Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Paras tv-sarja?

Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.11.2010 22:06
En tiiä oonko hehkuttanu täällä jo, mutta Rillit huurussa on aivan mahti sarja! Sheldon on jotain aivan parhautta Juuri alko uudet jaksot telkkarista ja voi pojat, hauskoja kun mitkä!

Toinen johon oon hirveesti tykästynyt (oon kattonu netin kautta maratoonina kaikki jaksot kun olin kipeä) on Neljän tähden illallinen. Kommentaattori-ukkeli on mainio ja hauska tirkistellä ihmisten kotiin Ruoan tekoa on myös hauska seurata, kuin myös sarjassa Sokkokokki, jossa kyllä kokit on parhautta ja kuolattavia.

Yksi kestosuosikeista on myös ehdottomasti Kumman kaa, johon ei tunnu kyllästyvän ikinä. Ostijn äipälleni nuo joululahjaksi muutama vuosi sitten ja siitä on jo tullut perinne, kinkun sulattelu maratooni aina jouluaattona.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.11.2010 07:51

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Neljän tähden illallinen.

Neljän tähteen illallinen on surkea kopio britti- ja ruotsiserkuistaan. Ulkomaiden versiot ovat huomattavasti hauskempia kun tusinajulkkujen kuluneiden naamojen sijaan ruokaa laittavat ihan tavalliset ihmiset! On todella harmi, ettei Suomessa älytty sarjan mahdollisuuksia vaan laitettiin se suoraan tuollaiseksi seiskapäivään jatko-osaksi.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.11.2010 10:03

Rillit huurussa on aivan mahti sarja! Sheldon on jotain aivan parhautta

siis sheldon on justiin niin paras! Aiva mun lemppari ehottomasti siitä sarjasta, joka kokonaisuudessaankin on niin jotain parasta Sheldon on niin mahtava ku se ei tajua sarkasmia ja aina paljastaa jotai leonardin salaisia ajatuksia pennystä pennyn kuullen ja sit leonard aina joutuu noloon tilanteeseen sheldonin takia hitsi ku vaa sais jostai ne tuotantokausi dvd:t mut ku mistään ei meinaa löytyä niiku kaupasta, en jaksais alkaa tilailee netistä : (

ja toi Kumman kaa! Se on kans niin yks parhaimmista !
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.11.2010 12:05
Television tehtyä itsemurhan olen seurannut sarjoja lähinnä tietokoneen välityksellä, nyt katselussa on Glee, The big bang theory, Project runway, Dexter ja yksi kaikkien aikojen suosikkisarjani tha Tribe elikkäs Klaani. Seurasin Klaania silloin kun se ensimmäisen kerran tuli Summerista kesäaamuina ja olin jo melkein unohtanut kuinka ihana sarja onkaan kyseessä, nyt siis katselussa ensimmäinen tuotantokausi.
Lempisarjojani ovat myös Tähtiportti, House, True blood, Dark angel, Buffy the vampire slayer ja monet muut hömpät.
Kirjoittanut: Loomy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.11.2010 14:04
Salkkarit tietty. Siis niiden tasohan on jotain ihan järkyttävää, mutta koukussa ollaan, eli pakko katsoa.

Sitten oikeasti hyviä sarjoja on ainakin Myytinmurtajat. Adam ja Jamie on ihan parhaita, ja ne onnistuu tekemään tieteestä kiinnostavaa.

Pikku-Britannia on myös yksi suosikeistani. Kökköä brittihuumoria, mikäs sen parempaa. Andy ja Lou sekä Bubbles DeVere, aivan mahtavia hahmoja.
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.11.2010 19:29
vain muutaman huijarin tähden, peräkammari pojat, mooseksen perintö ja turvetta ja timantteja. tuo kokonaisuudessaan :P
Kirjoittanut: TyynePred (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.11.2010 16:36
Niitä on niin monta!
-Ritari ässä
-V
-Luonto ohjelmat
-Usko tai älä
-Jim D

Kaikki on yhtä hyviä!=)
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.11.2010 19:22
Dexter, V ja Greyn anatomia ovat ehdottomia suosikkeja! Ja muita hyviä joita ihan mielelläni seurailen ovat House, Mentalist, Heroes, Supernatural... hitsit kun ei meinaa edes muistaa niitä kaikkia mitä nyt olen katsonut.
Tottakai myös kaikki nuo Huippumalli haussa-hölmöilyt ovat varsin loistavaa viihdettä, ja keventävät muuten aika tehokkaasti mieltä stressintäytteisen päivän päätteeksi.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: Roudatar
  • Lähetetty: 16.11.2010 15:15

Lainaus: Anyxia

Rillit huurussa on aivan mahti sarja! Sheldon on jotain aivan parhautta

siis sheldon on justiin niin paras! Aiva mun lemppari ehottomasti siitä sarjasta, joka kokonaisuudessaankin on niin jotain parasta Sheldon on niin mahtava

Ooooh, en ole ainoa! Sheldon on kyllä ihan paras. Jotenkin tuollanen kylmä loogisuus iskee muhun. Samasta syystä Bones on jotain käsittämättömän upeaa.
Kirjoittanut: Sleipnir (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.12.2010 23:45
En omista tv:tä mutta Frendien kaikki jaksot on tullut katsottua n 8 kertaa läpi Osaan jo melkein ulkoa,mutta aina niitten hölmöilyt jaksaa naurattaa. Sitten täydelliset naiset on toinen lemppareistani :3
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit