Gootti.net

maailman ärsyttävin ääni

Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.04.2012 12:38
Mikä ääni tekee teidät hulluiksi? Onko se pikkulasten kitinä vai mikä?
Itse vihaan yli kaiken epävireistä vihellystä, pahinta jos kaksi tai useampi viheltää samaan aikaan eri kappaleita. Lisäksi taitamattoman viulistin kissanrääkkäyssoitto ei sekään ole maailman kauneinta kuultavaa.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2012 13:37
Opel astran turvavyön kiinnittämättömyys piippinä. Sinänsä onnistunut tuo ääni koska ainakin minut se ajaa raivon partaalle joten turvavyö naksahtaa kyllä hyvin nopeaa kiinni...
+ Toinen ei nyt ärsyttävä mutta karmiva ääni on ilmahälytys. Minä en sitä kestä ilman että tullloo sairaat kylmänväreet. Inhoan maanantaita aina klo 12 maissa kun tampereella testataan tuo järjestelmä...
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 14.04.2012 13:39
Ärsyttävin ääni syntyy kun tietynlaisella kankaalla hangataan märkää hiekkaa. Se on kryptoniittia minulle. Jo sen äänen ajatteleminen inhottaa. En tiedä mistä tuo ärsytys johtuu, mutta se on vaivannut niin pitkään kuin muistan. Onneksi siitä ei ole kovin paljon riesaa, koska en enää nykyisin vieraile kovin usein kuralammikoissa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.04.2012 14:37
Pikkulapset. En vain voi sietää vauvanitkua, ja vielä vähemmän kun rääkyjä on esim. 2-vuotias. En vain voi sille mitään, tekisi mieli heittää huutaja seinään siinä vaiheessa.

Epävireinen laulu. En ole kummoinen laulaja itse, mutta minulla on erittäin tarkka nuottikorva (tämä siis on ihan todettu ). Huomaan pienimmätkin epäpuhtaudet laulamisessa ja minun tekee pahaa jos vähääkään menee nuotin vierestä. Tämän takia kuuntelen pääasiassa musiikkia jossa ei lauleta, jotta saan edes kuunneltua!
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.04.2012 15:39
Lapset.. yyyyyhh. Siinä on sellainen asia mitä en jaksa / siedä kuunnella laisinkaan.
Kauppareissut on parhaita, kun ne kitisee, kiljuu, natisee ja tahtoo kaikkea. Miten niistä voikin lähteä niin iso ja rasittava ääni. En voi sietää. Onneksi meidän pihan keskellä on lasten tarha. Ei muuten huvita pitää ikkunoita auki kesällä..

Ja toinen on sitten esim. haarukan tai veitsen ääni, kun se sillee "lipsahtaa" lautasta vasten. Korvaparat.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.04.2012 17:47
Vihaan pikkuvauvan itkua. Tavallaan jopa kammoan, koska yhdistän sen tuskaan. Tämä johtuu varmaan siitä kun veljeni ollessa vauva hänelle kävi yksi haaveri ja tuskan huutoa sai kuulla pitkään.

Moottoripöyrien ääntä vihaan myös. En siedä jos joku ajaa mopolla ihan vierestä, saati jos satun olemaan kohdalla kun joku käynnistää sellaisen. Yhtä ärsyttävää ääntä pitää yleensä myös nuorten miesten autot, jotka ovat sellaisia romun näköisiä joilla kaahaavat ympäriinsä. Rupesipas ärsyttämään pelkkä ajattelukin. -_-
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 14.04.2012 20:06
Se kun puhelin soi kaiuttimen lähellä ja tulee se ihmeellinen häiriöääni. Etenkin jos sattuu olemaan tuottoisat bänditreenit ja ne keskeytyy sen takia.
Kirjoittanut: Silinterihullu (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 14.04.2012 20:56
pikku lasten kijunta ja huuto. Maailman ärsyttävin ääni. Ja myös haitarin soitto on kamalaa
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.04.2012 21:14
Se kun mun mies narisee mulle siitä etten ole muistanut siivota.
Kirjoittanut: Aralynia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Aralynia
  • Lähetetty: 14.04.2012 23:41
Se kun joku mässyttää ja maiskuttaa oikein antaumuksella suu auki, oli se sitten ruokaa, purkkaa tai mitä tahansa; lahjakkaimmat monitaiturit vielä puhuvat ja maiskuttavat samanaikaisesti. Eikä se kyllä ole yhtään kivaa katseltavaakaan... Ilmeisesti toisille ei vain ole jäänyt päähän lapsena kyllästymiseen asti hoetut "älä syö suu auki" ja "älä puhu ruoka suussa."
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit