Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Manga ja anime.

Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.02.2008 16:21
Minä ajattelin mennä animeconiin, mutta vain ensimmäiseksi päiväksi. En yövy tampereella, joten palaan kotiin. Tietääkös kukaan millaista ohjelmaa sinne olisi tulossa, että tietää kumpana päivänä kannattaa mennä?
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.02.2008 19:34
Tuli tässä mieleen, että jos jollain on tarjota The Tarot Cafeta, niin saa tarjota
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.02.2008 17:33
kyllä ainakin fullmetal alchemist menee ja sen tapaiset
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2008 19:45
Animea tulee katteltua jonkun verran mm. Chobits, Ouran high school host club, Lunar legend Tsukihime, Hellsing <- nuo oon kattonut kokonaan.
Kesken on: X Tv, Blood+, Hellsing OVA

hmm.. olikohan tuossa muka kaikki. Joitain leffoja oon kans kattonu esim. liikkuva linna, henkien kätkemä ja paprika

Hellsing on ainut mitä luen myös mangana.

Olin tuossa eilen Traconissa ja cossasin sitten Blood+ Sayaa oli hienoa
Kirjoittanut: Creepy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.03.2008 09:52
Mä en hirveesti ole näistä innostunu, mutta on sitä pari elokuvaa tullu katottua, esim. Totoro ja Henkien kätkemä.
Sitten luen mangana Oh! My Goddessia.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.03.2008 11:36

Lainaus: Aditu

tyksin silti animesta, mangasta ja Japanilaisesta kulttuurista.

Minäkin jonkin verran. Eniten kuitenkin itseä kiinnostaa muu japanilainen kulttuuri kuin manga ja anime. Muutamia mangoja oon lukenu, mut niihin muutamiin se sit on kans jääny.

Lainaus: Aditu

Ekat animet tuli katsottua jo ihan pentuna; Hopeanuoli

Mäkin katsoin tota jo pienenä ja tykkäsin kovasti. Pokemoniakin pienenä vähän kattelin, mutta ei mikään lemppari ollu. Nyt isompana on tullu katottua lähinnä satunnaisia jaksoja joistan sarjoista.
Kirjoittanut: Harajuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.03.2008 13:59
Rakastan, Ihailen ja muutenkin pidän Japanista kaikin puoli ;D
Inhoan kyllä ehkä kaikken eniten niitä anorektisiä tyyppejä joiden silmät on isommat kun niiden tissit xD
Deathnote
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.03.2008 15:24

Lainaus: Moruganna

Lähinnä cossaamaan

Mitä cossaat?
Meitsi aikoo EHKÄ klaaneineen cossata FMA-animesta Lustia, Envyä ja Wrathia. Ja ehkä saadaan Greed ja Slothkin mukaan. Meitsi olis Lust.
Kirjoittanut: CipeTheLucifer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.03.2008 18:20
Mä olen anime/manga riippuvainen ja iPod on täynnä animea Death Notea, FMAta sun muuta. Katon sitä yölläkin joskus.
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.03.2008 11:41

Lainaus: Mariel

Mitä cossaat?

En ole vielä päättänyt, mutta mielessä on pyörinyt World of Warcraftista Blood elfin cossaus.
Siihen päälle täytyy tietenkin sitten opetella BElfien oma tanssi
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit