Gootti.net

Kitinöitä ja valituksia !

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.05.2016 19:43
vittu. koira imas kilon verran kuha-ja ahvenfilettä mikä oli odottamassa paistoa keittiön pöydällä. oli siinä korvasienetkin vieres valmisteltu kastiketta varten mutta syödään sitte pitsaa vaan perkele.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 20.05.2016 20:18
Ai uppoaako koiraan kalakin? Luulin että se on kissojen ja jonkin verran ihmistenkin juttu. Ei pitsassa ole mitään vikaa.
  • Lähetetty: 20.05.2016 21:04
vilkasehan seuraavan kerran kun kauppahallissa tai vastaavassa käyt mitä noi maksaa, toki itse pyydettynä ja taatusti tuoreena ei oo ku vaivannäön verran hintaa.
Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.05.2016 11:34
Vittu kaikki stressaa. Koulu, pari kurssia pitää käydä ens vuonna uudelleen ja pääsen kesälomala tekeen kouluun tehtäviä. Muutto. Mihin mä työnnän noi vaatteet? Liikaa tavaraa, liian vähän laatikoita. Mielenterveys. Se on yksi iso vitsi. Turvaudun syömättömyyteen tai ahmimiseen ja oksentamiseen koska stressaa. Jso vaikka pari kilookin lähtis. Pääsis sairaalaan. Ei tarviis huolehtia mistään...
Kirjoittanut: VaroVaanVeronicaa (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 29.05.2016 00:00
Hitto ku ei saa mitään aikaseksi. Kesäksi pitäs miettiä jotaki työharjottelua, johan tässä on taas pari kuukautta tullu kotona vaan maattua. Syksyllä alkas koulu, ja kun tässä on kaikkea muuta koko kesä täynnä niin kiinnostais ollenkaan nousta kukonlaulun aikaan ja raahautua tekemään turhaa työtä kun loppujen lopuksi käteen ei jää yhtään enempää. Huvittais keskittyä omiin projekteihin vaan ahdistaa yksinkertaisesti kaikki.
  • Lähetetty: 29.07.2016 19:16
Helevetin ampiaiset, olen etsinyt lähiseudulta lasinkeräysastiaa mikä ei olisi täynnä sellasia, nakkaa lootaan kun lootaan muutaman purkin niin johan pölähtää. Kaipa siellä on jotain hillopurkkeja tms niin paljon seassa että menevät niiden perään oikein urakalla. Parhaaseen sain kipattua kolmisenkymmentä pilttipurkkia ennenkuin joutu pakittamaan pois.
  • Lähetetty: 17.08.2016 00:55
Pitäis noi isot pöllöt kieltää kokonaan, melkein paskoin housuun kun koira lennätti sellasen silmille. ihan helvetin hankalia kun niitä ei yksinkertasesti kuule.

e: sarvipöllö tai pienenlainen huuhkaja. kai.
Kirjoittanut: BlackDeadRose (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 17.08.2016 06:56
^ Inhottavaa. Toisaalta, kai niilläkin on joku paikka luonnossa, mutta tuskin toisten naamoilla :/

Tällä hetkellä eniten tympii ihmiset mun elämässä ja sosiaalisuus yleensä. Ihmiset ei vaan jaksa kiinnostaa ja silti on pakko olla niiden kanssa tekemisissä. Ehkä tää on vaan joku omituinen vaihe.
  • Lähetetty: 17.08.2016 16:33
Onhan metsässä montakin elukkaa ja joskus oon onnistunut melkein jäämään hirven alle lenkillä, noi pöllöt on vaan siitä mukavia kun ne ei todellakaan varota ilmestymisestään. Kaikki muut elukat kuulee kyllä jos ei satu katsomaan sinnepäin mistä lähtee mutta pöllö vaan ilmestyy jostain.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 21.08.2016 18:11
Hirvistä puheen ollen tapasin sellaisen ensimmäistä kertaa tosi läheltä noin viikko sitten kun ajelin autolla hiljaista vauhtia kapealla tiellä. Mutkan jälkeen huomasin kun laihalta vaikuttava hirvitys kömpi puskasta esiin. Se vain tyynesti köpötteli tien poikki ja meni niitylle. Hieno kokemus.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit