Gootti.net

Paras tv-sarja?

Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.02.2009 12:17
Järki ja tunteet oli maailman ihanin pikkusarja, joka kesti vain kolmen jakson verran. Ah rakastuin siihen Muuten sitten seuraan kaikki mahdolliset muotisarjat (Huippumalli haussa, Stylista..), Dr.Phil on idolini ja Simpsoneita ei vaan voi jättää väliin.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.02.2009 14:45
Tänään alkaa ykköseltä klo 21 JEKYLL!
Kattokaa kaikki se, se on oikeesti hyvä!
Ja James Nesbitt on luotu rooliinsa.
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2009 18:20
True Blood.
Mutta luultavasti vain koska olen täysin hurahtanut Charlaine Harriksen kirjoihin.
Kirjoittanut: Toxo (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2009 21:43
Kyle XY. En oikein muuten TV:tä katso. Jotenki se scifi ja huumori sai mut koukkuun.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2009 21:54
OMG. Greyn anatomia on niiiin HYVÄ! Dennyn ja Izzyn rakkaus on niin raastavaa! Ja Sloan on lurps.

Love it
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 25.02.2009 23:18
Heroes, Genesis, Pushing Daisies ja Fringe ovat tämänhetkisiä suosikkisarjojani.
Pidin kovasti myös The Black Donnellysistä, joka ei valitettavasti kestänyt edes yhtä tuotantokautta.

Edit: Fringessä näyttelee myös henkilökohtainen 'obsessioni' Kirk Acevedo, joka vain lisää haluani katsoa kyseistä sarjaa koska olen varma, ettei mikään sarja jossa hän näyttelee voi olla täysin huono.
Kirjoittanut: Modnar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.02.2009 05:30
Tällä hetkellä en oikeastaan vakituisesti seuraa mitään sarjaa. Lost olisi varmaan edelleen pyörivistä sarjoista paras, mutta koska viime tuotantokausi meni töissä eikö uusintojakaan näytetty, putosin kärryiltä totaalisesti. Satunnaisesti tulee katsottua Salaisia Kansioita sekä CSIta, jotka molemmat ovat mainioita sarjoja. Kansioita tosin seurasin ihan vakituisesti ihan ensiesityksellä jo. Serranon Perhe on myös äärettömän upea sarja. Kaikista meidän telkkarissamme näytetyistä sarjoista kuitenkin ykkönen on Twin Peaks, siitä en pääse yli enkä ympäri. Ehdoton kakkonen on OZ.
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.02.2009 09:06
House on minun suosikkini, se ei ole puhdasta sontaakaan että näin
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.02.2009 12:18
Pasila! Aivan loistava sarja..
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.02.2009 14:11

Lainaus: Modnar

Lost

Jaksoin ekan tuotantokauden katsoa ja sitten rupes menee niin yli ettei kiinnostanu enää tippaakaa. Porukkaa rupes olee ku pipoa ja meni jotenkin niin sekavaksi ettei ollu tolkkua. Tai sitten mä oon liian yksinkertanen sille sarjalle
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit