Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä yöllä oikeasti tapahtuukaan?

Kirjoittanut: Little Vampire (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.09.2009 20:31

Lainaus: SirMarylee

: kävelen huoneen toiseen päähän, laitan valot tuijotan marsuja, sammutan valot. Ja kaikki tämä vain siksi, että tämä nuorimmainen ville Pakkanen oli pehvuloinut (eli pehvallaan istunut) Marvinin hienon heinäluolarakennelman lyttyyn ja hän toisti sen aina, kun valot sammuivat.... Ihania nämä eläimet...

´
Ojj. kuulostaapa suloiselta. Marvin on ilmeisesti herkkä otus. Minulla on neljä gerbiiliä ja ne aloittavat aina kamalan rapinan ja orkesteroinnin kun valot sammuvat.
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.10.2009 01:30
Potkin, pyörin, heiluttelen jalkojani, ryöstän peittoja/tyynyjä/vilttejä toiselta puoliskoltani ja joskus tulee jopa aamulla herättyä pää jalkopäässä. Pahinta minun tapauksessani varmaan on se, että minulla on levottomat jalat ja heiluttelen tassujani jatkuvasti, varsinkin juuri ennen kuin nukahdan. Sitten tuo peittojen ryöstely ja muu yhdistyy välillä myös siihen, että koitan tiputtaa toisen kokonaan pedistä. Kyllä, olen se dominoiva osapuoli
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.10.2009 22:59
Olen Monasti huutanut kilpaa jonkun toisen kanssa unissani, järjestänyt nyrkkitappelun ja hypännyt ikkunasta hiekkakasaan.
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.10.2009 20:09

Lainaus: SirMarylee

Minulla on 2 marsua, toinen on vanhempi ja toinen nuorempi. Molemmat ovat poikia. Viime yönä nämä kaksi karvakasaa sitten ottivat yhteen aina, kun sain unen päästä kiinni ja sitten heräsin heidän elämöintiinsä. Kävin laittamassa valot päälle ja tuijotin häkkiä vihaisen näkösenä. Marsut vaikenivat ja alkoivat kölliä itsekin tyytyväisinä. Sammutin valot ja hetken päästä taas sama rumba: kävelen huoneen toiseen päähän, laitan valot tuijotan marsuja, sammutan valot. Ja kaikki tämä vain siksi, että tämä nuorimmainen ville Pakkanen oli pehvuloinut (eli pehvallaan istunut) Marvinin hienon heinäluolarakennelman lyttyyn ja hän toisti sen aina, kun valot sammuivat.... Ihania nämä eläimet...

Otan osaa, itsellänikin on 2 marsua ja ne herättelevät minua aina öisin.
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.12.2009 16:11
nukun kuin kuollut tai valvon ja näytän aamulla kuolleelta
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.12.2009 22:18
Parhaat ideat syntyy aina yöllä...Aamulla en muista niitä ollenkaan...
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.12.2009 03:29
Välillä tuntuu että yö menee hukkaan nukkuessa, silloin saatan lähteä ajelemaan jonnekin ilman päämäärää, musiikkia kuunnellen tai kävellä pimeässä ja mietiskellä maailmanmenoa.
Useimmiten kuitenkin haahuilen katkerana kämpässäni ja välillä lueskelen jotain tai näppäilen tietokonetta.
Kirjoittanut: Lorach (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.12.2009 04:16
Pari vuotta sitten yöllä tein tietämättäni kurkullani samanlaista ääntä, kuin leffassa the grudge. Eli http://www.youtube.com/watch?v=o-Y82ifoTjs

Silloinen tyttöyästävä aiheesta kertoi ja se hieman vaivasi silloin. Se loppui kuitenkin armeijan aikana... ainakin luulisin. Tiedä sitä mitä silloiset alokaskauden tupalaiset ajattelivat öisin kun tuommoista narinaa rupesi kuulumaan >;D
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.12.2009 16:36
Puhun aikakoneista ja kerjään 1 euroa. Tuijottelen ihmisiä silmät auki kesken yötä, vaikka en itse muista olleeni hereillä. Nauran, puhun jotain aivan hierjefjasfjigrlääfignj kieltä ja pyörin vieressä nukkuvan päälle. Jos siis olen päättänyt nukkua, mutta jos jään öisin hereille, niin datailen, kuuntelen musaa, piirrän, haaveilen (kesäisin) ulkona laiturilla, mikäli en ole Tampereella kotona, vaan täällä kotona kotona. Ja sitten ihan vaan luen kirjoja yms.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.07.2012 23:28
Joskus pienenä, mä aina kävelin unissa yläkerran portaiden päähän ja jäin siihen seisomaan ja itkemään... äiti aina heräs siihen/ei ollu vielä nukahtanut, ja olin varmaan aika pelottava näky siinä seisomassa zombiena itkemässä musta oli kanssa pienenä ihan hirveetä, jos olin yöllä ainoa joka oli hereillä... en tiiä miks...
Mun pikkuveljen kanssa kävi kerran aivan mahtava juttu! Se "heräsi" johonkin aikaan yöllä, pomppas kerrossängyn yläpediltä alas, sytytti valot ja rupes hääräämään jotain siellä huoneessa. Sit ku ite heräsin olin vähän wtf... ku yks vaa pyörii siellä huoneessa ihan ku ettis jotain ja sit se mumisi mulle jotain et, Mä tarviin kakseuroo et saan ostettuu pleikkarin... onks sulla kakseurosta? Ehkä Mikhael Jackson voi lainata sen mulle... Olin ite ihan, Joo, kyl se lainaa, mee nyt vaan nukkumaan...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit