Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten vanhempanne suhtautuvat "erilaisuuteenne"?

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.11.2007 14:44

Lainaus: MsUnknow

Mun vanhemmat suhtautuu iha normaalisesti siihe et moon gootti Ne tykkää mun vaatteist, ja kaikki myös pitää mun piirrustuksista Piirrän sellasii veree liittyvii juttui ne on kauniita

Mikä on 'gootti' ? Mitenkä veri liittyy 'goottiin' ? Kuinka voi piirtää 'veree liittyvii juttui' ?
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.11.2007 17:23
^Voihan piirtää vaikka punasoluja, veriplasmaa, hiilidioksidia tai vaikkapa valkosoluja!
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.11.2007 20:35
Hahah! Aaaaivan! Ne semmoset kuvat voiski olla aika kivoja..
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.11.2007 15:19
On munkin vanhemmat ihan kivoja. Joskus vaan ärsyttää kun tuntuu että ne kieltää suunnilleen elämisen. Niiden mielestä nyt pitäis olla vaan lukio ja lukio ja lukio. -.-
Kirjoittanut: Viiru (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.11.2007 18:19
Sitte kun on iso niin huomaa että alkaa muistuttamaan omia vanhempiaan.. o.o

Ei vihti lähtä baariin kun pitää nousta aamulla aikasin, tai siivoaa ihan hulluna kun ei kestä sotkusta huonetta.

joku aamu herää ja toivoo olevansa lapsi... Sitten tulee se " voi sillon kun olin nuori niin plaa plaa plaa"

Olen kauhukseni houmannut itsessäni moista.. o.0

ja niinku sitä vanno pienenä että kun tulee isoksi niin siivoaa millon haluaa ja menee ulos millon tahtoo kellon ajasta piittaamatta. Tai tekee pullataikinaa ja syö sen raakana.

huoh.
Kirjoittanut: Rose Mary (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.12.2007 18:28
Vanhempani ovat mukavia. He ovat sujut sen kanssa että olen gootti.
He pitävät vaatteistani ja musiikista jota kuuntelen.
Ja he RAKASTAVAT tarinoitani.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.01.2008 01:35
Tämä nyt on rankkaa yleistämistä mutta luulen että esim. 90-luvulla syntyneiden vanhemmat useimmin hyväksyy lapsensa pukeutumisen ja musiikinkin kuin meidän 70-luvun puolella syntymään ehtineiden.

Mitä olen jutellut monien omien vanhempieni ikäisten sukulaisten (vanhempieni kanssa en ole paljon jutellut)ja muiden kanssa niin silloin 70-luvulla melkein kaikki kävi vaan tansseissa eikä tienneet mitään jostain hippijutuista, progesta, puhumattakaan punkista. Mikä on aika yllättävää. Miehillä oli ne samanlaiset tummat puvut, valkoiset paidat, lyhyet tukat ja naisilla ne "papiljottikampaukset" (mikskä helv. niitä kutsutaankaan) ja ne kukkamekot, jumpperit ym. Näin siis ainakin maaseudulla ja pienemmillä paikkakunnalla, tosin mun suvussa kaikki on niin tylsiä caseja että voi olla siksi yleistys. Hyvä siinä sitten odottaa hyväksyntää edes korvakoruille pojalla.

Ne jotka ovat 90-luvulla lapsia saaneet niin ovat kokeneet ja nähneet heavymetallin nousun suureen suosioon ja punkinkin sekä niihin liittyvät pukeutumistyylit. Jos ne ei itse ole noihin tutustuneet niin varmaan niillä on kavereita jotka ovat. Tosin totta kai löytyy niitä maalla asuneita tai muuten taviksia jotka on ihan pihalla noista ja ihan älyttömän monista tulee vanhemmiten melkoisen konservatiiveja vaikka olisivatkin nuorena olleet ihan muuta. Se huomaa jo oman ikäisistäkin tutuista että monille on käynyt niin ja monta ystävyyssuhdettakin hyytynyt kun toinen on muuttunut niin keskiluokkaiseksi tavikseksi kun taas minä vielä jaksan tällaista koottihommaa...
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 02.01.2008 01:53

Lainaus: Rose Mary

He pitävät vaatteistani ja musiikista jota kuuntelen.

Munki äiskä tyksii et The Sisters of Mercy on ihan jees bändi.

Meikkailusta ja liian "naisellisesta" pukeutumisesta eivät tykkää yhtään. Faijan mielestä olen varmasti homo ja mutsi luulee välillä, että olen joku crossdresseri. Tämä toisaalta ei haittaa minua, vaan lähinnä huvittaa.

Muoks/offtopic: Tän aiheen otsikon muotoilu saa esteettiset ja herkät silmäni vuotamaan verisiä kyyneleitä.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 02.01.2008 03:10

Lainaus: HepZusi

Muoks/offtopic: Tän aiheen otsikon muotoilu saa esteettiset ja herkät silmäni vuotamaan verisiä kyyneleitä.

O-ou. Tuunaan otsikkoa oitis!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.01.2008 10:24

Lainaus: Deadboy

Tämä nyt on rankkaa yleistämistä mutta luulen että esim. 90-luvulla syntyneiden vanhemmat useimmin hyväksyy lapsensa pukeutumisen ja musiikinkin kuin meidän 70-luvun puolella syntymään ehtineiden.

Minun äitini sanoo (hän on erityisopettaja), että yksi syy 90-luvulla syntyneiden erilaiseen "vapauteen" (monilla kohdin huono juttu) johtunee siitä, että heidän vanhempansa ovat olleet niitä hippien lapsia. Monien 70- ja 80-lukujen lapsosten vanhemmat kun ovat syntyneet 50-60-luvulla vasta itsekin.

Sry, kirjoitan taas jotain omiani unenpöpperössä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit