Gootti.net

Mitä yöllä oikeasti tapahtuukaan?

Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.08.2012 20:33

Lainaus: Sad Angel

"my inside clock" tai mikälie herättää minut joku aamu keskimäärin viisitoista minuuttia ennen kuin herätyskello soi, joka on tavallaan kätevää mutta pääosin ärsyttävää.

Oma sisuskelloni toimii jostain syystä vain aamuvuoroissa, ja yleensä sen minuutin tai pari ennen herätystä.
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.09.2012 00:43
Tätini mies lähti pari yötä sitten ulos unissaan. Pelkät alushousut jalassa. Oli kaverinsa kanssa mökillä jossain korvessa ja kaveri sitten heräsi jossain välissä yötä ja tajuttuaan, mitä on käynyt soitti poliisit. Poliisikoiran avulla löytyi ja piipaa-autolla sairaalaan. Lääkäri totesi että pari tuntia lisää ulkona ja ois ollut henki pois.
Kirjoittanut: DarkAngel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.12.2012 22:39
No, mulla ei oo mitää erikoisia tapoja. Ainut yöllinen tapa on, et luen vähintään yhteen asti ja sitte aamulla en pääse sängystä ylös.
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.12.2012 23:11
Mun stoori yön puolesta on se, etten saa unta helposti, joten valvon ja lipitän teetä. Useimmiten yritän saada myös asioita tehtynä silloin, mukaan luettuna koirien ulkoiluttaminen, soitonharjoittelu, jne.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.01.2013 21:24
Pienenä kävelin ja puhhuin unissani. Olin kuulemma huutanu yhesti että Vaari oota. Oon kans lähteny talavella kahesti käveleen yövaatteisa pihalle. Ekalla kerralla tulin mummulta päin ja toisella kerralla olin autotallin eesä. Yhesti taas menin äitin ja iskän vaatekaapille ja äiti kysy että mitä mää sielä teen. Mää sitte vastasin että Mää etin niitä karttoja. Yhesti taas kävelin yöllä äitin huoneen ovelle ja kyssyin äitiltä että saanko mää uuet kengät. Mummullaki yhesti kävelin unissaa. Eka menin räplään uluko ovia ja sitte mummu heräs ja vei mut vessaan ja sitte ko mää tulin nii mää menin takas uluko-ovelle ja mummu vei mut takas nukkuu. En kyllä tiiä että miten en päässy ulos vaikka ovi ei ollu lukosa. Sen jäläkee mummu on pistäny oven lukkoo ko oon nukkunu sielä. Pienenä kans usiasti ruukasin herätä vessasta. Yhesti meinasin tehä yhen asian iskän matkalaukulle mutten kerro mitä mutta iskä kerkes estää mut.
Kirjoittanut: Zira (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Zira
  • Lähetetty: 26.08.2013 12:06
Yleensä nukun ihan rauhallisesti, vaikkakin viime viikolla olin kuulemma istunut sängylläni lusikka kädessä hokien "Eradicate the enemy, eradicate the enemy."
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.08.2013 04:11

Lainaus: Zira

viime viikolla olin kuulemma istunut sängylläni lusikka kädessä hokien "Eradicate the enemy, eradicate the enemy."

Anteeksi, nauroin ääneen
Saattoipa olla joko hyvin huvittavaa tai/ja hitusen pelottavaa todistaa tuommonen.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.08.2013 14:35

"Eradicate the enemy, eradicate the enemy."

Emilie Autumnit hallussa, tuohan on loistava tapa viettää yö.
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.09.2013 16:25

Lainaus: Dark Eyes

"Eradicate the enemy, eradicate the enemy."

Emilie Autumnit hallussa, tuohan on loistava tapa viettää yö.

No voi kuolema. Tuo on loistavin mahdollinen tapa.
Alan vakavasti harkita arkkua nukkumapaikaksi, ei muutoin mutta tulisihan pyörittyä vähemmän. Unitoilailuista itsestään tulee nyt vain mieleen deodorantin laittaminen yöllä. (Mitäh. Sillä ei se nyt mikään aineetonkaan olento saattanut olla.)
Eihän sitä toisaalta tiedä, mitä vinkeitä salaisuuksia sitä veteleekään kaapista, katsotaan...
Viime yön osasin nukkua aika chillisti, tiesin sen siitä että nukuin paksu äidinkielen oppikirja rintakehän päällä ja herätessäni se oli siinä edelleen.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.09.2013 22:13
http://www.varusteleka.fi/fi/product/us-ruumissakk i-uudenveroinen/22959

siitä nyt alkuun jotain vähän pehmeempää, tai sitte kun saavat lisää noita.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit