Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

suhtautuminen eläimiin?

Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.06.2008 12:16
lemmikit ovat läheisiä ja hyviä ystäviä, ne kuuntelee ja tyytyvät pieneen. Mukavia ovat!
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.04.2010 21:42
Ainoat ja Aidot on Eläimet.Ne ei valitse ihmistä sen mukaan onko se rikas tai köyhä.Elämäni aikana EN koskaan pettynyt koiriini.Niiltä sain aina Aitoa iloa .Ihmiset pettivät ja pettävät edelleenkin.
Kirjoittanut: Radioaktivität (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.04.2010 12:35
Olen todella koirahullu ihminen. Terrierit on lähimpänä sydäntäni. Asiassa on vain yksi iso ongelma, nimittäin allergia. Silmät turpoaa umpeen, hengitys vaikeutuu ja koiran nuolaisusta iho ärtyy todella pahasti. Koiratuttavuuksien luona voin vierailla tunnin verran korkeintaan. Sekin tapahtuu duactin ja zyrtecin avulla. Ikävää, mutta minkäs teet.
Kirjoittanut: Pikkusisko (Jäsen)
  • • Muokkasi: Pikkusisko
  • Lähetetty: 02.04.2010 19:58
Koira sekä fantasia pelien sudet
sekä pienet pirut: kissanpennut
Kirjoittanut: Pastelli (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.04.2010 20:34
Jostain syystä en ole järin eläinrakas, mutta elikot ovat mielestäni ihan samanarvoisia kuin ihmisetkin. En osaa kuitenkaan useimpien ystävieni tavoin hyperintoilla eläimistä (mitä nyt välillä tulee roikuttua jopa tunti youtubessa katsoen cute kittens-videoita sydän kippuralla ).
En vaan löydä mitään yhteyttä eläimiin, eikä niiden ns. itsetiedottomuus paranna asiaa.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.04.2010 12:02
Rakastan eläimiä . Olen ajatellut koiran hankkimista. Pidän kyllä kaikista eläimistä, kissat, koirat, kanit, marsut, hevoset, lehmät ymmm. Ei voi olla ihanampaa kuin koira/kissa joka tulee aamulla herättämään .
Kirjoittanut: Kilju (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.04.2010 16:13
Mun mielestä kissat on maailman älykkäimpiä olentoja.

Necroerotica: mä rakastaisin nähdä tollaisen ufon tuolla kävelyttämässä koiraa.
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.04.2010 12:52
Mä en ole järin eläinrakas. Joihinkin eläimiin oon tuntenut vetoa jo pienestä pitäen, kuten susiin. Me otettiin koira tossa kolme vuotta sitten ja toinen vähän aikaa sitten, sekin oli aikamoinen ex tempore -juttu Ei olla kertaakaan kaduttu, aivan ihania ne on, ja fiksuja ja tyhmiä kuin mitkä. Ne ei kyllä petä ja niistä näkyy tunteet samantien... vilpittömiä otuksia. Omista koirista tykkään, mut en samalla tavalla oo kyllä muiden lemmikeistä et "voikuseonniinihanaaaa".
Turkistarhausta en pahemmin kannata, mutten myöskään juokse kaupungilla kiljumassa "turkis on murhaa" ja sprayaamassa ihmisten turkkeja.
Kirjoittanut: Angel Of Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.04.2010 18:42
mitä tähän nyt sanoisi...
Olen hyvin eläinrakas. Kaikki tehokasvatus/eläinkokeet on ihan sairasta, kyllä välillä meidänkin on muistettava että itsekkin olemme eläimiä. (tai mitä olioita sitten ollaankaan)
Omistan koiran, joka on kaikessa tyhmyydessään ihana otus ja vielä kaiken lisäksi marsun.
Kirjoittanut: Jetidra (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 03.05.2010 19:35

Lainaus: Henna

Monet aina sanoo että ei niitä susiakaan tarvitse suojella, kun ne vievät pihasta eläimiä, mutta kyllä se niin on että ihminen aiheuttaa paljon enemmän haittaa toisilleen, luonnolle ja eläimille, kuin eläimet ihmiselle.

Niin. Kuka niille susille selittää, että ei saa pihasta viedä eläimiä? Ne vain toteuttavat vaistoaan.
Eläimet ovat kovin lähellä sydäntäni. Kissoista ja koirista/koiraeläimistä pidän eniten, mutta lepakot ovat myös tosi kivoja. En voisi kuvitellakaan uhraavani mitään eläintä, pidän niistä niin paljon. Poikkeuksena isot karvaiset hämähäkit (pienet on ihan kivoja), joita en uhraisi inhon vuoksi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit