Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Unihalvaus

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.03.2007 20:31
Mullepas on joskus käynyt niin, että oon unessani ollu ovettomassa ja ikkunattomassa huoneessa ja alkanu ehtii päsyä ulos paniikissa, oon heränny siihe, että oikeasti kävelen pitkin seinänviertä ovia ja muita ettmäs ja mennyt takasi sänkyyn.. huih..oli aika pelottavaa..
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.05.2007 06:57
hui
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.05.2007 07:54
Jep. Tuttua on.

Eräs aamu "heräsin" ja äsken näkemäni unen tapahtumat pyörivät avonaisissa silmissäni. Yritin nousta ylös, ja tunsin kuika aivoni kävivät mielettömän taistelun kehoani vastaan. Ei tapahtunut mitään. Yritin ottaa kännykkääni yöpöydältä. Käsi ei toimi. Unen harhakuvamainen pyöriminen loppui, mutta keho
ei toiminut vieläkään. Toinen käsi tuli puutoksenomaiseen tilaan, jossa pystyin liikuttamaan sitä. Nostin oikealla kädelläni vasemman käteni ja pudotin sen rintakehälleni. Aloin oikealla kädellä hakata vasenta jolloin tähän tuli tuntoa. Jalat olivat tässävälin alkaneet kihelmöidä, ja puutuneet niin, että kun koitin nousta ylös, kaaduin koska jalat eivät puutuneina pitäneet lainkaan.

Traumaattista tosiaan.
Kirjoittanut: saidai (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.05.2007 22:09
Minulla oli joskus aika useinkin tuollaisia, melkein saattoi päivittäin olla. Yleensä luulin olevani totaalisen hereillä mutten vaan pystynyt liikkumaan ollenkaan vaikka kuinka yritin. Saatoin kuulla ympärillä olevat äänet, esim biisejä jos mankka oli päällä (ja yhden kerran kuulin olohuoneesta kun telkasta tuli Kahden Kerroksen Väkeä, selvästi pystyin seuraamaan dialogia, eli aivot kai jotenkin oli hereillä mutten kyennyt liikahtamaankaan, oli aika inhoa) mutta mitään ei pystynyt tekemään. Myöhemmin kun tiloja oli tullut jo aika useasti niin saatoin tietää että jaa, tämä on unta, mutten vaan pääse hereille millään ja ahdistus oli kauhea. Usein jotenkin ajattelin että jos liikutan kättä niin herään, aina sitten yritin liikuttaa sitä, luulinkin liikuttaneeni mutta sitten huomasin että olin vain nähnyt unta tai kuvitellut liikuttamisen. Sama sykli saattoi toistua monta kertaa.

Kerran näin unta että rintakehälläni olivat tekohampaat, jotka jotenkin uhkasivat että jos liikun yhtään niin ne puree tai jotain. Ja kun en saanut liikkua niin ajattelin etten pääse koskaan hereille :P Kuulostaa tyhmältä mutta oli pelottavaa unessa.

Minulla nuo unihalvaukset liittyivät tosi selvästi sellaiseen aikaan jolloin olin kauhean masentunut ja ahdistunut, onneksi ovat sen jälkeen kadonneet, ei ole pitkään aikaan ollut. Aika pirun inhottava kokemus.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.05.2007 20:02
Hui kamalaa Onneks minulla ei oo ollu tuommosia. Oon paljon lukenu asiasta netissä ja keskustellu kaverien kanssa ja en kyllä haluais kokea.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.05.2007 12:29
Juu, siis monesti on tullut justiin tuota että olen tippumassa ja herään sitten siihen että muka tipun :/ Kamala tunne, mutta sitten kun herää pois siitä tilanteesta oikeasti niin sitten helpottaa. Melko jännältä se tuntuu.
Kirjoittanut: Dragula (Mister Halloween 2006)
  • Lähetetty: 15.05.2007 17:48
itse olen kanssa kuullut, mutten ainakaan mmuista että sellaista olisi käynyt.... Yleensä joku käsi on nii maan pirun puutunu, etten pysty sitä kunnolla liikuttamaan... Ärsyttävää... -.-
Kirjoittanut: tamashii (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.05.2007 22:40
No mulle on tapahnutut kans toi et tioun ja herään kun osun "lattiaan"...
Mutta joskus on käynyt niin, et nään unta et joku tujottaa mua, ja saatan herää, mutta en uskalla avata silmiä, enkä uskalla laittaa lamppua päälle, koska pelkään "olion" tarttuvan käteeni... -.- ei sillee liittyny asiaa mut mut...
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.05.2007 23:34
Mun kaverille on joskus tullu tämä... Kun se heräs se ei pystyny liikuttamaan mitään (siis ruumiinjäseniä jne), mut pysty aatteleen melko selkeesti, paitsi et se luuli että se kuolee ja aatteli vaan että: "No ei kai se mitää haittaa vaikka nyt kuoliski".
Aika pelottavaa.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.05.2007 17:47

Lainaus: Iiriva

esine on iskeytymässä minuun, herään oikein kunnolla säpsähtäen

Minullakin! Kerran näin muutaman kerran saman unen, että tipuin veteen, ja juuri kun olin osumassa siihen, heräsin. Sama on näissä "syömis" unissa!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit