Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

unien unettava maailma ja hopeareunus

Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.08.2008 11:09
Näin unta, että faijani oli ostanut minulle järkyttävän läjän sarjakuvia, joita olin pitkään himonnut. Unessa järjestelin niitä innoissani hyllyyni, mutta heräsin sitten karuun todellisuuteen.
*sniff*
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.08.2008 11:45
Näin unta siitä että olin just muuttanut rovaniemelle ja mulla oli ihan huippu kämppis asuntoloilla. Ja se koulu oli kirkuvan keltanen siinä mun unessa. Oli kyllä jokseenkin ahdistava uni, puolet siitä oli jotain ihme juoksemista ympäri koulua ihan kuin joku olisi ajanut takaa.
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.08.2008 02:15
Olen tässä nähnyt kolme yötä peräkkäin unia eräästä animesta nimeltään Hunter x Hunter,
seikkailin siellä hunter examinessa parin tyypin kanssa ympäri maailmankolkkia. Kävin muummoassa koluamassa jääluolan josta pääsi sukeltamaan jäävuoren päältä vedenalaiseen maailmaan josta keräilin kultakolikoita ja josta edelleen löysin tieni aavikolle. Iltaakin vietettiin miehen kanssa nuotion äärellä illalla muka. ym. Oli mukavan vauhdikkaita ja aktiivisia unia verrattuna tavallisimpiin uniini.
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.08.2008 15:12
Näin viime yönä ihan outoja unia. Ensimmäisessä olin raskaana ja synnytin lapsen jossain vanhassa linnassa. Kätilöt heitti vastasyntyneen suoraan mun syliin ja mua ällötti, se oli ihan verinen >.< Erikoista tässä se että olen vasta 15 enkä sitäkään ihan vielä täyttänyt. Nonniin, sitte mun elämä muuttu kamalasti, asuin sen lapsen kanssa kahdestaan siellä vanhassa kartanossa mikä olikaan enkä voinut tehdä enää mitään hauskaa. Mulla meni nuoruus. Sitten kuitenkin sain jotenkin ihmeellisesti uuden mahdollisuuden, ja vauva hävisi kuin tuhka tuuleen ja mulla oli taas hauskaa. Outoa.
Toisessa olin kloorinhajuisessa uimahallin altaassa, mulla oli kaikki sormukset sormissa ja pelkäsin että ne tippuu sinne pohjalle enkä saa niitä koskaan takaisin.
Kirjoittanut: mystinjection (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.08.2008 15:57

Lainaus: Devilsbride

pahimpia lienevät unet, joissa aiheuttaa jonkun toisen kuoleman.

Sama täällä,itsekin tulee joskus tuollaisia unia nähtyä,valitettavasti :/
Ei nyt tule mitään viimeaikaisia unia mieleen,mutta muistan kun joskus muutama vuosi taaksepäin suunnisteltiin koulussa jossain mielisairaalan(tai no,psykiatrisen sairaalan) lähistöllä niin näin monta kertaa sellaista unta,että istuin junan makuuvaunussa ja ikkunasta näkyi tämän ko.mielisairaalan seinä ja ikkunat,jotka olivat todella lähellä junan ikkunaa. Pelottavan näköiset ihmiset tuijottivat minua ikkunoista,enkä saanut junan verhoja kiinni.. Oli todella ahdistava uni ja olin suht pienikin vielä silloin (13) :/
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 23.08.2008 06:29

Lainaus: vampyr

Outoa.

Ehei, ehkä tässä unessa olet jollain alitajuisella älyosaston tasolla yrittänyt prosessoida yhtä uhkaavaa uhkaskenaariota. Ehkä siinä unessa olet yrittänyt hahmotella sitä minkälaista olisi jos tulisit tiineeksi, joka ei tuossa iässä tai ehkä missään iässä ole niinkään hauska asia. Sama juttu tuon kirjoittamasi kloorinhajuisen uimahalliunen suhteen -> ehkä sen unen ansiosta jätät uimatta sormukset sormissa.

Lainaus: mystinjection

Oli todella ahdistava uni ja olin suht pienikin vielä silloin (13)

Hmm. Ehkä tämäkin uni on jollain tapaa ollut varautumista. Johonkin. Ehkä se ei liity mihinkään. Kiehtovaa siltikin. Jos kuitenkin joudut joskus junalla köröttämään lähellä pöpilän ikkunarivistöä, kannattaa ottaa tukeva haara-asento ja pitää toisella kädellä jostain seinästä tai pylväästä kiinni. Kannattaa mennä sen vaunun keskiosaan. Jos sinulla on hansikkaat ja hattu, takki, laukkuja mukana, ne kaikki kannattaa kiinnittää kehoon. Takki kiinni, vetoketjut ja napit kiinni. Periaatteessa veikkaan, että hullujen höökimiseltä suojautumisessa on kyse samanlaisesta asiasta kuin elävien kuolleiden taistelutiimiltä suojautumisessa. Ensimmäinen tehtävä on tietysti peittää iho, jotta vastustajat eivät voi kovin suorilta käsin syödä sinua suihisi tai haavoittaa, järsiä, nakertaa. Toinen on sitten se välimatkan pitäminen ja pakoteiden selvittäminen. Jämerät kengät on hyvä olla, mieluiten teräskärki. Niillä kun kunnolla humauttaa hullun/zombin polvilumpioon, tyypin taistelukyky heikkenee oleellisesti. Puolittain polvillaan raahautuva vihollinen on helpompi polkea maahan kuin seisova ja ärsyttävältä näyttävä naama limassa ja ties missä eritteissä pyrkimässä tiiviiseen kontaktiin oman naamasi kanssa.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.08.2008 12:28
Näin viimeyönä painajaista, jossa olin perheeni ja sukulaisteni kanssa lomalla. Syystä tai toisesta kaikki sukulaiseni kuolivat jotenkin meidän perheen aiheuttamana. Olimme lähdöstä lomapaikasta pois, emmekä tienneet miten siirrämme kuolleet sukulaiset mukanamme, joten paloittelimme heidät ja pistimme matkalaukkuihin. Unessa en osallistunut itse tähän operaatioon, mutta kävin katsomassa mitä tapahtuu ja avasin yhden matkalaukuista, joka oli täynnä mätäneviä ruumiinosia. Siihen se uni sitten loppuikin.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 23.08.2008 12:39

Lainaus: mystinjection

Ei nyt tule mitään viimeaikaisia unia mieleen,mutta muistan kun joskus muutama vuosi taaksepäin suunnisteltiin koulussa jossain mielisairaalan(tai no,psykiatrisen sairaalan) lähistöllä

Minäkin olen suunnistanut vanhan tuberkuloosi-/sota-/mielisairaalan vieressä koulussa, Nastolassa nimittäin...

Sry off.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.08.2008 12:45

Lainaus: Iiriva

Minäkin olen suunnistanut vanhan tuberkuloosi-/sota-/mielisairaalan vieressä koulussa, Nastolassa nimittäin...

Off
Et kai tarkoita sitä isoa keltaista, jossa oli ennen vammaisten hoitokoti (myöhemmin kai pakolaiskeskus), kun olen ollut siellä sivarissa
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 23.08.2008 14:29

Lainaus: poison

Off
Et kai tarkoita sitä isoa keltaista, jossa oli ennen vammaisten hoitokoti (myöhemmin kai pakolaiskeskus), kun olen ollut siellä sivarissa

Juuri se iso keltainen vihreällä katolla, se joka on ollut aikoinaan vaikka mikä! Alunperin tuberkuloosisairaala, sitten sotasairaala, sitten hoitokoti, mielisairaala, pakolaiskeskus... Ja nyt sinne tulee asuntoja vanhuksille. Mmm, kummituksia?

Nyt offi seis
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit