistä. Ajattelin linkittää sen tänne: URL

AAHHAHAHHAHAHA! "Kulta...sivukalju." Ei puutu kuin kurtut niin voilá = goottiklingoni. No, ehkä tuon Matrix meets Lucius Malfoy -jätkän mielestä Juice Leskinen -päälaki naisella on kuuminta hottia. Kiitokset päivän nauruista. En myöskään tiennyt että solkisaappaita saa moon boots -mallisina.
Kirjoittanut: ArkkiLuopioX (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.11.2010 14:43
Vähän offtopic, mutta mieleeni tuli noista hääkakuista, että onko mustaa kermavaahtoa kehitetty goottien hääkakkuja varten? Voisi olla mukavan näköistä kirsikoiden kanssa
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 20.11.2010 15:20

Lainaus: ArkkiLuopioX

Vähän offtopic, mutta mieleeni tuli noista hääkakuista, että onko mustaa kermavaahtoa kehitetty goottien hääkakkuja varten? Voisi olla mukavan näköistä kirsikoiden kanssa

Mikäs sitä estää itse sekoittamasta mustaa elintarvikeväriä vispikermaan ennen kuin vispaa sen? Toinen vaihtoehto olisi musta sokerimassa koko kakulle.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 20.11.2010 15:55
Salmiakki värjätään mustaksi lääkehiilen avulla, joten samaa tavaraa voinee laittaa myös kermavaahtoon.
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.11.2010 16:47

Lainaus: Heetteri

No, ehkä tuon Matrix meets Lucius Malfoy -jätkän mielestä Juice Leskinen -päälaki naisella on kuuminta hottia.

Kiitos Heetteri, en pysty lopettamaan nauramista
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit