Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten vanhempanne suhtautuvat "erilaisuuteenne"?

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.01.2008 12:30

Lainaus: Iiriva

Minun äitini sanoo (hän on erityisopettaja), että yksi syy 90-luvulla syntyneiden erilaiseen "vapauteen" (monilla kohdin huono juttu) johtunee siitä, että heidän vanhempansa ovat olleet niitä hippien lapsia. Monien 70- ja 80-lukujen lapsosten vanhemmat kun ovat syntyneet 50-60-luvulla vasta itsekin.

Olen syntynyt justiinsa -90 luvulla, mutta mun vanhempani eivät ole hippien kakaroita? Vai meinaatko, että mun ikäisteni vanhemmat ovat eläneet näillä Vietnamin sota-ajoilla?

Kumpi meistä on enemmän unenpöpperössä. <:

Eiköhän se media vaikuta enemmän tähän vapauteen kuin hippikakarat, uskoisin. Ei tarvi enää olla niin epäluuloinen alakulttuureja kohtaan kun Wikipedia sanoo ettei gootit paljo saatanaa.
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.01.2008 12:36
Minun isäni ei sano mistään mitään, saan hänen mielestään olla sellainen kuin haluan, ja hän toimii aina maksumiehenä, jos sattuu olemaan samaan aikaan kaupungissa ja löydän jotain kivaa, ja antaa rahaa kun tarvitsen. Mutta äiti aina huutaa miten tuhlaan kaikki rahani joihinkin turhiin vaatteisiin, ja jos taas satun hänen kanssaan olemaan kaupungissa, niin aina hän on tyrkyttämässä jotain alusvaatekorsetteja että kyllä ne ajaa saman asian ja mustat hiukset näyttävät kamalalta ja tekokuiturastat pilaa hiukset ja ketjuista jää kiinni johonkin. Hänen mielestään minun pitäisi olla samanlainen kuin vanhin isosiskoni, täydellinen koulussa ja käydä kaikki lukiot ja mennä kihloihin jonkun ihanan pojan kanssa. Kun sanoin etten lukiota aio käydä vaan menen suoraan kauppaopistoon, niin sain hirveät huudot että miten isosiskoni pärjäsi lukiossa ja miten hän pärjää nyt. Samat huudot saan aina meikeistä, ei isosiskoni koskaan niin ole meikannut, ja hän on todella kaunis. Niin se aina menee.
Kirjoittanut: Devilkitty (Jäsen)
  • • Muokkasi: Devilkitty
  • Lähetetty: 03.01.2008 13:40

Lainaus: raavittu

Mut ei musta siinä mitään häpeämistä oo. Lapsellisempaa ja nolompaahan se on,jos häpeää omaa äitiään/vanhempiaan.

Minusta tuo vanhempien häpeäminen kuulostaa niin teinimäiseltä. Ikinä en voisi vanhempiani hävetä koska ilman heitä minua ei olisi Niin ja tuon "Vitsi mun vänhemmat on niin noloja" kuulee yleensä joltain pissikseltä jonka mutsi ei päästäny sitä bilettää ja dokaa. Tai olla kohtuu turha juttu mut ei voi mitään Oho meinas unohtua, niin vanhempani pitävät minusta sellaisena kuin olen
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.01.2008 15:16

Lainaus: Cata

Vai meinaatko, että mun ikäisteni vanhemmat ovat eläneet näillä Vietnamin sota-ajoilla?

Ei, vaan että sinun ikäistesi isovanhemmat ovat keskimäärin olleet aikuisia tuolloin, heidän erilaiset kasvatusmenetelmänsä ovat vaikuttaneet vanhempiin jotka taas sitten kasvattavat omat lapsensa taas vähän erilaisella elämänkatsomuksella kuin vain 10 vuottakin vanhemmat immeiset. Siis näin karkeasti yleistäen.
Kirjoittanut: Kyumin (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.01.2008 15:26
isäntä ei tykkää tyylistäni yhtään,emäntä naputtaa lähinnä korseteista. mutta. aikanaan minunkin porukat riiteli koko ajan, onneksi erosivat. parempi sekin kuin ainainen kolmas maailmansota. tosin äitini on jatkanut sitä minuun. xP

loppujen lopuksi ihan ok suhtautuvat, isä vaan sanoo aina että "s**tanan mustalainen" tai "vaihda jo ne he**etin vaatteet." kaikista paras oli ku otin huulikorun joskus seiskalla niin heti ensimmäisenä kun isäni luona menin käymään niin kuului: "käytätkö sää huumeita?" -.-
Kirjoittanut: Devilkitty (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.01.2008 15:35

Lainaus: Kyumin

kaikista paras oli ku otin huulikorun joskus seiskalla niin heti ensimmäisenä kun isäni luona menin käymään niin kuului: "käytätkö sää huumeita?" -.-

Jännä tapa yhdistää lävistys ja huumeet
Kirjoittanut: Dead_Touch (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.01.2008 16:00
no aluksi vanhemmat piti mua seonneena mut nykyään ne on jo tottunu siihen, äiteki sano kerran yhelle tuttavalle et "henna tykkää pukeutua nuon" joten se oli kiva kuulla sen suusta kun itte olin viä lähietäisyydellä ,eikä mulle tuu kovin helposti mieleen et se suvaitsis tän asian..(kun ei saa olla lävistyksiä eikä tatuonteja)on niin kovin vanhan aikanen ja pelottavaki oman kasvattuksensa myötäja toinen muori on ollu alusta asti et "voiku näytätä nätiltä,mistä oot nua vaatteet ostanu " ja "EXkamut" on kateellisia mun vaatteista ja kengistä ja isommat pikkusisarukset on ollu vähä et mitä sä tuollasia vaatteita pistät päälles.. pienin ei viä tajua pukeutmisesta ku on vasta puolitoistavuotta mutta uskon et se voi ottaa mallia ku se on niin kovin kiintyny muhun
mut ei tutut on ainaki jo asian oikeesti hyväksyny..ja mä oon ilonen että oon löytäny itteni jo osittain ulkoisesti
Kirjoittanut: Mysteriouss (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.01.2008 16:12
Äiti ei oikein tykkää pukeutumisestani, muttei sitä kuitenkaan suoraan hauku. Välillä jotain 'et sitten yhtään tummempia vaatteita ole löytänyt' tyylisiä juttuja. Ja tuokin sen takia, että omistan paidan, jossa lukee 'pukeudun mustaan kunnes löydän jotain tummempaa'. Siskolle äiti on kyllä joskus sanonut, että onneksi et meikkaa niin vahvasti niin kuin tuo siskosi. Iskää ei oikeastaan mun pukeutuminen kiinnosta. Ihmettelee enemmänkin mun pukeutumista kuin haukkuu. Kerran sanoi mulle 'Mun mielestä on tosi kiva, kun yksi perheestä pukeutuu eri tavalla kuin muut'

Riitelee melkein aina viikonloppuisin, muttei mitenkään pahasti. Paitsi välillä saattaa mennä kokonainen päivä niin, että ilmapiiri täällä on todella huono ja vanhemmat riitelee. Äidin kanssa on hyvät välit, mutta iskä on välillä todella ärsyttävä, ja hermostuu pienistäkin asioista.

Eniten äiti kyllä tykkäisi, jos oisin samanlainen kuin isosiskoni. Kiltti tyttö, joka meikkaa kevyesti ja pukeutuu siisteihin vaatteisiin.
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.01.2008 18:07
Ihmeellisen hyvin. Äitikin osti vaatteita ja huulipunan kun en päässyt sen ja pikkusiskon kanssa Helsinkiin. Iskä ei ole oikeastaan sanonut mitään. Ei ainakaan valittanut. Omasta mielestäni miulla on harvinaisen kivat vanhemmat, ne ei riitele ikinä ja hyväksyvät miut just tällasena. Eikä tarvitse kuunnella vertailua siskoonkaan, koska se on 3 vuotta nuorempi Miulla on kanssa aina mennyt koulussa hyvin ja harrastan urheilua, että turha sitten jostain vaatteista valittaa.
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.01.2008 21:27
No äiti suhtautuu tähän erilaisuuteen aika hyväksysti, se kun on sitä mieltä että erilaisuus on rikkautta (mutta kuulemma vaan tietyissä rajoissa). Isä nyt suhtautuu miten milloinkin, välillä se naljailee kynsilakasta tai jostain... Mut ei sen kummallisempaa. Eikä ne oikeastaan riitele pahemmin keskenään, minä olen se, joka täällää tappelee.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit