Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Paras tv-sarja?

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.01.2009 14:07
Katsoikos kukaan eilen, kun alkoi uusia sarjoja kolmoselta? Itseeni ainakin iski ihan hyvin nämä kaksi uutta sarjaa, kuin Life ja Fringe. Fringessä mua ainakin kiehtoo, kun tässä käsitellään paranormaaleja asioita. Kyseessä vissiin jonkinlainen rajamailla pyörivä tieteissarja, agentteineen ja salaliittoineen. Life taas viihdytti, vaikka draamaksi lasketaankin.. Niin sarjan etsivällä oli mukava asenne kaikkeen. Asenne kyttä, joka on vapautunut pitkästä vankilatuomiosta ja sillä on siis näin ollen hiukan erilainen asenne ja näkökanta moniin asioihin. Viihdyttäviä olivat molemmat. Ja jos joku ei katsonut niin kannattaa vilkaista ensi maanantaina.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 06.01.2009 14:12

Lainaus: Funereal Soul

. Fringessä mua ainakin kiehtoo, kun tässä käsitellään paranormaaleja asioita. Kyseessä vissiin jonkinlainen rajamailla pyörivä tieteissarja, agentteineen ja salaliittoineen.

Joo, Lifeä en katsonut, mutta tuon Fringen kyllä. Odotin jo sitä kovasti, ja se vaikutikin lupaavalta. Mun tuli välillä mieleen X-Files. Mutta mua kiinnostaa tuollaiset salaliito-jutut
Odotan jo ensi maanantaita.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.01.2009 14:14

Lainaus: poison

Joo, Lifeä en katsonut, mutta tuon Fringen kyllä. Odotin jo sitä kovasti, ja se vaikutikin lupaavalta

voi hemmmetin hemmetti. miten mulle aina käy niin että jos joku uus sarja kiinnostaa niin ihan takuuvarmasti unohdan katsoa ensimmäisen jakson... no toivottavasti edes jatkossa muistaisi katsoa. ne vaikutti niin jänniltä sarjoilta molemmat. damn.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.01.2009 14:32
Joo, mä kattelin kanssa sen Lifen, vaikutti todellakin katsomisen arvoselta jatkossakin. Toivottavasti ei lässähdä missää vaiheessa esim. siihen että Pääosan esittäjille kehkeytyy suhde keskenään. Olisi jotenkin niiiiin ennalta-arvattavaa.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.02.2009 18:30
Lyhyesti ja ytimekkäästi; Tällä hetkellä tulevista sarjoista parhaat ovat Pasila ja Emmerdale
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: DeadlyNightshade
  • Lähetetty: 06.02.2009 21:24
OMG House henkeen ja vereen. Gregory House on jotain niin kuumottavaa. Kerrassaan upea mies. Samalla tasolla Jack Sparrow'n kanssa. ____________ Ne silmät.. Se äly.. Haluaako joku myydä minulle julisteita Housesta?

Pasila on kanssa aivan upea. Ja hauskat kotivideot. Marjomaan läppä vain iskee, paitsi se lopun miekkavalaslelu.. Argh, insidevitsit kuuseen!
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.02.2009 14:28
Pasila ja noi true-sairaalasarjat, en pääse töistä irti vapaa-ajallakaan.
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.02.2009 15:02
Pasila, Pasila. Ihan ehdottomasti. House on kans hyvä, Sydämen Asialla (tässä tuntee issensä aivan fossiiliksi kun kattoo tuota o___O), sairaalasarjat ja tanssi jos osaat.

Plus sitten hullaannuin tähän nelosella alkaneeseen Wildfireen. On niin heppapöhötyyppi että ei mitään rajaa.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 08.02.2009 17:11

Lainaus: Tiragen

Pasila, Pasila. Ihan ehdottomasti.

Siis mitä ihmettä ihmiset näkevät tuossa sarjassa?
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.02.2009 19:05

Lainaus: Tiragen

Sydämen Asialla (tässä tuntee issensä aivan fossiiliksi kun kattoo tuota o___O)

Noh, tässä on sitten toinenkin fossiili : D Ihana sarja tämäkin

Lainaus: Funereal Soul

Siis mitä ihmettä ihmiset näkevät tuossa sarjassa?

Se vain on yksinkertaisesti hauska sarja :] Eihän tietenkään kaikki voi tykätä, mutta ei pakko olekaan : D
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit