Gootti.net

Matkustaminen

Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.02.2011 13:04

Lainaus: Felicia

En koskaan ole paljon matkustellut eikä se muutenkaan ole juttuni, mutta tämä Suomen iki-ihana talvi on saanut minutkin haaveilemaan vähän lämpimämmistä seuduista. Esim. Australia kiinnostaisi, sellainen working holiday vaikka puoli vuotta (eli koko talven ) voisi olla kiva,

Tuollainen Working Holiday -juttu ollut jo pitkään haaveena ja nimenomaan Australiassa. Itsekään en niin kovasti muuten noin lämpimistä maist välitä, mutta ko. maata kohtaan olen tuntenut selittämätöntä vetoa jo yläasteen ajoilta. Hassua, koska en kuitenkaan ole siellä vielä päässyt käymään. Valmistumisen (ja rahanhankkimisen) jälkeen tarkoitus vihdoin mennä.

SuZiC, kiitos vinkeistä, ne on tallennut korvan taakse.
Kirjoittanut: Arpaix (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.02.2011 14:06
Olen täällä uusi, ja Suomen talvi haittaa minullekin,koska en ole edes suomalainen. Tulin Suomeen etelä Ranskasta, Carcassonnesta, ja asun Suomessa 10 vuotta, Savossa.
Ajattelin nyt vailla päästä opiskelemaan AMK, n ja osaa tutkintoa suoritaa taas Ranskassa, koska kaipuu on kovaa. Tässä minun sivu, omasta kotipaikkakunnasta; http://www.occitanie-cathare.com/
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.03.2011 17:51
^ Todella kauniit maisemat tuolla kotipaikkakunnallasi.

Itse olen käynyt Italiassa, Espanjassa, Portugalissa, Kreikassa, Turkissa, Teneriffalla, Saksassa, Virossa, Ruotsissa ja Venäjällä.

Toukokuun alussa lähden luokkaretkelle Riikaan ja ensi vuoden puolella lähdemme perheen naisten kesken Barcelonaan. Etenkin tuota Barcelonan reissua odotan innolla, sillä olen monen vuoden ajan halunnut päästä siellä käymään.

Tahdon kovasti matkustaa myös Euroopan rajojen ulkopuolelle.
Australiaan matkustaminen on ollut haaveeni n. 14 vuotiaasta alkaen ja siellä tulen joskus vielä käymään.
  • Lähetetty: 05.10.2011 19:10
Olen lähdössä nyt joulukuun alussa viikon lomalle Barcelonaan perheen naisten ja yhden siskon kaverin kesken. Kamala matkakuume on jo päällä ja lähtisin tuonne vaikka heti, jos se olisi mahdollista.

Minua mietityttää vaan se, että minkähänlaiset ostelumahdollisuudet tuolla on. Olen etsinyt gootti/rock henkisiä vaatekauppoja googlen kautta mutten ole onnistunut löytämään kuin yhden liikkeen (Camden).

En ole mitenkään nuuka peruskauppojenkaan suhteen, mutta olisi mukava löytää jotain omantyylistäkin vaatetta joten jos joku tältä foorumilta on käynyt Barcelonassa lähiaikoina, niin voisitteko kertoa, että löytyykö kaupungista muita jööttityylisiä liikkeitä.
Kirjoittanut: KandyCaramel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.10.2011 21:09
Ruotsissa olen käynyt aika useaan kertaan ja pikkuisen Norjassakin. Sekä Ahvenanmaalla, jos sitä edes voi ulkomaille matkustamiseksi laskea. Ja useaan kertaan Lapissa. Noista suosittelen eniten Norjaa, kauniit maisemat, mielenkiintoiset ihmiset ja ruoka on perushyvää.

Haluaisin matkustaa joskus Ranskaan, Egyptiin tai Saksaan. Ja Caymansaarille olisi joskus tarkoitus jäädä asumaan! Enpä aio kertoa miksi, enpä aio...
  • Lähetetty: 28.10.2011 12:16
Olen tähän ketjuun muuten osaltani vastannutkin, niin heitän vain tämänkertaisen kysymykseni. Goottikauppoja ja -klubeja Dublinissa? Muita paikkoja jossa joko ehdottomastai kannattaa/ei kannata käydä? Reissuun tarkoitus lähteä reilu viikon päästä ja matka kestänee viikon.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.10.2011 12:58

Lainaus: P-M

Goottikauppoja ja -klubeja Dublinissa? Muita paikkoja jossa joko ehdottomastai kannattaa/ei kannata käydä? Reissuun tarkoitus lähteä reilu viikon päästä ja matka kestänee viikon.

Klubeista en osaa sanoa, mutta tämä on vielä toivottavasti edes suurin piirtein luotettavaa infoa

Itsenäisyyspäivän nurkilla olisi edessä pitkä viikonloppu Oslossa. Toivotaan ettei euron kurssi romahda ihan totaalisesti ennen sitä niin Norjan hintataso pysyy vielä nipin napin siedettävänä. Kylässä on käsittääkseni ihan kelvollinen konoottiskene, mutta jos jollain on antaa hyviä vinkkejä niin niitä otetaan mielellään vastaan.

Touhu on lähtenyt niin pahasti lapasesta että suunnittelen jo tuosta seuraavaa reissua ja ensikesänkin menoja. Välimeren rannat houkuttelisivat, mutta toisaalta takaraivossa kummittelee koko ajan myös kuukauden-parin reissu Intiaan tai Indonesiaan. Tosin toukokuussa olisi WGT Saksassa ja Suomessa pitäisi roadtrippailla ja Itäeurooppakin kaipaisi reilaamista
  • Lähetetty: 17.11.2011 23:59
^Kiitoksia kovasti, tiedot olivat hyödyllisiä. Paikat olivat vielä olemassa ja fiksuna matkaajana kysyin erään liikkeen henkilökunnalta paikallisista goottiklubeista yms. ja sain suosituksen. Bruxelles osoittautui enemmänkin paikalliseksi PRKLeeksi, mutta saattoi johtua maanantaista. Paikka oli ihan viihtyisä kuitenkin. Loppujen lopuksi kallistuin kuitenkin enemmän ihan perinteisten irkkupubien kannalle ja reissu kokonaisuudessaan oli mahtava.

Kiinnostuneille vielä mainittakoon, että tuo Bruxelles sijaitsee Dublinin yhden ostoskadun, Grafton Streetin, varrella ja sen (kuulemma) tietävät kaikki paikalliset, koska ko. baari on ollut paikallaan iät ja ajat.
Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.11.2011 01:38
Jouluksi pitäis mennä lapin suunnille ja sitten uudeksvuodeks norjaan.. Ai että ootan sitä junamatkaa.. Pitänee muistaa napata mukaan juoppohullun päiväkirja, niin ei tylsyys pääse iskemään.
  • Lähetetty: 11.01.2012 19:48
Tämän kuun jälkeen ei kyllä tee hetkeen mieli matkustaa mihinkään.

Pitää lähteä kuun lopussa siskon kanssa espanjaan hakemaan sen ja sen kaverin ( = lusmu) rescue-koiria tänne suomeen. Onneksi on tällä kertaa sentää suorat lennot ettei tarvitse pitkästyä kuoliaaksi lentoentällä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit