Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

suhtautuminen eläimiin?

Kirjoittanut: LivingDeadDoll (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 15.03.2007 14:29
niimpä. kyl eläimet ymmärtää puhetta
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.03.2007 16:00
Rakastan eläimiä mahdottomasti! Äskenki ku tulin kotii nii ekat 15min meni siihe ku kissalle juttelin ja heti tuli parempi mieli Eläimet on fiksuja.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.03.2007 17:29
On myös monia tutkimuksia eläinten terveyttä ja sairauksia poistavusta vaikutuksista. Eläin haistaa syövän, se pelastaa tulesta, polustaa ja kuuntelee ja toiset ne vaa tappaa tälasia ihanuuksia turkeikseen? että sais vaimo statusarvoa kaupassa ihmisiltä? ÄÄÄÄÄ
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.03.2007 17:32
Oma ihana Vili-rotani juuri istuu olkapäällä ja haistelee meikkiä..miten lutuista, ku ketterä nappunenä vipeltää ja tepsuttaa viattomasti lattialal ympäristöään tutkien Luonnosta vieraantuneet, vailla mitään eläinymmärystä olevat ihmiset syöttää näille myrkkyä, että ne kuolee kun verisuonet ja elimet sulaa kasaa...
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.04.2007 15:46
mun kissa on mun bestis!<3 ainakin melkee
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.04.2007 15:56
Minulla on kauhea lemmikkikuume, mutta tällä hetkellä koiran tai kissankaan ottaminen ei oikein onnistu. Ensinnäkin se joutuisi olemaan aivan liian pitkään yksin kotona ja sitten aina kotona käydessäni 1-2 kertaa kuukaudessa joutuisin myös stressaamaan sitä bussissa kulkemisella ja muulla. Sitäpaitsi omanarvontuntoiset tipsumme kotona eivät välttämättä tykkäisi hyvää uudesta tulokkaasta joka uhkaisi niiden asemaa. Ehtiihän tuon myöhemminkin sitten kun elämäntilanne on vähän vakaampi.
Kirjoittanut: kaukamieli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.04.2007 17:44
ainoa mies kuka ei ole puukottanut minua selkään on Mauno kissani.
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.04.2007 18:50
Jos talossa ei oo eläintä, mä en tunne sitä kodiks :-P

Nyt on vähä outoa ajatella ettei ole kuin yksi kissa ja yksi koira talossa, mut parempi näin ku enemmän. Sit ku taas omilleni pääsen niin otan toisen kissan ja sit joskus myöhemmin oman koiran.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.04.2007 18:00
Eläimet ovat minulle tärkeitä ja rakkaita. Minusta eläinrääkkys on yksi maailman suurimmista vääryyksistä. Sietämätöntä. Eläimet ovat jollain tapaa paljon vilpittömämpiä kuin ihmiset, ja sitten ihmiset kokevat oikeudekseen käyttää niitä hyväkseen. :/ Ei ole kovin reilua.

Onneksi on kuitenkin paljon ihmisiä, jotka kohtelevat muun muassa lemmikkejään todella hyvin ja tarjoavat niille onnellisen elämän. Lemmikkihän voi tuoda myös ihmiselle suurta lohtua. Itselläni on kotona Nicky-koira. Pidän koirien lisäksi erityisesti kissoista, mutta melkeinpä kaikki muutkin eläimet ovat ihania. Paitsi että käärmeet ja ampiaiset ym. ovat pelottavia.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.04.2007 12:46
Mä olen pienestä asti ollut alerginen lähes kaikille karvaisille eläimille, ja sitten niitä on jotenkin tullut välteltyä aika paljon. Tai no eipä siinä kauheesti tehnyt mieli niiden kanssa hengaillakaan, kun nenä oli tukossa ja silmät vuosi ja käsiin tuli ihottumaa. Mulla ei ole esim. minkäänlaista suhdetta kissoihin tai koiriin, ei tule mitään pakottavaa tarvetta silittää saatika että olisin joskus haaveillut omasta karvaelukasta.
Ei sillä että mulla olis mitään niitä vastaankaan, kunhan pysyvät kaukana mun sängystäni.

Mulla onkin sitten ollut kaikenmoisia matelijoita ja muita ötököitä, tällä hetkellä on vähän sellanen fiilis, että joku otus voisi olla mukava... mutta kun elämä on jatkuvaa poukkoilua sinnetänne kahden asunnon välillä, niin ei sinä oikein mikään elukka pysyisi menossa mukana. Tarantella kyllä pärjäisi itsekseen hyvin ne muutamat päivät jotka olen menossa, mutta mieluummin tykkään seurailla sitä eläimen päivärytmiä ja elämänmenoa jatkuvasti... (ja ostan eläimeni vain suomalaisilta kasvattajilta, en mitään salakuljetettuja/tuontieläimiä)

Ehkä pitää odottaa, että oikeesti maltan joskus asettua aloilleni.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit