Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Paras tv-sarja?

Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.08.2010 16:29

Lainaus: Piiskansiima

Eniveis, silloin meikää harmitti että SG pätkäistiin tuollaisen takia, nykyisin harmittaa etten tullut katsoneeksi sarjaa.

Firefly on todella hyvä, mutta ehkä minäkin valitsisin kuitenkin SG:n jos pitäisi noiden kahden väliltä valita. Koska no. Daniel ja Jack. Ja Teal'c. Ja Sam. Ja kaikki. Stargaten hahmogalleria on minulle vähän sama mitä muumit ovat scifittömässä ilmapiirissä lapsuutensa viettäneille. Onneksi isoveljeni opettivat minut jo varhain hyville tavoille.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.08.2010 14:29
Muumilaakson tarinoita on paras tv-sarja kautta aikojen

Muita nykyään telkkarissa pyöriviä sarjoja, joita on tullut katsottua on lähinnä CSI Miami ja LA Ink.
Sex and the City oli ihan parhautta, oikeasti!
Lost oli myös kiinnostava mut sit jossain vaiheessa en vaan jaksanu seuraa pidemmälle. Olis kyllä hauska vieläkin tietää et mikä ***** se saari oikein oli olevinaan
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.08.2010 14:56
Olen koukuttunut syksyllä alkaneeseen Drop Dead Divaan. Sopivan kevyt, mutta käsittelee silti oikeita aiheitakin, ja sitäpaitsi todistaa jälleen kerran että iso tyttökin voi olla tyrmäävän upea. Ainakin minusta. Ja näyttelijäkaarti osaa asiansa, eritoten päätähti. Viimeaikoina olenkin katsonut turhan vakavia draamoja, tämä toi pirteydellään mukavaa vaihtelua.

Lainaus: Giffirt

Pushing Daisies
- Olen katsonut vasta puolet ekasta tuotantokaudesta ja olen ihan myyty. Mustaa komediaa miehestä, joka voi tietyin ehdoin herättää kuolleita henkiin. Suosittelen.

Tämä on ollut jo pidemmän aikaa tarkoitus käydä läpi, mutta ei ole toistaiseksi tullut sellaista saumaa. Luin tästä jostain, ja olin jo pelkän lyhyen kuvauksen pohjalta myyty.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.08.2010 16:24
Vanhan listani etusijalle ilmestyy nyt Metalocalypse. Ei herranjumala, rakastan tätä ohjelmaa, miksei sitä näytetä Suomessa? Kyseessä on amerikkalaisen tv-kanavan Adult Swimin piirretty, joka kertoo hevibändistä nimeltä Dethklok. Se on tyhmä mutta hervottoman hauska sarja samaan aikaan. Auttaa myös, että "bändi" soittaa itse asiassa hyvää musiikkia, omistan kummatkin tähän asti ilmestyneet levyt. Jos tykkäätte South Parkista ja metallista, suosittelen lämpimästi
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.11.2010 08:47
The Walking Dead
Siinäpä uusi sarja, joka vaikutti melko lupaavalta. Ainakin sarjan pilottijakso vakuutti sen verran, että pitää seurata jatkossa.
URL
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: SuZiC
  • Lähetetty: 09.11.2010 09:22
Mä olen aina rakastanut eri tyyppisiä poliisisarjoja, CSI:t ja vastaavat uppoaa hyvin. Tällä hetkellä pyörivistä kuitenkin lemppari on Dexter. Mitkään tosi-tv:t tai "naisten" sarjat ei koskaan ole oikein innostanut, tosin aikanaan ihailin kyllä Absolute Fabulouksen tyttöjen meininkiä ja hörähtelin myös muutaman kerran sen kotimaiselle vastineelle Kumman kaa (jonka teatteriversio oli aika mainio, kun käytiin se tuossa jokin aika sitten väijymässä)

Oi, ja tuo raadon mainitsema Sons of Anachy sai mut liimautumaan telkan ääreen hypnoottisesti. Moottoripyöräjengeissä on kai sitä jotain
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.11.2010 12:45
Parhaat tv-sarjat ovat ehottomasti Frendit ja Rillit Huurussa ! en voisi niitä ilman elää Sitten on tietysti serranon perhe siel kärkikolmikossa
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • • Muokkasi: Mina
  • Lähetetty: 09.11.2010 13:52

Lainaus: Funereal Soul

The Walking Dead
Siinäpä uusi sarja, joka vaikutti melko lupaavalta. Ainakin sarjan pilottijakso vakuutti sen verran, että pitää seurata jatkossa.

Tätä on tarkoitus alkaa kyllä seuraamaan.. Muistelisin jostain lukeneeni tästä. Zombit rulaa

Suosikkeihin kuuluu tällä hetkellä House, Mentalist, V, Top Gear, CSI Las Vegas (Miami jäänyt pienemmälle kulutukselle, kiitos avokin joka poistaa ne jaksot aina boksin muistista ennenkuin minä ehdin niitä katsoa.. Huomautus tuli senverta myöhään aiheesta, että nyt olen iloisesti pihalla koko sarjasta), CSI New York, sekä Ritari Ässä. Jo edesmeinneistä sarjoista suosikkeihin lukeutuivat SG, se aito ja alkuperäinen, ei Atlantis, sitten Sex and the City sekä Lipstick Jungle. Niinjoo ja Pako tietty
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • • Muokkasi: byron
  • Lähetetty: 09.11.2010 19:10
Komediat on mukavaa viihdettä: South Park, Family guy ja American Dad. Frasier, Monty Pythonit ja Pitkän Jussin majatalo myös. Suomalaisista Ketonen ja Myllyrinne sekä Studio Julmahuvi oli aika mahtava.

Twin Peaks on paras tv-sarja. Piste.

X-files on hyvä. Ja oon yrittänyt katsoa Lostia (mulla se on vieläkin kesken )
Veli sai houkuteltua katsomaan True Bloodia, jonka ekasta seasonista en erityisemmin tykännyt (kolmiodraamat ja ihme sähellykset), mutta kakkosseasonin historia-flash backit antoi sarjalle vähän uutta hehkua. Eli toisaalta pidän siitä sarjasta, mutta toisaalta en. Siinä ei tunnu nyt olevan oikein mitään suuntaa minne se on menossa, ja koko se keiju-juttu on p*skaa. Vähän liikaa ängetty tavaraa siihen sarjaan. Mutta vampyyrit on aika klassisia ja aikuisia. Jännää.
Nyt olen tutustunut Battlestar Galacticaan, kun sitä on kehuttu, ja satuin näkemään kesällä pari jaksoa, ja tykästyin sarjan ulkomuotoon. Vaikea sanoa onko se sarja muuten miten hyvä.
Niin, ja Twilight zoneakin yritin aloittaa katsomaan, mutta jäi kesken. Paljon ois loppujen lopuksi keskeneräisiä tv-sarjoja, joita kiinnostaisi katsoa loppuun...
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 09.11.2010 20:54
Pitkän Jussin majatalo. Aivan mahtava
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit