Gootti.net

maailman ärsyttävin ääni

Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Abigor
  • Lähetetty: 24.04.2012 00:45

Lainaus: Giffirt

- Se kova TSUHHHHSIIHHH-ääni, jonka bussit päästävät vähän väliä minulle tuntemattomasta syystä.

Paineilmajärjestelmä suhahtelee aina välillä päästäkseen liiat paineet pihalle. Raskaissa ajoneuvoissa kun on siis paineilmajarrut. Ovetkin käsittääkseni aukeavat paineilmalla, ainakin vanhemmissa busseissa, en tiedä miten nykyään. E: Niin joo ja vaihteistokin saattaa olla paineilma-avustettu.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 24.04.2012 15:31
Helppo vastata:
Se "hissimusiikki", joka soi Kelan palvelunumerossa taustalla kun odottaa, että asiakaspalvelusta vapautuisi joku. Jonotus tuonne soittaessa tuntuu aina pieneltä ikuisuudelta.
Kirjoittanut: Nylon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Nylon
  • Lähetetty: 30.04.2012 23:58
Pierun ääni suorastaan. Koska kuulen sitä koko ajan ympärilläni. Myös liidun ääni on kamala.
Kirjoittanut: Majesty (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 05.05.2012 21:56
Yks inhottavimmista äänistä on se kun semmosella metallisella lapiolla yrität soraa lapata kottikärryyn. VOI JESSUS sanon minä! Viimeks tehny tota asiaa n. 8 vuotta sitten ja vieläkin muistan sen karmean äänen. Mut oon aika hyvin onnistunu välttelemään sitä
Kirjoittanut: Prudence (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.06.2012 21:06
Tämän kaupungin terkkarin puhelimen jonotusmusiikki, AINA sama biisi, repeatilla. Ja jonotus vähintään sen 20 minuuttia. vähintään.

Kaikki kun tuntuvat vihaavan lasten huutoa, niin minä rakastan! Jos kaupassa tai bussissa joskun kakara kiljuu ajattelen onnessani "Ihanaa, muidenkin lapset huutaa"
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.06.2012 17:43
AI ETTÄ. Tämä on minun ketju, olen todella äänivammainen ts. ärsyynnyn hyvin helposti mitä hämmentävimmistä äänistä.

1. Kuiskaus
Vihaan, vihaanvihaanvihaan kuiskailua. Jos se kohdistuu minulle, siedän sitä ihan hieman, mutta yleensä en silloinkaan. Jos kuulen joidenkin kuiskailevan lähietäisyydellä, pakko juosta äkkiä pois, että en mene viereen karjumaan kuiskuttajia lopettamaan. En tiedä mistä tämä johtuu, se vaan herättää ihan suunnattomat aggressiot.
(Bonus: Se, kun radio on hiljaisella ja kuuluu vain t- ja s- äänteet. Yyyyhhh..)

2. Kovapohjaiset kengät hiekkaisella asfaltilla tms. samantyyppiset asiat
Tämänkään syntyä en tiedä, mutta ihan kamala ääni kun se hiekka rohisee kovien kengänpohjien alla.

Lainaus: Majesty

Yks inhottavimmista äänistä on se kun semmosella metallisella lapiolla yrität soraa lapata kottikärryyn.
Tämä menee mulla samaan lokeroon.

3. Maiskuttava puhetyyli
Tämä korostuu mikrofoniin puhuessa. Konsonanteista kuuluu sellainen läiskähtävä ääni kun henkilö puhuu. Ällöä.

Tässä kaikkein pahimmat, joista saan pahimmillani hillittömät kilarit. Niitä aggressioita sitten pitämään sisällä kun on vaikka töissä. Monia muitakin ääniä ja esim. musiikkityylejä löytyy kyllä.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.06.2012 01:39

Lainaus: Marraskuu

(Bonus: Se, kun radio on hiljaisella ja kuuluu vain t- ja s- äänteet. Yyyyhhh..)

Oi tästä tuli mieleen: Muistan vieläkin ne ajat kun joutui käymään kirkossa ja meidän paikkakunnalla on semmoinen pappi jonka s -kirjain suhisee niin että tärykalvot meinaa haljeta. Varsinkin joissain konfirmaatiojuhlissa kun ne menee siunaamaan niitä ripari-ihmisiä ja mikrofoonit on pois päältä niin kirkossa kaikuu se perhanan s-kirjain eikä mitään muuta kuulu. ".....S.....SSSSS.......SSSSSSSSS....S....S--" AARGH!

Sitten toinen. Se kun jotkut ihmiset, mm. isäni, syödessä maiskuttavat sitä ruokaa niin ärsyttävän kovaan ääneen. "MMSMMS....MAISK....MAISK" voi että se on ärsyttävää. Miksei voi syödä hiljaa? MUMS vaan kuuluu kokoajan ja suu auki ammollaan joka puraisun jälkeen... >

Sitten täällä lähimmässä työkkärissä on eräs ärsyttävä ämmä, joka kaikkien muiden ärsyttävien ominaisuuksien lisäksi toistaa sanaa "joo". Kun se kysyy jotain asiaa ja minä alan vastaamaan siihen pitkällä lauseella niin jatkuvasti se puhuu päälle "joo". Esim. Minä: "Olin tässä yhdellä kurssilla..." | Työkkäritäti: "Joo" | Minä: "..joka kesti pari viikkoa..." | Työkkäritäti: "Joo" | Minä: "...Sitten olin ala-asteella taas opettamassa..." | TT: "joo" | Minä: "..sen kolme päivää ja..." | TT: "Joo" | Minä: "...sitten pidin viikon tauon jonka jälkeen menin takaisin"| TT: "Joo". | Voi että se on ärsyttävää, tuntuu kuin ei edes kuuntelisi mitä sanon! Muutenkin päällepuhujat ärsyttää niin vietävästi...
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.06.2012 01:46
Mää vihhaan eniten sitä ääntä jos kärpänen tai sääski tai joku muu itikka inisee korvan juuresa.
Kirjoittanut: Yöntuuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2012 20:16
Lasten meluaminen..
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.07.2012 20:31
Se, kun joku uskomattoman vastenmielinen ihminen, istuu sun takanas vaikka bussissa, mässyttää purkkaa örisee siinä suu auki, niin että kuola valuu, ja juttelee paskan kuulosesti vaimonsa/siskonsa kanssa, joka istu käytävän toisella puolella, niin että koko bussi kuulee... Paikkaa ei viittis vaihtaa/ et enää pääse, kun joku on jo istunut sun viereen, kokoajan odotat, että jokso ne lähtis seuraavalla pysäkillä pois, mutta huomaat iloksesi, että jäävät vasta samalla pysäkillä... SE ON NIIN ÄRSYTTÄVÄÄ!!!!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit