Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gootin Ruokaa

Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.12.2009 20:53
Pidän kyllä ruoanlaitosta, mutta suunnitteleminen vie niin paljon aikaa, etten jaksa enää tehdä sitä. Yleensä saan kaiken onnistumaan noin suunnilleen, kaiken paitsi niin helpon asian kuin perunoiden keittämisen. Aina ovat palaneet pohjaan, kun en jaksa seistä vieressä ja sitten taas unohdun jonnekkin muualle. Sitten siinä 45 min. päästä ihmettelen, että mitenkäs nyt näin kävi?
Kirjoittanut: insanity_ (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: insanity_
  • Lähetetty: 03.01.2010 21:42
Mie rrrakastan ruoanlaittoa ja laitan ruokaa vähintään kerran päivässä. Teen itselleni aina kasvisruokaa ja poikaystävälleni sitten erikseen lihasapuskat. Testailen kotona mm. itetehtyjä pikaruokia (big macit, kotzonet, hesen wrapit ja monet muut on testattu!), ravintolaruokaa ja tietty makeita herkkuja. Veikkaan, että miun ruokablogista löytyy internetin kieroutuneimpia täytekakkuja ja ruokapostauksia. Jos kiinnostaa, niin käväskää kattomassa yksi harvoista netin "goottiruokablogeista" osoitteessa: Decapitated Food- ruokablogini
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.01.2010 22:18

Lainaus: insanity_

: Decapitated Food- ruokablogini

Uiui. Teikäläinen taitaa osata pyöräyttää pöperön jos toisenki. Herrrkullisen näkösiä kuvia ja asiantuntevan kuuloista tekstiä. Ai jai, tuli nälkä

(meni kirjanmerkkeihin tämä blogi )
Kirjoittanut: insanity_ (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.01.2010 22:27
Kiitossia Sekukavaaniisängynalla! ^.^ Kyllähän tuota ruokaa on tullut tehtyä kerran jos toisenkin, ja tulee kyllä lisää sepustusta jatkossakkii. Omnom.
Kirjoittanut: Mary Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2010 10:04
Teen itse kaikki ruokani, tiedänpähän mitä sisältää...ja olen nirso tietyissä ruoka-aineissa. Ravintoloissa käyn harvemmin, silloin tällöin kun on varaa ja aikaa, ja yleensä samoissa luotettavissa paikoissa. Suurherkkua paksut naudanlihapihvit, xxxl hampurilaiset kokolihapihvillä ( harvinaista juhlaherkkua), silakkafileet uunissa, paahdettu kana, mausteinen jauhelihakastike, kala-kasvisosekeitto, karjalanpaisti, lasagne, paksupohjainen pitsa, tacot, äidin syyssatopata...voisin jatkaa vaikka miten kauan. Pääruuan lisukkeena aina salaattia ja höyrytettyjä vihanneksia ja juureksia. Ainoat ruuat mille sanon ehdoton ei, on kaikki sipulit (erityisesti valko- ja punasipuli) ja homejuusto. Muuten maistan mitä vaan kerran esim. aivoja, vaikka yökkäisin pois niin tietäisinpähän miltä maistuu
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.02.2010 20:07
Itsetehtyjä lohkoperunoita rakuunalla maustettuna ja juustodipillä, ah! Älyttömän hyvää! Onneksi keksin kokeilla jotain outoa.
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.02.2010 20:32
Tänä viikonloppuna olen tehnyt hasselbackan perunoita, Dumle-muffinsseja ja turkinpippurivanukkaita. Perunat kuorrutetaan juustolla, korppujauholla ja kermalla, ovat ihania! Muffinsseihin laitetaan sisään yksi Dumle-karkki ja vanukkaissa on päällä mansikkahyydykettä.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.09.2010 08:56
Tein eilen ison kulhollisen tonnikalasalaattia. Hyvää tuli mutta siinä on yks pien vika. Tein liian vähän. Nyt on salaatista enää vähän jäljellä. Ja yksin olen sitä syönyt
Pitäisköhän tehdä lisää?
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.09.2010 09:14
Olen äärettömän nirso laktovege, ja kaiken huipuks vielä laiska ja huono kokki. Valmisruokia en syö pakastepinaattikeittoa lukuunottamatta, joten salaatti-/leipälinjalla mennään. Tai no, puuroja keittelen paljon, ne sentään onnistuu ilman palaneen käryä Tuota Insanityn blogia olen käynyt kyllä väijymässä jo pitkään kuola valuen. Täytyy kyllä sanoa, että sulla on homma hanskassa, kateeks käy!
Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.09.2010 09:16
Syön paljolti metsästäjä-keräilijä -ruokavalion mukaisesti, koska IBS:n takia nopeasti imeytyvät hiilihydraatit räjäyttävät pään ja kropan. Eli ei riisiä, perunaa, pastaa, leipää, pullaa, puuroa tai muutakaan viljapitoista, samoin sokerit ja erityisen raa'asti kuitua sisältävät tuotteet bannissa. Jos tiedän, ettei tarvitse näyttäytyä suuremmin kellekään pariin päivään ja olen valmis muistamaan, että tuleva sokerikrapula ja sen tuoma ääriangstinen ja väsynyt olo on ihan oma vika, saatan poiketa ruokavaliostani.

Mutta pääasiassa siis erilaisia liharuokia, kananmunia ja kasviksia ja marjoja kuluu.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit