Gootti.net

suhtautuminen eläimiin?

Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.04.2007 12:59
Minä olen kanssa allerginen aika monelle elukalle, mutta pidän niistä silti. Kissat ja rotat ovat ehdottomi suosikeita. Omistin aika vasta kaksi tyttörottaa ja pikkusiskolla on kaksi kissaa...
Kirjoittanut: han_ne (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 05.05.2007 22:58
Eläimet on mulle ainakin tosi tärkeitä ja niiden hyvinvointi myös. Tämän takia olen kasvissyöjä. Itseä vaan rupesi kuvottamaan tapa miten liha päätyy lautaselle ym. Olen myös eläinkokeita ja turkiksia vastaan, ei sellainen ole oikein ketään kohtaan. Netistä löytyy kyllä hyviä videoita missä eläimiltä revitään nahkat niiden päältä ja jätetään henkiin vielä. Sitten videolla näkyy miten eläin huutaa ja kituu. Luita katkotaan ja hakataan eläintä maahan. Ja ihan vain turkiksien vuoksi. En ymmärrä miten joku ihminen voi olla niin sairas. Omalla kohdalla mun koira on pelastanu mut monesta pinteestä, ja auttanut monien vaikeuksien yli. Ilman koiraani en välttämättä edes olisi täällä enään. Onneks silleisen pienen palleron joskus sain ja siitä en luovu ennenkuin on sen aika lähteä. Olen aikaisemmin omistanut muitakin eläimiä, mutta nyt on jäljellä enään yksi koira jota rakastan niin kovin paljon. Se on mun paras ystävä ja sille voi kertoa kaiken. Eihän se tietenkään vastaile, mutta se kuuntelee ja välillä sekin riittää Voisin jatkaa tätä litanjaa vielä, mutta luulen ettei se ole tarpeen.

Että näin...
Kirjoittanut: Libertina (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.05.2007 00:48
Pidän eläimiä suuressa arvossa.

Usein tunnen jopa suurempaa surua kun eläintä kohdellaan huonosti, kuin kun ihmistä kohdellaan huonosti. Eläimet ovat viattomia, eivät ole tehneet mitään ansaitakseen julman kohtelun. Ihmiset taas ovat saastuneita ja turmeltuneita, heille ei niin helposti heru minulta sympatiaa.
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.05.2007 06:55
haluisin viel jonku eläimen vaik koiran
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.05.2007 07:47
En erityisemmin eläimistä pidä, mutta susi on ihana eläin.

Vihaan turkiksia ja eläinpohjaista nahkaa. Vaikken jostain pidäkkään, ei sitä välttämättä tarvitse turhaan tappaa.
Syön silti lihaa, koska se nyt on aivan luonnollista. Lähinnä aktivistisuuteni jää turkisten vastustamiseen, koska silloin syömäkelvottomat eläimet on tapettu vain vaatteen takia.
yök!
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.05.2007 07:50
Kesään mennessä saan kai 2 rottaa lemmikiksi. Ne ovat mielestäni jyrsijöiksi hyvin älykkäitä ja seurallisia.
Ainut eläin jolle olen allerginen on kissa, mutta sfinksi(karvaton) on aivan yhtä söpö kuin karvallinen kissa. Mutta eiköhän tuo rottaan kallistu.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.05.2007 08:59

Lainaus: Vade Horrorcraft

eläinpohjaista nahkaa.

sarjassamme kaartuva suora.

ainahan nahka on eläimestä lähtöisin...
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.05.2007 09:29
Hmm, lasketaanko ihminen eläimeksi ? D:
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.05.2007 15:45
lasketaan. ihminen on eläin, nisäkäs, mikskä sä sit laskisit ihmisen? yli-roduksi?
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.05.2007 16:10

Lainaus: Libertina

Usein tunnen jopa suurempaa surua kun eläintä kohdellaan huonosti, kuin kun ihmistä kohdellaan huonosti

Samoin. En pysty katsoon mitään eläinrääkkäysvideoita. Itselläni on kissa

Lainaus: jeeves

. ihminen on eläin, nisäkäs, mikskä sä sit laskisit ihmisen? yli-roduksi?

Mun mielestä pikemminkin ali-roduksi
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit