Gootti.net

Gootin Ruokaa

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.01.2007 15:23
En kai ole ainoa lihasta tykkäävä? :<
Kirjoittanut: QueenOfWinter (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.01.2007 15:39
Minä olen yleensä se, joka laittaa ruoan meidän taloudessa, eli minulle ja avomiehelleni. Yleensä tulee laitettua makaronilaatikkoa, lasagnea, lihapullia jne. Suosikkiruoat ovat hirvenlihapalapaisti ja mustamakkara. Nam. Hirveästi ei tule mitään uutta kokeiltua, kun olen niin kauhean nirso
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.01.2007 15:53
Yleensä kokkailen ite, koska oon kasvissyöjä ja en pidä kaikista valmiskasvisruoista. :P
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.01.2007 15:58

Lainaus: QueenOfWinter

Suosikkiruoat ovat hirvenlihapalapaisti ja mustamakkara.

Oho ihmettä, täällä on muitakin mustanmakkaran ystäviä! Mäkin olen sieltä Tampereelta kotoisin joten...
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.01.2007 16:35

Lainaus: Kuutar

syön valmisruokia kuten aina niin herkullisia nuudeleita jne.

Mutta nuudelithan on ihan oikeasti hyviä mutta ei täällä ole yhtä hyviä ku skotlannissa... namnam.
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.01.2007 17:12
Mie olen vegetaristi. Lempiruokia on vaikea sanoa, mutta perunamuussi on sellaista mikä kelpaa aina
Oon älyttömän laiska tekemään itse ruokaa tai leipomaan jotain. Oon tottunut, että äiti tekee melkein aina mulle kaikki ruuat valmiiksi, mutta pizzaa tulee tehtyä, koska poikaystävän mielestä teen parasta pizzaa ja täytyyhän sitä silloin tehdä kun toinen kehuu
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 15.01.2007 17:36
Ite oon aika valikoiva (=nirso). En syö oikeastaan mitään keittoja, en kanaruokia missä on kastiketta, enkä mitään riisin kanssa (ei ainakaan mielellään) eikä useimpia laatikkoruokia. Mitäs muuta... Ja mustamakkara on pahaa. xX

Omistan kyllä kasvissyöjän ideologian, mutta kun rupean tarkemmin miettimään niin huomaan, että oho, en minä pidäkään kasviksista. Minkäs sille sitten voi Tai no, pidän kasviksista niin kauan kunhan niitä ei ole millään tapaa kypsennetty. (Sillekin osa-alueelle muuten taisi olla joku lokero kasvissyönnissä...?)

Parhaita ruokia on karjalanpaisti, täyslihakastike, pustanpata (=nakkeja, pottuja ja jotain sekalaisia kasviksia + lihaliemikuutio), kalaruoat (jonka kanssa on oltava ketsuppia ja sitruunaa!)... Potut maistuu kaikkien kanssa. Elän vaikka kuinka kauan sillä, kunhan on pottuja ja jotain kastiketta. (Ihmekös tuo, olen alkujani Savosta)

Ohjeita ei tule, koska olen niin laiska etten viitsi naputella
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.01.2007 17:45

Lainaus: predatoress

Tuossa just hirvenlihasopan pyöräytin, ja äiteen matikkakeitto maistuu aina
...Juuh, elekeä kattoko noin, oon Kaenuusta edelleen

kymessä samat ainekset, matikkaa ei sopassa voita edes kuha.

pakastin vaan alkaa tyhjenemään linnuista, hirvet on jo syöty...paitsi kieli, jota säästelen hiihtolomille. yhdenlainen perinne-eväs sekin.

penskat eivät jostain kumman syystä sitä syö?
Kirjoittanut: Melankolia (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.01.2007 17:59
ex-vegaani ja vegetaristi, nykyisin aikalailla kaikkiruokainen. Tofuruuat yhäedelleen suurinta herkkua, kana myös suosikeissa. hyvin harvaa keittoa suostun edes maistamaan, laatikkoruuista menee pari laatua.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.01.2007 19:26

Lainaus: mlrd

paitsi kieli, jota säästelen hiihtolomille. yhdenlainen perinne-eväs sekin.

Kuulemma pienenä pidin kielestä. Nykyään ajatuskin ällöttää

Lainaus: Iiriva

En kai ole ainoa lihasta tykkäävä? :<

Kyllä mä kunnon karjalanpaistia syön. Ajoittain.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit