Gootti.net

Paras tv-sarja?

Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.02.2009 22:10
Krhm, jos olisi vielä telkkari niin Emmerdalea varmaan tulis täälki katsottua... Ja sitten nuita rikossarjoja. Muuten on ihan pimennossa mitä sieltä telkusta nykyään tulee.
Kirjoittanut: narrcissia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.02.2009 22:24
Kauheasti enää nykyään tule telkkaria kateltua, mutta joskus tuli South Park katottua aina kun tuli. Ja joitain rikossarjoja tullut kateltua, erityisesti Kettu oli jees sarja
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.02.2009 23:11
Tämän hetkisistä sarjoista katson ainakin Genesistä (hups! alkoi just), CSI:tä, Gilmoren tyttöjä, Kovan onnen kundia ja Myytinmurtajia. Aika paljon tulee katsottua myös luonto- ja WWII-dokumentteja.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.02.2009 22:58
katsoin tossa eilen Pushing Daisysiä ja jostain syystä vetosi muhun. vähän ehkä oli semmonen naiivi mutta se ei oikeestaan miua haittaa. hyvä idea ainakin.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 12.02.2009 12:49

Lainaus: darkAngel

katsoin tossa eilen Pushing Daisysiä

Se on hiukan outo sarja mun mielestäni. Ei oikein tiedä pitääkö siitä vaiko ei.. Itse olen kaikesta huolimatta katsellut kaikki jaksot ihan vaan kun ei ole muutakaan tullut. Mutta siinä siltikin on jotain häiritsevää ja toisaalta se jokseenkin kiehtoo. Ristiriitainen sarja?
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.02.2009 13:37
JES! Top Gear alkaa taas maikkarilta! Olikos neljästoista maaliskuuta millon alkaa? Jokatapauksessa, mahtavaa kun vihdoin pääsee taas kattelemaan sitä.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.02.2009 16:56
Life. Sitä katon sen Damian Lewisin takia vaan.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 13.02.2009 19:08

Lainaus: Jacob

JES! Top Gear alkaa taas maikkarilta!

aaaaaa jesssssssssssssssss. johan niitä uuden kauden jaksoja on odotettukin. jesjesjes eli mitä voidaan reaktiosta päätellä? errrrittäin hyvä sarja. ihan paras auto-ohjelma ikinä. ja ajoneuvos hyvänä kakkosena.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: SeKukaVaaniiSängynAlla
  • Lähetetty: 13.02.2009 19:13

Lainaus: darkAngel

Pushing Daisysiä

Minäki oon tästä joka jakson kattonu ja täytyy sanoa että pidän kovasti. Paitsi siitä Chuckista, jonka Ned jätti henkiin kun rrrrrakastaa sitä. Ärsyttävä muija, työntää nenänsä joka asiaan!

Onkos kukaan kattonut tota Korkeasaari-ohjelmaa, joka parhaillaankin subilla pyörii? Itte oon kattonu ja myöskin tykänny. Ihanoita eläimiä
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.02.2009 22:17

Lainaus: Evelyn

Noh, tässä on sitten toinenkin fossiili : D Ihana sarja tämäkin

Oi jes en ole yksin

sori pieni off.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit