Gootti.net

maailman ärsyttävin ääni

Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.07.2012 20:55
Turhanaikainen intoilu/angstaaminen joka asiasta. Se on niin käsittämättömän ärsyttävää kun vaikka opettaja sanoo että kolmen viikon päästä on koe, ja kaikki tytöt (paitsi minä ) alkaa valittamaan. "HM NO EI MUL OON SIIS NIINQ AIKAA NIINKU LUKEE OLLENKAA MITÄ ****** SIIS PERKELE"
Ja sitten jos joku saa sen ysi miinus siitä kokeesta niin "ÄÄÄÄHH SIIS EN IKINÄ VOI USKOOOOO IHQ IIIKKKKK SIIS KUULITSÄ SIIS NIINKU"
Ja sitten luetaan demiä tunnilla ja ihmetellään että miksei osata kertolaskuja "ei oo käyty tänä vuonna" no ei niin kun se opetettiin muistaakseni jo kolmannella.
Minä en myöskään ymmärrä että miksi ihmiset jotka ei muuten pidä musta ollenkaan tulee mulle puhumaan paskaa kavereistaan .
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.07.2012 23:21

Lainaus: Wormboy

"HM NO EI MUL OON SIIS NIINQ AIKAA NIINKU LUKEE OLLENKAA MITÄ ****** SIIS PERKELE"
Ja sitten jos joku saa sen ysi miinus siitä kokeesta niin "ÄÄÄÄHH SIIS EN IKINÄ VOI USKOOOOO IHQ IIIKKKKK SIIS KUULITSÄ SIIS NIINKU"

Sama, paitsi että mun luokkalaiset on niin helvetin tyhmiä, ettei kukaan saa noin hyvä numeroo... leijun sitten omalla kympillä, muohahahahaa...
(eikä muuten olla eksytty aiheesta...) ootko muute huomannu, et aina kun kommaan jonnekki jotain, siinä on sun viesti perässä ja sitten vielä ite yleensä lainaan sulta jotain ja kommaan viel siihe
Muute yks kans maailman ärsyttävin ääni (mun mielestä) kun kaikilla muilla mun perheen jäsenillä on tapana naksutella kynsiään... kokoajan... ONKO SE NIIN HELVETIN KIVAA?! aina ku yritän kattoo jotain vaikka telkkarista... *naks* *rits* *niks naks* PRKL!!!
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2012 23:26

Lainaus: Kuolonenkeli

ootko muute huomannu, et aina kun kommaan jonnekki jotain, siinä on sun viesti perässä ja sitten vielä ite yleensä lainaan sulta jotain ja kommaan viel siihe
Muute yks kans maailman ärsyttävin ääni (mun mielestä) kun kaikilla muilla mun perheen jäsenillä on tapana naksutella kynsiään... kokoajan... ONKO SE NIIN HELVETIN KIVAA?! aina ku yritän kattoo jotain vaikka telkkarista... *naks* *rits* *niks naks* PRKL!!!

ups.
Joo ja sitten se kun katotaan elokuvaa nii joku ei seuraa yhtään ja kyselee koko ajan että kuka toi on ja kommentoi jatkuvasti että mitä ihan varmasti tulee tapahtumaan.
Kirjoittanut: Bloody Monster (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.07.2012 23:29
Minun mielestäni maailman ärsyttävin ääni tulee, jos yrittää leikata veitsellä jotain (vaikka pitsaa) posliinilautasella. Jos veitsi vähänkin osuu lautaseen, siitä lähtee ihan kamala korvia vihlova ääni! Pikkulasten kitinä on myös ärsyttävää.
  • Lähetetty: 21.07.2012 23:54

Lainaus: Bloody Monster

Pikkulasten kitinä on myös ärsyttävää.

Yhdyn! Olisi kamalaa olla 22 tunnin lennolla huutavien kakaroiden lähellä... jos olisin vieressä kolauttaisin ne hiljaiseksi jossakin vaiheessa... bussissakin on ihan kamalaa olla, jos siellä on itkevä lapsi... ja sitten kun äiti on vaan hissukseen että hys hys... TUNGE SILLE TUTTI SUUHUN JA KÄSKE OLLA HILJAA!! (olen lapsirakas ihminen )
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.07.2012 22:13
Oi, loistava ketju. Äänet jotka saavat minut raivon partaalle
1.juuri se bussien ja isojen ajoneuvojen paineilmasuhina josta nuo aikaisemmin puhuivat
2.pikkulasten huuto/itku/puhe/mikä vain ääntely. Se tilanne kun istuu bussissa, mp3-soittimesta on loppunut akku ja bussiin astuu äiti kyselyikäisen lapsensa kanssa. ARGH!!!
3.styroxin vääntely.
4.epävireinen vihellys/laulu.
5.heinäsirkkojen siritys.
6.hyttysten ininä.
7.imurin ääni.
8.(tämä juontaa juurensa eskariin. Ääni jota EN SIEDÄ) se kun kurahousuihin tms. On jäänyt märkää hiekkaa ja se hankautuu kivilattiaa vasten. Se natina. EN VAAN SIEDÄ!!!
Ja näitähän riittää.
Kirjoittanut: Rozette (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 25.07.2012 12:28
Se, kun herätyskello soi, joskus kun on valvonut pitkään omaa tyhmyyttään..
Kateellisten kitinä. Onhan noita
Kirjoittanut: Zero Hassle (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.07.2012 06:26
se tympee piipitys mitä mun tietokone tekee kun tilttaa taikka muuten vaan jumittaa oikeen kunnolla..inhoon kompuuttereita koko sydämestäni muutenkin ni sitten ku kehtaa oma vielä kääntää tyhmän selkänsä mulle ni ei jumalauta kun ois ihanaa joskus vaan ladata nyrkillä läpi koko romusta
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.07.2012 22:44
itellä ois pitkä lista näitä,mutta tässä muutama:

1. hah? ei se kun joku ei kuule ja sanoo vähät väliä että hah?
2.mopot! ne pilaa hienon yöllä olevan musiikkihetkeni,kun vieressä olevalla tiellä menee mopo satasta.
3. itikat. no mä oon niille allerginen mutta kumminkin se on ärsyttäviä!!!!!!!!!!!!!!!
4.mummoni ääni. herään joka toinen aamu siihen että mummoni soittaa äitilleni,en siihen soittoääneen,vaan siihen kun se puhuu tauti kertomuksensa yhtä lujasti kuin pokka pitää ohjelman Hyacint.
se ottaa tosissaan päähän,kun sillä on vielä inhottava ääni.
5.kuiskinta! se ottaa tosissaan päähän,sitä ei voi kestää.
6. pikkulasten jutut. eli oot bussissa ilman musiikkia ja vieressäs on jotain eskarilaisia jotka puhuu joka ikinen kerta keskimäärin "Milla tykkää Kallesta,se sano niin"
nuo on ehkä MAAILMAN INHOTTAVIMPIA ÄÄNIÄ!
  • Lähetetty: 26.07.2012 23:53

Lainaus: iPOP

se ottaa tosissaan päähän,sitä ei voi kestää.

NIINPÄ!!! se kun ope yrittää selittää jotakin jollekulle sun takanas... *supisupi*ja sitten *shisishsisisshshisupussi* AAAAAAAARRRRGGGGHHHHHTTTT!!!!!!!! ja vielä kokeen aikana
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit