Gootti.net

unien unettava maailma ja hopeareunus

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.01.2009 07:46
Nyyyyt kyllä näin outoa unta!

Minut varustettiin storm trooperiksi, vaikka sotisopani olikin vihertävä (imperiumin ja rebellien yhdistelmä? ). Lähdin sitten marssimaan joukkojen kanssa sotakentälle. Siellä sitten alkoikin täysi sota, vaikka mitä suurinpiirtein vain ensin väistelinkin yhden robotin laserasetta, mokoma oli hidas. Mutta sitten tuli kiire, kun ionitykki kääntyi minua kohti! Suojaan juostessani vastaan tulikin vihulainen, jonka ammuin O.o Pian sen jälkeen yritin ampua erästä robottia, mutta sen suojakilpi oli liian vahva.

Äkkiä olinkin sisällä, joissain käytävissä. Count Duukun kaltainen pitka mies jahtasi minua, mutta pääsin aina karkuun, vaikka jouduinkin piilottelemaan. Sitten herätyskello herättikin.

Hmmmm, ettei vain liittyisi siihen, että vähän päälle tunnin päästä lähden kohti varuskuntaa?
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.01.2009 16:12
tää uni alkoi aika hassusti. oltiin ensin Ninnin (oli siellä ympärillä sitten Severannakin ja muutama muu foorumilainen) kanssa jossain tosi pienessä baariss (niin pienessä että pyöreän baaritiskin ympärillä oli metrin päässä seinät) ja siinä juotiin kaiken näkösiä drinkkejä jotka oli kaikki colan värisiä. en muista sitte miten tilanne luisui siihen, mutta sisään tullut mies puukotti miua kaulaan semmosella tylpällä vähän ruuvimeisselin näkösellä veitsenterottimella ja pakeni. silmänräpäyksessä kun lääkäri tuli niin haavan päälle ilmestyi tikit ja semmonen lappu. no vähän ajan päästä sille hyökkääjälle selvis etten kuollutkaan ja alkoi metsästämään miua. siinä baarissa olleen seurueen kanssa sitte koitettiin paeta sitä miestä ja pari kertaa saatiin se telkien taa mut aina se pakeni ja oli taas kimpussa. jossain vaihees muistan Severannan sanoneen sille että se ei koskaan sais meitä kiinni. viimein se sitte lopetti kun sain tapettua sen, mut sen jälkeenkin pelkäsin että se tulis takasin ja säikyin ihmisiä.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2009 16:21
Unet on TODELLA kummia:

Ensin kävin kaupassa ja ostin muovipussillisen (siis sellasen ison, ei mitään hedelmäpussin kokosta) hammasharjoja. Sitte kävelin tyynen rauhallisesti kotiin. Kotona asettelin hammasharjat siistiin riviin ja menin niiden kanssa parvekkeelle. Parvekkeella aloin heitellä hammasharjoja ympäri pihaa!! Ihan täysin vakavissani viskoin siinä niitä ympäriinsä.

Mitä hitsiä? Tahtoo unikirjan!!
Kirjoittanut: Seikra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.01.2009 18:20
Tyhjäpää
Joo tuo on jo omituinen uni!

Tuli täs mieleen yks uni jossa olin omissa hautajaisissani.

Uni meni silleen et katsoin itseäni koko unen jonkun toisen henkilön kuvakulmasta(lapsi tais olla).
Ja näin itseni arkussa se luukku auki ehkä 24-28 vuotiaana ja tämä lapsi joka minä olin tässä unessa oli selvästi minun lapseni koska joku nais ihminen toisteli aina minulle tässä unessa että "älä itke kyllä me selvitään vaikka isäsi kuoli". Harmittaa vain kun se loppu siihen kun ne heittivät minun arkkuni hautaan. Millähän tavalla minä sitten kuolin lopulta?

Toinen uni joka on jäänyt mieleen.

Tässä unessa olen oma itseni ja tönäsen erään tuttavani pois tieltä kun rekka meinaa ajaa hänen päälleen, mutta kuolen sitten itse rekan alle ja herään hikisenä ja sydämmen syke korkealla.
Tässä herää sitten kysymys että tekisinkö oikeassa elämässä myös näin jalon teon?
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.01.2009 22:55

Lainaus: darkAngel

jossain vaihees muistan Severannan sanoneen sille että se ei koskaan sais meitä kiinni.

No panic, suojelen sinua loppuun asti!
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.01.2009 23:50
Toivottavasti en ole tätä jo kertonut, muisti on yhtä huono kuin lärvikin. Tämä uni on kuitenkin jäänyt elävästi mieleen.

Kävelin isäni kanssa läheisessä metsässä, kun tunsin ihan silmitöntä kauhua. Tiesin, että minulle tapahtuu jotain kamalaa. Olin juuri sanomassa tästä isälleni, mutta hän ei tuntunut lainkaan kuuntelevan. Yhtäkkiä puiden (korkeita kuusia, scary) välistä ilmestyi nopeasti mies, jonka ulkonäköä tms. en kunnolla nähnyt, sillä hän hyökkäsi välittömästi kimppuuni ja tappoi minut. Tässä vaiheessa siirryin katsoman unta ulkopuolisen silmin jostain korkealta, kun aiemmin olin ollut "päähenkilönä", jonka näkökulmasta kaikki tapahtui. Tajusin heti unessani kuolleeni, ja näin ruumiistani jalat, jotka tulivat esiin yhden kuusen takaa. Samalla näin myös lähes shokkiin joutuneen isäni, joka oli ruumiini vieressä. Olin kuitenkin oudon rauhallinen, lähinnä tunsin kamalaa surua isäni puolesta. Tämä uni loppui nopeasti tämän jälkeen.

Olen nähnyt myös kamalasti takaa-ajounia, joista jotkut ovat sellaisia, että ne jatkuvat joko seuraavana yönä tai vähän pidemmän ajan kuluttua. Yhdessä unessani olin taloyhtiömme pihalla ja pakenin siskoni ( ja ehkä joidenkin muiden, en muista varmasti) kanssa kuolemaan. Siltä se ainakin tuntui, vähän viikatemieshenkinen hihhuli, joka oli enemmän tunne tai henki kuin fyysinen olento. Aina, kun olimme päässeet pakoon, se tuli jostain luoksemme. Lisäksi se oli aina ihan ääneti. Sekään ei ollut kovin mukava uni, erittäin ahdistava tunnelma oli kyllä kun tuosta heräsin.

Pitkään aikaan en ole nähnyt mitään pelottavaa unta, joka on toisaalta sääli. Haluaisin nimittäin, inspiroivat mm. taiteeseen. Valveilla sellaista ei keksi, mitä unessa voi tapahtua.
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.01.2009 12:27
No mulla unet vasta outoja onkin.

Näin unta että olin kaverillani joka asuu joen vieressä. Yhtäkkiä taivaalla rupesi näkymään jotain ihmeellistä. Tajuttiin kavereitten kanssa että kanadalaiset olivat tulleet pommittamaan Suomea. Noh tottakai oltiin kaikki paniikissa ja sitten ne kanadalaiset hyppäsivät helikoptereistansa. Mutta unessani ne kanadalaiset olivat vihreitä liskon näköisiä örkkejä joilla oli ison karmivat silmät. Lähdettiin sitten kaverin isän autolla ajamaan pois ja mietin että missäköhän pikkuveljni oli. Yhtäkkiä olin kellarissa ja pikkuveljeni oli sielä. Käskin hänen mennä turvaan ja hän suostui. Hänelle kasvoi siivet ja hän muuttui papukaijaksi. Sitten heräsin

Eli lyhyesti näin unta että kanadalaiset pommittivat Suomea ja pikkuveljeni muuttui papukaijaksi
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2009 13:31
Näin joskus unta, että minä ja eräs tuttavani alemmalta luokalta osallistuimme eukonkantokisaan. Pärjäsimme aika hyvin ja olin kantanut hänet puoleenväliin asti, kun alkoi väsyttää ja käskin hänen heittää plattarinsa ojaan. Siinä sitten kengät lensivät. Loppujen lopuksi taisimme vieläpä voittaa koko kisan. Palkinnoksi saimme pinkin pokaalin ja kottikärryllisen maapähkinöitä.

Kengät muuten jäivät sinne ojaan
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • • Muokkasi: Jacob
  • Lähetetty: 26.01.2009 08:21
Jopas nyt ihmiset outoja unia näkevät. No, minun unissani onneksi on joku tolkku suurimman osan ajasta.

Just viime yönä näin unta, että oli joku Gootti.netin miittinki jossain Turussa jonkun ihmisen talossa. Ainoat ketä tunnistin olivat Ninni, Poison, Chrystalis ja mahdollisesti neo_shaman, muut olivat joko mielikuvituksen tuotetta, tai sitten en vain muista unesta heidän kasvoja. Kuitenkin, oli aika perusmeininki, oli puhetta, naurua ja valokuvia.
Olin tässä unessa siis ensimmäistä kertaa miitissä, mutta mielikuvitukseni oli niin ystävällinen että poisti ujouden minusta. Minä sielä ahkerasti loksutin leukaani ja heitin läppää. Istuin pöydän ääressä (jonka pöytäliina oli tehty kuiteista) ja usein puhuin ja kerroin vitsejä Poisonille, kun Ninni siellä ahkerasti nauroi sivussa ). Sitten lähdin sieltä sen jälkeen, kun Ninni ja Poison meni nukkumaan, muut kyllä jäivät sinne. Lähdin juna-asemalle ja huomasin ettei mulla riitä rahat lippuun, joten palasin takaisin, lainasin joltakulta viiden euron setelin ja jatkoin matkaa.

Että tämmöinen oli minun ensimmäinen miitti gootti.nettiläisten kanssa . Henkisesti hengessä mukana, eh?
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 26.01.2009 14:33
Kanavoin ilmeisesti kaikki agressioni uniin:
Tästä on tosin jo pari viikkoa aikaa, mutta yhtenä yönä muistan, kuinka sain järkyttävän raivokohtauksen unissani ja aloin paiskomaan pöydiltä tavaroita ja hakkaamaan ihmisiä ympärilläni. Pian heräsinkin siihen, kun hlö, jonka vieressä nukuin pitää minua ranteista kiinni ja huutaa "Lopeta toi mun hakkaaminen!".
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit