Gootti.net

Gootin Ruokaa

Kirjoittanut: Komori (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.01.2007 10:59
Japanilainen ruoka on hyvää. raikasta. sushiin vaan tarpeeksi wasabia!
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.01.2007 12:37
Syön mitä eteen saan, sillä kotona asun enkä juuri ruokaa itse laita (en osaa enkä halua) eikä ole varaa käydä joka päivä ravintolassa... Jos joutuisin itse huolehtimaan ruoistani, söisin varmaan joka päivä riisiä, kanaa ja leipää.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.01.2007 12:43

Lainaus: Felicia

Jos joutuisin itse huolehtimaan ruoistani, söisin varmaan joka päivä riisiä, kanaa ja leipää.

Se on perin tärkeä taito, tuo ruuanlaitto. Ettei joudu syömään koko ajan samaa. Itselleni äiti opetti kokkauksen jo teininä.
Kirjoittanut: Inle (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.01.2007 14:49
Olen kaikkiruokainen...vai olenko? Sovitaan että olen.
Osaan laittaa ruokaa ihan hyvinkin, mutta se jää kyllä vähemmälle.
Siriuspalstanpaistos on herkkuani!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.01.2007 14:55

Lainaus: Inle

Siriuspalstanpaistos on herkkuani!

Mitä ihmettä sellainen on? Mitä siihen tulee?
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.01.2007 14:59
Minäkin haluan tietää.
Kuulostaa aika..erikoiselta!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.01.2007 22:25

Lainaus: Komori

sushiin vaan tarpeeksi wasabia!

sushi on hyvää!

rakastan uutta voileipägrilliäni.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.01.2007 17:25

Lainaus: Gothic13

mulle on periaatteessa ihan sama onko kengät jne tehty aidosta vai tekonahasta. tekonahkaa käytän kyl mielummin mut turkiksiin en alennu turkis on murha!!

On kyllä pirun ristiriitainen tuo sinun ideologiasi. Millä tavalla ns. aito nahka ei sitten ole murha, mutta turkis on?
(Kröhm.. off-topic tämä. Anteeksipyyntöni.)
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.01.2007 18:44

Lainaus: Iiriva

En kai ole ainoa lihasta tykkäävä? :<

No ET todellakaan! EN voisi elää ilma lihaa! Rakastan paistettua lampaan jalkaa minttukastikkeen kanssa, ja isoäidin tekemiä lihapullia, ja kaikkea lihaa varsinkin kotimaan riista eläimiä (jos on hyvin laitettu)

Lainaus: mlrd

pakastin vaan alkaa tyhjenemään linnuista, hirvet on jo syöty...paitsi kieli, jota säästelen hiihtolomille. yhdenlainen perinne-eväs sekin.

Minäkin tykkään hirven kielestä jos on hyvin laitettu...
Se voi olla varsin maukasta.

Itselläni on riistan kaatolupa <3 sain viime kesänä Ja olen metsästysryhmässämme ensimmäinen naispuolinen ja alaikäinen ampuja...
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.01.2007 19:12

Lainaus: liothe

On kyllä pirun ristiriitainen tuo sinun ideologiasi. Millä tavalla ns. aito nahka ei sitten ole murha, mutta turkis on?

Noh, yleensä nahka on vaan se sivutuote, joka tulisi joka tapauksessa teurastetusta eläimestä. Sen liha käytetään ruoaksi, eli siis mitään ei heitetä hukkaan. Toisin kuin turkiseläimistä, niistähän käytetään vaan se turkki..
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit