Gootti.net

unien unettava maailma ja hopeareunus

Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.08.2008 16:49
Näin semmosta unta että mun 2 mun hampaista meinas pudota. Sain yhden painettua takasin kiinni mutta toinen, kun yritin pistää sitä paikoilleen putos kokonaan pois. Ja siihen se loppu sitten. -_-
Kirjoittanut: azazel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.08.2008 18:12
Oli täysi kuu.. usva leijui maan pinnan yläpuolella.. Liu-uin tasaisesti eteenpäin.. en voinut kääntää päätäni edes. Oli vain hopeinen kuun hohde ja sumu.. tai usva..
Edessäni näkyi musta rakennus tähtitaivasta vasten.. menin sitä kohti tasaisen varmasti.. Lähemmäksi tultuani huomasin siinä mustan aukon.. josta menimme sisään.. se oli ovi.. Tulin leijuen isoon saliin.. ja kaukana edessä näkyi jotain valkoista. Liu-uin ilmassa sitä kohti.. tulin lähemmäs ja lähemmäs.. Pysähdyin lopuksi sen yläpuolelle .. huomasin sitten että se oli arkku.. ja siellä oli ihminen .. kuollut tosin.. Ja yllätys minä makasin siellä arkussa.. valkoisena ja kuolleena..
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 25.08.2008 21:49
Näin viime yönä (tai oikeastaan taisi olla jo aamulla kun olin puoliunessa) unta että oleilin huoneen katossa. Kävelin siellä muina naisina, koska unessa eräs tyyppi oli harjoittanut mustaa magiaa () ja saanut painovoiman jotenkin katoamaan niin että en tippunut lattialle vaan pystyin elämään väärinpäin siinä missä oikeinpäinkin. Katossa oli jonkinlaiset painaumat tietokoneen näppäimistöstä ja ilmeisesti itse tietokoneesta, ja katossa oli piirrettynä jotain pentagrammeja ja mitälie rituaalikuvioita. Siellä sitten varmaan datailin.

Lainaus: kuopassa

tiineeksi

Hyi, ei saa käyttää tuota sanaa raskaana olevista naisista. :< Kuulostaa jokseenkin inhottavalta, ihan kuin vertaisi naista johonkin narttukoiraan o.o (Ei sillä, että koirissa olisi mitään vikaa, mutta tajusitte varmaan...)
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.08.2008 23:33
oon nyt jo kaks kertaa nähny unta siitä että kauppaan mennessään oon pyytäny isää tuomaan mulle siideriä samalla ja se osti aina puolet oikein. eli mitäpä opin tästä? en ikinä laita isää ostamaan miulle juomisia. kun ite ostaa ni tulee varmasti oikeeta
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 26.08.2008 15:55
Minun uneni taas

Unessani huristelin pienellä, punaisella muovitraktorilla hurjaa vauhtia mäkeä ylös, saapuen venäläiseen kylään. Vastaan tuli lumihangessa kahlaava ruma mies, joka käski minun lähteä pois, koska join kuulemma hänen ralliradallaan. En kuitenkaan siitä välittänyt, ja huomasin siinä "pienessä venäläiskylässä" olevan Siwan, Hesburgerin ja pienen K-kaupankin!

Yhtäkkiä olinkin tarjoilemassa sen kylän jossain pikkubaarissa. Kanniskelin siellä juomia asiakkaille, ja jostain kumman syystä emanon oli vetämässä siellä jotain dj-keikkaa äärimmäisen epäilyttävässä asussa :'D

Yhtäkkiä istuinkin punaisessa, romussa tarjoilu-Ladassa O.o Mutkittelin taidokkaasti pöytien lomitse tarjoillen yhä, ja ihmiset hämmestelivät ajotaitojani x)

Tuossa vaiheessa heräsinkin herätyskelloon, ja oli hyvä etten alkanut nauraa ääneen
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 02.09.2008 10:57
Jaahas. Nyt kyllä mielenkiintoisia unia taas...
Herätessäni sanoin töihin lähtevälle vierustoverilleni että "varo laservoimilla käyviä hirviä" tai jotakin, koska se oli viimeinen rahtu unesta jota olin nähnyt. Aikaisemmin yöllä olin uneksinut mm. siitä miten Ruotsin kuningatar Silvia oli antanut minulle isot, vaaleanpunaiset timanttikorvakorut lahjaksi, koska olin vienyt sitä sightseeingille. Kysyin siltä mm. että eikös se ole saksalainen, ja se alkoi selittää jtn siitä miten ruotsin kieli on ollut haastavaa. Näin myös unta että Korsossa oli pyörremyrsky; että uin jossain randomissa laguunissa keskellä liikenneympyrää, ja että minulla oli vaaleat nuudelikiharat päässä.

..Sellaista.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.09.2008 20:46

Lainaus: Heetteri

Korsossa oli pyörremyrsky; että uin jossain randomissa laguunissa keskellä liikenneympyrää

Minä olen kompuroinut Korsossa keskellä liikenneympyrää, tämä tosin ihan irl. Mitäs oikaisin.

Olen viime aikoina nähnyt erittäin epämääräisiä unia, joista osaa en ehkä kehtaa kirjoittaa tänne kaikenikäisten foorumille. Kuitenkin, yhdessä unessa jouduin yllättäen töihin levykauppaan, jossa minun piti hakea s-kirjaimella alkava levy hyllystä. Vasta myöhemmin joku muu työntekijä vaivautui kertomaan että heillä ei ole hyllyä s-kirjaimelle ja että olin pyörinyt ympyrää minuuttitolkulla ihan turhaan. Heh heh. Toisessa unessa joku paistoi korsettia pannulla, koska siinä unessa korsetit ostettiin raakana ja ne piti kypsentää ennen käyttöä. Kumma kyllä, satiininen korsetti ei mennyt siitä miksikään. Nyöritin sitten korsetin erään ala-asteen luokkalaiseni päälle, hän oli menossa naimisiin sahanpurutehtaalla (!) .
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 05.09.2008 08:35

Lainaus: Piiskansiima

menossa naimisiin sahanpurutehtaalla

...Mikäs sen romanttisempaa? :'D

Viime yönä näin foorumiunta! Olin selaamassa foorumia, kun yhtäkkiä huomasinkin olevani Ranskassa, jonkin koulun ruokalassa. Seurassani oli muitakin gööttinettiläisiä, ja meille vähän naureskeltiin kun olimme niin ulalla. Sitten joku suomalais(!)tyttö nimeltä Enid(!) tuli juttelemaan minulle, ja aloimme kirjeenvaihtoon. Lopulta päädyimme Ninnille yöksi koska oli jo niin myöhä että ei mennyt busseja; Ninni asui hämmentävässä, violetissa satutalossa jossa oli useita torneja, ja lopulta kävi ilmi ettei talossa ollut kuin yksi seinä, ja päädyin nukkumaan samalla sohvalla television ja terraarion kanssa.

ETTÄ SELLAISTA.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.09.2008 15:15
Näin taas järkyttävää Heetteri-unta. Tällä kertaa neiti Inkvisiittori oli opiskelemassa koulussani, luokkaa minua ylempänä, ja pukeutui maailman järkyttävimpään amis-asukokonaisuuteen öljyisine työhaalareineen yms. (Selvyyden vuoksi, opiskelen vaatetusalaa käsi- ja taideteollisessa oppilaitoksessa) Muistaakseni samalla luokalla oli myös muitakin kojoottinettiläisiä, mutta Heetteri kaikessa karmeudessaan jäi mieleen.

Niin, koulussamme muuten on näitä BMW-lippis-pillifarkut-pilottitakki-komboa käyttäviä tyttöjä. Suomen vaatetusalan toivot...
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.09.2008 15:32

Lainaus: BronzeRain

BMW-lippis-pillifarkut-pilottitakki

Ai ihanuutta. Rupes muuten heti soimaan päässä tämä URL kun luin tuon.

Näin viime yönä unta, että olin alasti käytävällä ja pimpotin naapurin ovikelloa ja sen avasi joku isomahainen harrikkamies. Menin sitten sisään ja mulla olikin vaatteet päällä ja sitten menin olohuoneeseen, josta pääsi salakäytävää pitkin biljardihuoneeseen. Siellä sitten oli jotain vanhoja luokkakavereita ja ne nauro mulle, kun mulla oli sellanen ns. emotukka. Rupesin kirkumaan niille ja löin sitä yhtä Aalto-maljakolla O.o Sitten rupesin itkemään ja sitten heräsin siihen, kun mulla oli hypoglykemia ja en saanut happea.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit