Gootti.net

maailman ärsyttävin ääni

Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Wormboy
  • Lähetetty: 27.07.2012 00:09
Se jäätelö- , huvipuisto- ,tai jonkun lelukaupan mainoksissa oleva väkisinväännetty lasten nauru. Suoraan kuin jostain kauhuleffasta. HEHEHIHEHHE. Ei kukaan lapsi naura niin kammottavasti (paitsi minä, tietysti). JA SE TYKKIMÄKI MAINOS. HURRJAN HAUSKAA!!!!1 AARRGGHH. En enää ikinä katso telkkaria.

Edit: asdf sadas viesti.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2012 00:17
no nyt tuli muutama mieleen,
meillä on venäläinen luokassa ja sillä on aina tunnilla tulkki mukana.
no,istuppa sen vieressä kokeen aikana kun ne höpöttää venäjää!
huono homma hermanni!

joo....vihaan mainoksia...........uusin vihan kohde on se giganttin mainos "extra extra"
se on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin inhottava!
ja kaikki isku lauseet "särkän-niemeen särkän-niemeen"
oh...........kuka keksikään mainokset..........joutu varmaan kadotukseen tästä teosta.............
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.07.2012 19:05

Lainaus: Anyxia

Sitten toinen. Se kun jotkut ihmiset, mm. isäni, syödessä maiskuttavat sitä ruokaa niin ärsyttävän kovaan ääneen. "MMSMMS....MAISK....MAISK" voi että se on ärsyttävää. Miksei voi syödä hiljaa? MUMS vaan kuuluu kokoajan ja suu auki ammollaan joka puraisun jälkeen... >

Sitten täällä lähimmässä työkkärissä on eräs ärsyttävä ämmä, joka kaikkien muiden ärsyttävien ominaisuuksien lisäksi toistaa sanaa "joo". Kun se kysyy jotain asiaa ja minä alan vastaamaan siihen pitkällä lauseella niin jatkuvasti se puhuu päälle "joo". Esim. Minä: "Olin tässä yhdellä kurssilla..." | Työkkäritäti: "Joo" | Minä: "..joka kesti pari viikkoa..." | Työkkäritäti: "Joo" | Minä: "...Sitten olin ala-asteella taas opettamassa..." | TT: "joo" | Minä: "..sen kolme päivää ja..." | TT: "Joo" | Minä: "...sitten pidin viikon tauon jonka jälkeen menin takaisin"| TT: "Joo". | Voi että se on ärsyttävää, tuntuu kuin ei edes kuuntelisi mitä sanon! Muutenkin päällepuhujat ärsyttää niin vietävästi...

Allekirjoitan nuo kaksi. En ole koskaan päässyt yli siitä, että oppisin sietämään ruuan syömistä suu auki mässyttäen. Tiedän, että joillakin on vaikeuksia hengittää nenän kautta, mutta mulla on vaikeuksia olla tuntematta oksetusta silloin. Joskus oli pakko vaihtaa huonettakin, kun en kestänyt sitä ääntä, mikä siitä mässytyksestä lähtee. Kaikenlaista muuta ällöttävää kestän, mutten sitä.
  • Lähetetty: 29.07.2012 20:30
oon tavannut elämäni aikana semmosia ihmisiä jotka syö suu auki,mutten maiskuttelijoita!
enkä usko että ne on niin inhottavia kuin ryystäjät.
ne ne on inhottavia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.07.2012 20:33
Niin, miksei ne tajuu sitä ihanaa ihanuutta, että sen prkeleen lasin voi kallistaa niin pitkälle, että se neste yltää suuhun saakka???
  • Lähetetty: 29.07.2012 20:38
oot mökillä ja heräät siihen kun joku ryystää!
jo ennen kuin se neste on suussa. -.-
rasittavaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2012 13:18

Lainaus: iPOP

2.mopot! ne pilaa hienon yöllä olevan musiikkihetkeni,kun vieressä olevalla tiellä menee mopo satasta.

Voih tästä tulikin mieleen yksi superärsyttävä ääni...

Sen lisäksi että se on vielä noloa pohjanmaaristusnottajuntteilua niin se on vielä ärsyttävän kovaäänistä... Nimittäin kun juuri mopo- ja traktorikortin saaneet lähtevät p***uringille tämän pikku käpykylän keskustaan TRAKTOREILLA ja sudittelevat joka paikassa niin että heiluu. Sitten ne viel stoppaa johonki s-marketin pihaan, jättää rakkorinsa käyntihi, ja kovaan ääneet keskustelevat "mullapas onki kotona hiano ja 100 vuatta vanaha zetoori!" ja "mut mullonki isoompi rakkori ku sulla!" ja voivovivoivoivoivoviovio.......!! Ensinnäkin se kovaääninen sudittaminen ja ringittäminen täällä keskustassa ja sitten vielä se kehuskelu että kellä on isoin rakkorii ja kellä suuremmat pelloot!
  • Lähetetty: 31.07.2012 17:17
no en oo tommosesta ennen kuullut!
täällä ne polttaa auton tai mopon renkaita.
mutta traktorin........huvittavaa.....................
Kirjoittanut: noorus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.08.2012 17:13
En tiedä kumpi ärsyttää enemmän, lasten itku vai mopot, mutta vähintään jakavat ykkössijan.
Molemmat ovat niin sataprosenttisen tarpeetonta melusaastetta. Lasten typerä mekkalointi ärsyttää muutenkin, tosin niin myös kännisen teiniporukan kilpahuuto metrossa. Oikein veri kiehuu kun joutuu kuuntelemaan.
Mopot sentään menevät yleensä nopeasti ohitse.
Kirjoittanut: KandyCaramel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: KandyCaramel
  • Lähetetty: 05.08.2012 20:16

Lainaus: byron

Sitten toinen. Se kun jotkut ihmiset, mm. isäni, syödessä maiskuttavat sitä ruokaa niin ärsyttävän kovaan ääneen. "MMSMMS....MAISK....MAISK" voi että se on ärsyttävää. Miksei voi syödä hiljaa? MUMS vaan kuuluu kokoajan ja suu auki ammollaan joka puraisun jälkeen... >

Totta.
Minunkin mielestäni niin h**vetin ärsyttävää ääntä pitää kanssa ryystäjät. Ja sitten vielä se ääni, kun istuu auton penkille, eikä turvavyötä ole pistetty kiinni, niin jokohan alkaa sellainen "TIN-TIN-TIN"-valitus!

Lainaus: Wormboy

vaikka opettaja sanoo että kolmen viikon päästä on koe, ja kaikki tytöt (paitsi minä ) alkaa valittamaan. "HM NO EI MUL OON SIIS NIINQ AIKAA NIINKU LUKEE OLLENKAA MITÄ ****** SIIS PERKELE"

Tämä piti vielä lisätä. Hei siis, ihan oikeesti!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit