Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Valokuvaaminen

Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.10.2012 22:54
En ole hetkeen joutunut kuvaamaan tosissani ihmisvartaloa. N. kuukausi sitten oli kuvaussessio, jossa tuli otettua muutaman tunnin urakka nudejen kanssa. Uskalsin tänään vihdoin avata kuvat. Yllättävän vähän joudun kuvaajana häpeämään sillä tulos on suhteellisen onnistunut! Muutama varsin käypä kuva löytyi tuolta parintuhannen räpäyksen seasta, eli aika perinteistä Mallikin ilmeisen tyytyväinen sillä ilmoitti olevansa käytössä jatkossakin, mikä on aina mukavaa.
Ongelmiakin oli. Lähinnä valaistuksen kanssa sillä siihen emme olleet pystyneet varautumaan. olen melko uusi tässä asunnossa, joten ihmeempiä viritelmiä en ole tänne ehtinyt vielä tekemään. Jos onnistuisin virittelemään samanlaisen rekkihirviön kuin minulla oli muutama vuosi sitten käytössä, olisin tyytyväinen (kyseessä oli siis joukko rimoja, joihin oli vedellyt saranoita ja niitä sai esille parinmetrin alueelle piilosta kirjahyllyn yltä, kaappien sivuilta, jne. Oli ylpeyden aiheeni). Edellisessä kaupungissani minulla oli myös pari paikkaa, mistä oli mahdollista lainata/vuokrata ihan ok:t valoviritelmät. Sellaisia ihmisiä en vielä tässä kaupungissa valitettavasti tunne.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit