Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten vanhempanne suhtautuvat "erilaisuuteenne"?

Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.03.2009 21:00
Ihan hyvin mun vanhemmat suhtautuu mun erilaisuuteen. Joskus muutamia vuosia takaperin ala-asteella kun vaatevärini alko liukua mustaan ja muihin tummiin väreihin, tuli äitiltä jotain kommentteja, mut ei mitään suurempaa. Sit ku ylä-asteelle pääsin tuli varusteisiini lisäksi myös tummat meikit, ketjut ja muut kamppeet, äiti valitti "etkö vois pukeutuu ku normaalit ihmiset??" tai "hyi kamala noita sun meikkejäs". Välillä tuli jotain riitaa sen kans mut ei mitään kauheeta Nykyään äiti ei mitään valita mun vaatteista tai meikeistä, joskus jotain sanoo, saattaa jopa kehua isäni nyt ei hirveesti välitä minkä näkönen oon, joskus jotain sanoo mun meikeistä mut ei muuta. Että olen kyllä kiitollinen vanhempieni suvaitsuvaisuudesta
Vanhempani riitelevät todella harvoin ja sekin on vain pientä huutoa, ei muuta ja hyvä niin
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.03.2009 21:29
Vanhemmat suhtautuvat ihan hyvin "erilaisuuteeni". En ole ikinä kuullut "hirveet meikit" tai "pistä mielummin tää päälle" tai mitään vastaavaa. Jos mitään sanomista tulee, niin kuulen "toi on ihan nätti, mutta saanko ehdottaa tätä..." ja se on mukava tapa lähestyä asiaa. Olen myös kiitollinen heidän suvaitsevuudestaan.

Miten he suvaitsevat enää kauan toisiaan on toinen juttu. Eilen äiti tuli huoneeseeni ja piti pitkän puheen siitä miten perheemme on palasina (perheeseen kuuluu vain vanhempani ja minä) koska emme ikinä tee mitään yhdessä ja kuinka olemme aina erillään kotonakin (minä huoneessani, isä alakerrassa, äiti katsomassa TV:tä olohuoneessa) ja emme kommunikoi ja sellaista. Sanoi myös "jos me eletään tälleen, niin miksi me ees asutaan yhdessä?" Mikä pahempaa, hän puhui ihan neutraalilla äänensävyllä ja kun lähti, sanoi hymy naamallaan "jos te elätte omissa maailmoissanne, niin mäkin rupeen tekee sit ihan samaa". Sydämeni meni riekaleiksi, koska olen aina halunnut ajatella että perheessäni on paljon rakkautta, mutta nyt pelkään koko ajan että avioero on ihan nurkan takana. Riitelyä ei ole, mutta mätä ilmapiiri on. Haluaisin myös, että isäni huomioisi äitiäni paljon enemmän, koska hän ansaitsee sen huomion ja aviomiehen pitäisi edes välillä osoittaa rakkauttaan vaimoaan kohden. En ole koko elämäni ajan kuullut isäni sanovan "rakastan sinua" kenellekkään. Ottaisin mielummin avoimesti riitelevän perheen kuin perheen jossa jäsenet jatkuvasti piilov*ttuilevat toisilleen.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.03.2009 22:03
AlienSexGarden
Aika perinteiseltähän tuo perhe-elämänne kuulostaa! En tietenkään halua vähätellä kokemaasi pahaa mieltä perheenne tilanteesta. Tuskin äitisi puhuisi tuohon sävyyn, ellei nimenomaan haluaisi sinun ja isäsi väittävän vastaan. Vie äiti joskus vaikka shoppailemaan, kävelylle, elokuviin tai teatteriin. Lapset kaipaavat vanhempiensa huomiota, mutta myös vanhemmat lapsiensa huomiota, etenkin kun kyse on nuorista, joilla on jo omat menonsa. Järjestä vanhemmillesi hiukan romantiikkaa, jos he eivät saa sitä itse aikaiseksi, esim. pientä iltapalaa ja kynttilänvaloa saunan jälkeen tms. Vanhempiesi suhde ei tietenkään ole sinun vastuullasi, mutta ehkä näin saisit oman mielipiteesi ilmoille positiivisin keinoin. Riitelemään ei kannata alkaa, etenkin jos olette siltä tähän mennessä säästyneet. Mitähän muita asioita voisitte tehdä yhdessä? Meillä on tapana pelata yhdessä lautapelejä, ulkoilla ja retkeillä, matkustella, katsoa leffoja... joskus kyllä huomaan itsekin, että paljon mitään yhteistä ei ole tullut tehtyä vähään aikaan. Silloin täytyy vaan osata jättää muut asiat ja viettää perheen yhteistä aikaa.
Kyllä ne isätkin kaipaavat huomiota, niin vaimolta kuin lapsiltaankin. Hellyyttä on todella vaikeaa osoittaa, jos on itse jäänyt sitä vaille lapsena.
Kirjoittanut: Count Dracul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Count Dracul
  • Lähetetty: 25.03.2009 15:00
Eipä asiasta valita...mutta Ruumisarkkua en kuulemma saa...
Vaatteita ja levyjä ovat ostaneet mutta täällä päin missä asun on Gooti vaatteita myviä liikkeitä niin vähän, että eivät ne mitään erityisen gooteja vaateita mulle voi hommata...Enkä kauhean kätevä käsistäni ole...

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 25.03.2009 15:20

Lainaus: Count Dracul

Eipä asiasta valita...mutta Ruumisarkkua en kuulemma saa...

Goottinuorilla on niin vaikeaa. Siinä missä muut nuoret itkeä tuhertavat kun eivät saa uusia lenkkitossuja, Count Dracul nillittää ruumisarkusta.
Kirjoittanut: Kuoletettu (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.03.2009 16:38
Mitään kummaa eivät sano, eivätkä sanoneet edes silloin kun aloin mustiin pukeutumaan. Ajattelevat kylläkin että ohi tuokin vaihe menee.
Kirjoittanut: Endelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.03.2009 16:38
Isä ei pidä asiasta, mutta ei uskalla puuttua asioihini, äiti suhtautuu jo myöntävästi
Kirjoittanut: YogiGoth (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.03.2009 17:03
Isä sanoo: Kirkonpolttaja
Äiti (ehkä) hyväksyy
Kirjoittanut: Kuoletettu (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.03.2009 05:18

Lainaus: YogiGoth

Isä sanoo: Kirkonpolttaja

Itse lähinnä pitäisin tuollaisesta nimityksestä.
Kirjoittanut: Count Dracul (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.03.2009 06:41

Lainaus: kuopassa

Siinä missä muut nuoret itkeä tuhertavat kun eivät saa uusia lenkkitossuja, Count Dracul nillittää ruumisarkusta.

No, niin hän sekin on, mutta ei minunkaan elämä ole ruusuilla tanssimista....Hyvin harva täällä oikeasti vaihtaisi rooleja kanssani jos tietäsi millaista elämäni olisi
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit