Gootti.net

Kitinöitä ja valituksia !

Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.12.2013 23:31
Mitään syytä olla onnellinen.
On kuin olisi TÄYSIN väärässä maailmassa ilman syytä olla siellä.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Pelkuri
  • Lähetetty: 27.12.2013 00:21
Kunpa joku vain tulisi ja halaisi ja sanoisi että kaikki on hyvin, mutta kun ei.

Edit. Ah, ja tämän kaiken päälle vielä oikein mukava närästys.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.01.2014 05:00
Se on niin mahdottoman mukavaa loman jälkeen huomata, että miten perseellään se unirytmi oikeastaan onkaan. Minun pitäisi herätä tunnin päästä, enkä vaan saa unta. Koulupäivä kestää kahdeksasta kolmeen, mikä tarkoittaa sitä, että nousen kuudelta ja pääsen neljältä kotiin nukkumaan. Ei hirveästi naurata. Huomisesta tulee aivan hirveä päivä, ottaen huomioon että minun on pakko saada yksi äidinkielen essee valmiiksi.

Luojan kiitos on olemassa kahvi.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.01.2014 21:33
Minusta on ihan äärimmäisen hienoa että yliopisto sai uuden DNA-laboratorion, mutta koska siihen meni monta nallekarkkia niin nyt niillä ei ollut varaa palkata minua harjoittelijaksi. Jurppii, mutta toisaalta pakko myöntää että vastustaja oli aika kova.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.01.2014 12:14
Tuolla pihalla on jotain valkoista maassa -.-
Hyvin ehtinyt jo asennoitua siihen, että on vain pitkä syksy, ja mitä vielä.
Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.01.2014 13:53
Kitisen ja kyrpiinnyn siitä, kun multa löydettiin laaja keuhkoveritulppa ja osa keuhkosta kuoliossa niin joudun puolvuotta vetämää verenohennuslääkkeitä ja sinä aikana en saa ryypiskellä ja tupakan lopetin sen takia. Ollaan sitten raittiina perskele!
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 11.01.2014 01:26
^ Oho, Dagonist! Taitaa olla aika jättää epäterveelliset elämäntavat taakse.
  • Lähetetty: 11.01.2014 16:59
Näin se on tehtävä. Tekee kropallekki ihan hyvää ja kummasti tuli se motivaatio lopettaa rööki.
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Mirilla
  • Lähetetty: 13.01.2014 09:22
18 astetta pakkasta. Uutisissa sanottiin, että norpanpoikaset kuolevat jos ei tule jäitä. Lumi ja jää Saimaalle, ei tänne. D: *kiti kiti vali vali jo aamusta alkaen*
  • Lähetetty: 14.01.2014 01:23
Ei nyt sillai kismitä, tää on vaa koominen juttu. Sain bannit Suomi24:seen ja mun vipit poistettiin sen takia, kun pari henkilöä puhuivat panemisesta ja niiden välisestä skabasta kumpi siinä on parempi. Lupasin mennä tuomaroimaan noita naimaskaboja, kunnes seriffi ilmoittaa mulle, että ''vippisi on poistettu'' Tämän jälkeen kysyin että oletko herra seriffi hieman natsi? Johon hän totesi vallan sokaisemana ''Tämä riitti, meneppäs miettimään sanomisiasi''
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit