Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten vanhempanne suhtautuvat "erilaisuuteenne"?

Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.03.2009 08:33

Lainaus: Kuoletettu

Itse lähinnä pitäisin tuollaisesta nimityksestä.

Tuskinpa, Minä olen isäni silmissä jotain ikävempää (( (en mainitse mitä, mutta aivan hakosessa senkin suhteen).
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.03.2009 10:01
Isääni en ole nähnyt moneen vuoteen joten hänen mielipiteellään ei ole merkitystä. Äitini hyväksyy täysin oman tyylini, eipäs hän itsekään ole mikään Kari Tapio-mamma, vaan kuuntelee mm. Amon Amarthia, Stratoa ja Sonata Arcticaa. Enpäs sitten tiedä onko tytär saanut vaikutteita äidiltään vai äiti tyttäreltään Joskus saattaa naureskella pvc-vaatteilleni tai korkeille koroille, mutta silleen hyväntahtoisesti ja naureskelenhan itsekin kun hommailen korkeita korkoja enkä sitten osaa kävellä niillä...

Kaikin puolin kannustava ja mahtava äippä on minulla
Kirjoittanut: Euronymous (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.03.2009 13:59
Ainut mitä sanovat on että pitäisi hiukset leikata. ja en hirveästi painota gootti pukeutumiseen koska en pidä että minut yleistetään johonkin ryhmään.
Kirjoittanut: Kuoletettu (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.03.2009 17:57

Lainaus: Euronymous

... ja en hirveästi painota gootti pukeutumiseen koska en pidä että minut yleistetään johonkin ryhmään.

Joo sehän siinä onkin. Ja sitten oletetaan että kanssa käyttäydyt kuin gootti (mitä sitten lieneekään)
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.03.2009 19:18
Multa meni ohi... Oletetaan että käyttäydytään kuin gootti... Eli kun ei pukeudu gootisti vaiko kun pukeutuu gootisti? Ei gooteilla ole mitään käyttäytymis-sääntöjä muutenkaan.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.03.2009 19:20
Äiti on vaan iloinen jos olen itseeni tyytyväinen, näytin sitten miltä hyvänsä. Isä meinas saada shokin kun näki mulla ensi kertaa mustat hiukset. Nykyään tuo ei enää jaksa ihmetellä, kunhan muuten tullaan juttuun
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.03.2009 13:46

Lainaus: Kuoletettu

Ja sitten oletetaan että kanssa käyttäydyt kuin gootti (mitä sitten lieneekään)

Onks tää sitä kun syö vastasyntyneitä lapsia aamupalaksi ja nukkuu ylösalaisin roikkuen pimeässä luolassa jne.?
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.03.2009 00:15
Ei vanhempieni kanssa ole koskaan ollut suurempia ongelmia. Isä saattoi joskus sanoa että, tuoko se nyt on muotia. Nuoruudessani äiti teki mulle jopa paljon hienoja vaatteitakin, minun suunnitelmien ja toiveiden mukaan. Muistan kun 25-vuotta sitten isä sanoi: "kyllä tuo muoti menee kohta ohi". Pariviikkoa sitten, äiti katsoi vaatteitani ja sanoi: "etkös heitä jo höpöttämästä vanha mies".
Kirjoittanut: Sarah (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.03.2009 13:18
Mun vanhemmat on suhtautunu ihan hyvin pukeutumiseeni, äiti itsekin on kiinnostunut goottityylisestä pukeutumisesta, eli ei mitään sanomista ole tullut. Mustiksi en vaan hiuksia saa värjäyttää mutta muuta ei ole kielletty. Osasyynä varmaan etten meikkaa juuri ollenkaan vielä enkä pukeudu kauhean raskaasti.
Muut sukulaiset tästä enemmän urputtaa.. -.-'
Kirjoittanut: mirror (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.04.2009 19:51

Lainaus: Sarah

Mustiksi en vaan hiuksia saa värjäyttää

Aivan. Itselläni on luonnostaan vaalean kullan väriset hiukset, ja kun kaikki aina papattaa kun "älä nyt noita hienoja hiuksias värjää palapalapala..." No joo, onhan niistä jo tullu vähän kuin tavaramerkki ja en kyllä varmaan enää tuntis itteeni itteks ilman niitä Muuten on suhtauduttu ihan hyvin, paitsi oma mummi ei hyväksy ollenkaan, se oli jopa kysyny mun siskolta että onko mulla jotain "henkisen puolen ongelmia" kun pukeudun näin?!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit