Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Unihalvaus

Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.12.2012 00:47
Miten luin jostain, että kun ihminen menee nukkumaan, lihakset rentoutuvat erään hormonin (jonka nimeä en muista) erittyessä ja estäessä hermoimpulsseja aiheuttamasta hötkymistä kesken unen. Joskus sitten syystä "X" näitä hormoneja jää jäljelle, kun pitäisi herätä, ja siitä johtuu, ettei keho liiku.

Lainaus: Capitaine Ina

mutta: olenko ihan seinäkaheli jos unihalvaukset ovat kuin joku kiva jännityselokuva?

Vaikea vastata siihen, että kaheliko olet, mutta ainakin itse pidän unia jänninä seikkailuina. Etenkin painajaiset osaavat olla hauskoja, sillä etenkin niissä hyvin nopeasti tajuan sen, että olen unessa, ja pääsee tekemään mitä huvittaa
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.12.2012 16:35
Nonnii, tulihan niitä sitten lisää. Kaksi viimeyönä. Ensimmäinen oli vähän pidempi ja kaikki samoin kuin aikaisemmissakin; paniikki, pelko, pahan läsnäolon tuntu jne. Tällä kertaa tosin tunsin ne pahuksen näkymättömät kädet otsallani ja vatsallani. Vaihtelua, siis. Toinen eli neljäs kerta oli niin lyhyt ja olin niin tokkurassa että ehdin juuri ja juuri huomata etten pystynyt liikkumaan. Oudointa tässä on, että vaikka tietäisin tasantarkkaan että mitä tapahtuu, menen silti paniikkiin ja pelottaa ihan hirveästi. Johtuneekohan halvauksien vähäisestä määrästä, eli siitä etten ole tottunut niihin? No jaa, ei ne missään tapauksessa kivoja ole.
Kirjoittanut: black cat (Nimetön)
  • • Muokkasi: black cat
  • Lähetetty: 27.05.2013 18:18
Aika pelottavan kuuloisia nuo kokemukset, ku en ole itse kokenut.
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.06.2013 09:37
Voin kertoa että se on pelottavaa. Enää en ole juuri edes kokenut, paitsi viime yönä tuli pitkästä aikaa.
"Jaha... Tässä siis taas chillaillaan paikoillaan sen aikaa..."
Mutta ne pahuuden läsnäolot, ne oli jotain niin tikun karmeaa. O___O Voi pohtia tulevatko ne olennot ulkopuolelta vai sisältä. Minä koin ne omiksi henkilökohtaisiksi demoneiksi, ja tietenkin joku tieteilimys nyt sanoo että harhoja. Tuonenmarjat huoneenharjat. Ei sen väliä, mutta jos ne aiheuttaa mitään valveutumista ihmisenä niin tämänkin maan herroille vaan muchos unihalvauksia, hyviä öitä ja piruja rinnan päälle istumaan.
Kirjoittanut: black cat (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.09.2013 21:29
Capital ina: kiitos positiivista hyvänyön toivotuksista
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit