Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä yöllä oikeasti tapahtuukaan?

Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.07.2007 12:40

Lainaus: M Chaosbreather

hahaa... ei pitäisi väsyneenä lukea näitä viestejä... huah

Ei kannatakkaa, repee liian helposti
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.07.2007 00:54
On yö, ei tapahu mitää, mä vaan istun taas täällä.
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.07.2007 02:08
Yöllä elän toista elämääni. Tunnen vapautuvani, varsinkin menen ulos illan pimentyessä. Ei ihmisiä, vain yön hajut ja äänet. Ehkä pari autoa. Rakastan istua etenkin hautausmaalla, rannalla tai kirkon edessä öisin, joko kuunnellen yötä tai mp3:sta. Odottelen, tarkkailen, jahka joku toinen öinen olento olisi liikenteessä. Harmikseni en ole vielä kohdannut varteenotettavaa vastustajaa, näitä mopoilla ajavia amiksia, parvissa kiherteleviä pissiksiä sun muuta pikaruokaa *köh* Epäkiinnostavia kohteita. Yhtään puoliveristä vampyyriä ei ole vielä hypännyt puskista, saatikka muita hämäriä tyyppejä, joiden kanssa olisi mukava jakaa metsästysmaat.

Yksin, vain minä, tumma taivas ja kuu.
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.07.2007 01:17
Mie pyöriskelen unissani jonkun verran ja sen seurauksena löydän useimmiten peittoni lattialta, siinäpä sitä sitten ihmettelemään miks on niin helvetin kylmä. Jos nukun jonkun vieressä saatan yrittää työntää häntä pois sängystä tai lähennellä haliotteella Osaan myös unissaanviheltelemisen jalon taidon. Musikaalinen ihminen!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 29.07.2007 02:10
No minä ainakin tiskasin äsken, mutta sitten kun menen nukkumaan, puren yöllä taas hampaita kovaa yhteen ja sitten on leukalihakset jumissa. -.-'
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.08.2007 00:07
Yöllä tulee puuhasteltua kaikenlaista. Ei tosin nukkuessa, ainakaan tietääkseni.
Nyttemin, kun olen koittanut lopetella tupakin polttamista, olen huomannut kello kahdentoista ympärilla heräävän hirvittävän tupakanhimon ja siitä johtuen olen rautaisesta itsekuristani huolimatta sortunut yöröökiin Puistolan lähiötä maleksimisella höystettynä. Pitää kyllä sanoa, että enemmän rauhoittavaa puuhaa en ole pitkään aikaan harrastanut (tekee tietty haittaa sille lopettamiselle).

Toinen yöllinen harrasteeni liittyy sekin polttamiseen, muttei tupakkaan, eikä tuhopolttamiseen. Tämä harraste alkoi viime syksynä ystäväni mökillä, kun olin ensimmäistä kertaa ostanut muutaman gramman *kröhm** ja polttelin sitä ystäväni kanssa bongista saunan laiturilla, muiden tenuttaessa muissa kohteissa, puolesta yöstä auringon nousuun kuunnellen rentouttavaa musiikkia. Auringon viimein noustessa se visuaalinen sensaatio, jonka koin, oli suoraan sanottuna toismaailmallinen. Tästä auringon nousujen bongailusta on tullut harrastus, jota aion vaalia ja jatkaa hamaan tulevaisuuteen.

Jokailtainen tupakkakierros kutsuu->

* En tunne foorumin käytäntöä "huumausaineista", joten jätän tuomatta esille varsinaista nautintoainetta. Olkoon se vaikka makutupakkaa näin kohteliaisuussyistä.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.09.2007 16:10
Poikaystävän kaveri nukkuu kuulemma silmät auki Moni on ruvennu juttelemaan sille ja ihmetelly ku ei tyyppi vastaa. Isoveljeni taas puhuu unissaan. Kerran se nousi istumaan sängyssään ja ilmoitti, että:"Tomppeleita nähtävissä paapurissa.".
Kirjoittanut: SatanMyMaster (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2007 08:00
Minä ja siskoni puhumme molemmat öisin unissamme. Erään kerran siskoni oli huutanut "Suojautakaa!" Olin huutanut hänellä takasin että "mihin luolaan?"
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.10.2007 15:26
Joskus viidennellä luokalla olin jollain leirillä,ja pahaksi onnekseni aloin taas kävelemään unissani.. Kaverit kertoivat aamulla että olin kömpinyt yläsängystä alas hakemaan sisäkenkäni. Kaverini oli sitten kysynyt että mitä oikein teen. Olin heittänyt häntä kengällä ja sanonut "älä häiritse hitleria kesken lenkin!"
Kirjoittanut: Redness (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Redness
  • Lähetetty: 13.10.2007 18:54

Lainaus: SinofSatan

"älä häiritse hitleria kesken lenkin!"

:´´D Ihana
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit