Gootti.net

Jouluhössötystä

Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2010 19:29
Yhtään korttia en taida lähettää.. tai katsoo, jos joillekin jaksais. Lahjojakaan ei oo ostettu, kun ei oo varaa Harmittaa kyllä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.11.2010 22:47
Höpsöys jatkuu! Koska olen ollut vanhemmillani kylässä, tuli vkonloppuna tehtyä pellillinen joulutorttuja ja tänään pipareita ja osat valmiiksi piparirekeen.

Tajusin vain juuri, että olen laiskotellut liikaa, sillä ennen joulua pitäisi vielä maalata neljä taulua lahjoiksi. O-ou... @.o
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.11.2010 12:25
Ensimmäiset joululahjat valmiita, ja nautiskelin ensimmäiset glögilasilliset. Pakkohan sitä vähän oli jo...

Hajoilen pikkujoulukutsuihin. En haluaisi osallistua kuin yksiin, larppiporukan juhlimisiin, mutta kutsuja tulee joka paikasta. En enää keksi tekosyitä välttää niitä. :/
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.11.2010 13:02
^Eikö voi sanoa vain ei kiitos? Ei kait siitä voi suuttua jos kohteliaasti kiittää kutsusta mutta kieltäytyy.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.11.2010 16:59
^On ihmisiä jotka eivät ymmärrä sitä miten joku voi kieltäytyä ryyppykutsusta ilman pätevää syytä. Ei, he eivät ole ystäviäni, mutta luulevat olevansa.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.11.2010 18:05
Itselläni ei ole tiedosa kuin yhden pikkujoulut, onneksi. Nekin ovat itseasiassa siskoni synttäribileet, mutta ilmeisesti jouluteemalla mennään myös siellä.
Yhtään joululahjaa en ole vielä ostanut, mutta pikkuhiljaa päässä alkaa muodostua lista siitä, että mitä hankin läheisilleni lahjaksi.

Ja vielä hieman sitä anti-jouluhenkistä kitinää. Täällä LPR:ssa kävelykadulla ollaan taas kerran alettu soittamaan joululauluja. Ihan kivaa varmaan pikkuisille, mutta kun kuulet viikossa yli kymmenen kertaa "joulupukki matkaan jo käy" tyylisiä viisuja, niin johan se alkaa ärsyttää ihan ketä tahansa.
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.11.2010 20:51

Lainaus: Iiriva

ennen joulua pitäisi vielä maalata neljä taulua lahjoiksi.

Voih, kun saiskin jotain tuollasta... Mä olen niin kade

Ja tosiaan, joulutorttujakin vois joku päivä koittaa polttaa
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.11.2010 20:57
Minä paistoin tuossa jo pari viikkoa sitten torttuja kokopellillisen. Ja oli tarkotus tarjota niitä kaverille joka oli tulossa käymään kylässä, no eipä sitten tullukkaan kun oli lähteny tentin jäläkeen kaatamaan. Joten vedin yksin huiviin sitten 12 joulutorttua saman illan aikana eikä tullu etes kovin paha olo
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.11.2010 17:54

Lainaus: Kreivi Arvet

Joten vedin yksin huiviin sitten 12 joulutorttua saman illan aikana eikä tullu etes kovin paha olo

No eihän tuo tunnu missään. Niitä vois syödä ihan kauhesti.

Kärsin noiden joululaulujen takia. Kuinka vihaankaan niitä. En tiedä miksi, mutta ne ovat vain todella ärsyttäviä rallatuksia.

Joululahjoja olen hankkinut vain yhden nyt, kun rahaa saan vasta ensikuussa enkä edes paljoa. Kieltäydyn ostamasta kavereille mitään, koska yksinkertaisesti ei ole varaa! Ostan yleensä aina lahjat vain todella läheisille ihmisille, eli perheelleni. Joskus saatan jopa väkertää jotain kokoon itse mutta ei nyt ainakaan ole inspistä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 28.11.2010 18:28

Lainaus: FilthyVictorian

Kärsin noiden joululaulujen takia. Kuinka vihaankaan niitä.

Voi voi. Minä tykkään niistä, olen soitellut jo joululevyjä keittiössä askaroidessa. Tänään asensin pienen tekokuuseni, jouluvaloineen, paikoilleen. Onhan tänään ensimmäinen adventti, niin voi jo alkaa jouluvalmisteluja tekeen. Vaikka en kristillinen olekaan
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit