Gootti.net

Gootin Ruokaa

Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.01.2007 21:38
Syön sitä mitä kotona tarjotaan. Lempiruokaa on kuitenkin kiinalainen Ja enpä pahemmin kokkaile, muuta kuin koulussa köksän tunneilla.
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Henna
  • Lähetetty: 14.01.2007 22:06
Mulla ei ole ruuanlaittotaitoja lähes ollenkaan, mitä nyt kaurapuuron ja munakkaan osaan juuri ja juuri tehdä.. Kotona syön sitä, mitä tarjotaan ja mulla ei oikeastaan ikinä ole ollut mitään lempiruokaa, sillä ne vaihtelee tosi usein.. Pippuripihvi on kestosuosikki
Kirjoittanut: kuollutnukke (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.01.2007 22:11
mua ei mielellään kukaan päästäis keittiöön koska käy aina huonosti tykkään itte kiinalaisista ruuista
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.01.2007 23:09
Tuossa just hirvenlihasopan pyöräytin, ja äiteen matikkakeitto maistuu aina
...Juuh, elekeä kattoko noin, oon Kaenuusta edelleen

Riisi ja kana on myös ehdotonta herkkua. En pystyisi olemaan vege, koska en erityisemmin pidä pavuista, herneistä saatikka tofusta, joten proteiinilähteenä on eläinperäiset tuotteet. Suosin kuitenkin kotimaista riistaa ja kalaa tehotuotetun ähkypossujen ja -lehmien sijaan.

Nykyään vain näyttää nuudelitonnikala olla sitä opiskelija perusravintoa, jos ei pääse kotoa hamstraamaan eineksiä
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.01.2007 08:23
mä tykkään kaikesta kanasta ja kalasta punaselle lihalle olen allerginen
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 15.01.2007 08:26
kämppis on ravintolapäällikkö, joten hyvää ruokaa tulee tosi usein
Kirjoittanut: Lenore (Jäsen)
  • • Muokkasi: Lenore
  • Lähetetty: 15.01.2007 10:08
Pidän ruoanlaitosta, mutta useimmiten laittamani safkat maistuvat enemmän tai vähemmän kammottavalle. Yleensä siis tyydyn siihen mitä koulussa tarjotaan ja mussutan sitten kotona hedelmiä ja leipää.

Olen siis lakto-vege, mutta koulussa syön ihan vegaanista ruokaa ja kotonakin maitoa tulee käytettyä kovin harvoin. Kahviinkin laitan soijamaitoa. Syöminen nyt on ollut mulle aina kovin ongelmallista, joten äitini kokkaa mulle niin usein kuin voi, ihan vaan senkin takia että pystyy samalla vahtimaan että syön edes jotain enkä kuole nälkään.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.01.2007 10:17
Kokkailen paljon itse, opiskelija kun olen. Mieliruokaa ei ole, mutta sen olen huomannut, että kun alan miettiä, mitä kaupasta ostaisin ruokaa tehdäkseni, aloitan päättämällä mitä lihaa ja missä muodossa. Eli siis rakastan lihaa!

syön melko monenlaista.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 15.01.2007 11:34
Mä en osaa tehä mitään muuta ku puuroa. kaura- tai mannapuuroa. Olen polttanut teevedenkin pohjaan. Sit mä olen monenmonta kokkaus-opasta saanut lahjaksi, mutta en osaa toteuttaa mitään niiden ihmeellisten ohjeiden mukaan.

Äiti on kokki, et nää köksän lahjat ei vissiin oo periytyneet.

oon täysin vegetaristinen. taidan elää kuulem lähinnä ravintolisillä ja teellä.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.01.2007 13:07
Laitan ruokaa useamman kerran viikossa, ja jos en laita, syön valmisruokia kuten aina niin herkullisia nuudeleita jne.

Syön paljon salaatteja ja muutenkin enimmäkseen kasvisruokaa wokkivihanneksia , kasvislasagnea ja kasvispihvejä tulee tehtyä. Kalasta ja herkkusienistä myös tykkään. Keittoja ja puuroja en voi sietää muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, enkä syö varsinaisesti lihaa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit