Gootti.net

maailman ärsyttävin ääni

Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.08.2012 23:25

Lainaus: Anyxia

pikku käpykylän keskustaan TRAKTOREILLA ja sudittelevat joka paikassa niin että heiluu.

Voi.... niiin tuttua. Onneksi muutin Tampereelle. Sekoitettuna traktorien raskas puksutus ja viritettyjen mopojen pärinä... huoh.
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.08.2012 12:41
1. Lokkien äänet. Ei voi nukkua. Niihin pitää herätä. Ne varoittavat lentävän kakkakoneen lähestymisestä. ARGH.
2. Pienten lapsien mölyäminen, itku jne. Varsinkin bussissa, leffateatterissa yms suljetussa tilassa.
3. Leffassa hiljainen kohta. Sitten kuulet kuinka joku metelöi sen karkki/poppariläjänsä kanssa. rage.
4. Kännisten teinien metelöinti ikkunan alla. Tiedän että alkoholin kanssa voi pitää hauskaa, mutta c-moon. Se että pysähdyt random talon ikkunan alle ulvomaan kaija koota on yhtä korrektia kuin toisen pihalle pissiminenkin.
5. Pississlangi. Normaali ihminen "Sun bussi tulee"
" V*ttu niinku toi sun v*tun dösä v*ttu tulee niinku" puheesta 1% on asiaa ja muut 99% turhaa skeidaa. + että bussissa edessäsi istuva hölöttää puhelimessa/kaverinsa kanssa noin sen 20 min luultavasti jostain ihmissuhdeasioistaan jne... FUUUU.. Onneksi kuulokkeet ja kannettavat musiikkisoittimet on keksitty.
6. Ärsyttävät puhetyylit: maiskuttaminen puhuessa, hinkuva hengitys, huokailu samaan aikaan kun puhuu... Näitä löytyy.
7. Kuorsaus. Voi vietävä. Se, kun ole ihan saamarin väsynyt ja tiedät että pitää herätä aikaisin ja sitten kauhea röhkiminen ja rohina...!
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.08.2012 18:27

Lainaus: Korinabambi

1. Lokkien äänet. Ei voi nukkua. Niihin pitää herätä. Ne varoittavat lentävän kakkakoneen lähestymisestä.

Tuo taas kuuluu minun listallani joukkoon "maailman parhaimmat äänet" tai ainakin "miellyttävät äänet".
Etenkin lokkien huuto kesäyössä on mitä parhainta.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • • Muokkasi: iPOP
  • Lähetetty: 06.08.2012 19:04
minä kait ihan repesin tolle lokinkakka hommalle!
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2012 11:55
Se ääni kun pienet lapset pitävät kaupoissa: "Äiti äiti! Osta mulle toi lelu!" tai "Isi isi, saanks mä ton lelun?" , ja jos ei saa haluamaansa tulee kauhea kitinä.
Oma pikkuveljeni joskus ärsyttää tahallaan kiljumalla niin ärsyttävästi että tekisi mieli mestata tuo kyseinen otus joka tuossa toisessa huoneessa asustaa.
Kirjoittanut: hateisfate (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 21.08.2012 01:01
Orastavan putkiremontin äänet ovat tällä hetkellä numero 1
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.10.2012 02:03
Uskonnonopettajani raivostuttava, tyynen rauhallinen ja monotoninen ääni. Lisäksi tällä opettajalla on AINA nenä tukossa. Argh!
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.10.2012 22:37

Lainaus: Pelkuri

Uskonnonopettajani raivostuttava, tyynen rauhallinen ja monotoninen ääni.

mun äikänopella on semmonen ääni,niinkuin jollakin uutistenlukijalla tai sadun/dokumentinkertojalla!
eli tiiän tunteen!
Kirjoittanut: Julienne (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.10.2012 02:27
Hyhhyh, itse inhoan ehkä kaikkein eniten sitä, kun itse yrittää nukkua ja toinen valvoo, eikä toinen vain millään osaa olla hiljaa vaan pudottelee tavaroita, rapistelee, vaihtelee asentoa tai vaikka näpyttää tietokoneella tajuamatta pitävänsä ihan julmettua melua. Toinen sitten on se, kun rämpytetään mitä tahansa instrumenttia osaamatta soittaa sillä mitään. Korkojen kopina on kans kaameeta, vaikka itsekin kopisen aina. Koirien haukku, kulkuvälineiden vinkuvat jarrut, sirkkelin äänet ja humalaölinä särähtää korviin kamalasti myös, mutta niin kai kaikki turhanpäiväinen ja kovaääninen melu.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.10.2012 14:53
Herätyskellon piipitys on hyvin rasittava. Samoin tuo tietyn nuorisoryhmän puhetyyli, josta ei ota mitään selvää, mutta v-alkuisia tulee joka toisena sanana ehanalla nasaalinuotilla.

Mopot herättävät meikäläisessä ärsytystä, se ääni on niin vastenmielinen ettei tosikaan.
Myös muutamat kännyköiden soittoäänet soitettuna vielä pikkuisen liian kovalla ottavat aivoon.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit