Gootti.net

Mitä yöllä oikeasti tapahtuukaan?

Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.07.2012 20:12
Itse näen todella juonellisia unia. Helposti seurattavia tarinoita. Usein myös todella toiminnallisia. Erittäin useasti olen jonkinlainen agentti tai poliisi ja jahtaan jotain rikollisia. Yleinen rooli on myös lääkäri tai tutkiva journalisti. Viimekin yönä tuli taltutettua yksi hullu tiedemies, joka piilotteli ihmisten astraaliruumiita isoon uima-altaaseen. Hollywood vaikuttaa uniini kyllä hävettävän paljon, sen verta urpoja juonikuvioita ja erikoistehosteita niissä välillä on.

En kuulemma erityisemmin ääntele unissani, mutta möngin jonkin verran. Erityisesti jos minulla on kylmä niin saatan unissani havitella vieressä nukkuvan ruumiinlämpöä siinä määrin että meinaan jyrätä toisen alas sängystä.

Ihan paras kokemus unissa puhumisesta on se kun olimme mökillä perheen kanssa kun olin pieni. Isoveli nukkui parvella kun kaikki muut olivat jo hereillä. Yhdessä vaiheessa umpiunessa oleva velipoika sitten pisti lauluksi, biisi meni suunnilleen näin:
"Aku Ankan auto voittomaton
tykit esiin ampukaa
kaikki mukaan, hurraa!"
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Muffin
  • Lähetetty: 31.07.2012 21:28
Heräilen viikottain, muutaman kerran öisin siihen, että huoneessani on jokin tai jotain oudosti tms. Tälläistä on ollut kohta jo vuoden, siitä lähtien kun muutin nykyiseen asuntoon. Huoneeni on pieni ja tavaraa paljon ja puoliunisena kiinnitän huomiota yleensä tummiin esineisiin joita tavallaan säikähdän. Esimerkiksi saatan äkkiä nousta puoliunisena ja kauhistelen, että kuka on käynyt huoneessani ja tuonut vaatteita tuolilleni. Hetki menee ja tajuan että jätin ne siihen itse illalla.
Pahiten olen säikähtänyt seinällä roikkuvia mustia vaatteita, jotka näyttää tummille hahmoille.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.07.2012 23:21

Lainaus: Kuolonenkeli

onks sulla kakseurosta? Ehkä Mikhael Jackson voi lainata sen mulle... Olin ite ihan, Joo, kyl se lainaa, mee nyt vaan nukkumaan...

hhahahahahahhaha!
hauska tarina.
tosta tulikin mieleen,että kerran unessa yhtäkkin tuli Michael kuviin ja sano "sähän tiiät et sä näät unta" mä vaan että "joo" ja sit se sano että "sulla ois parempi herätä"
sit olin niinkuin wtf.............................ja heräsin.....................
ite en oikein nää unia.
ottaa päähän!
muut kertoo aina unitarinoita mutta mä en nää,tai jos nään joskus niin todella harvoin.
joo,potkin yöllä......kovastikkin.....................
ja en voi nukkua pimeässä. (en tiiä miksi)
joo joo pelkään pimeää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sitten....kun mä nukun niin siitä on jopa video kun mä nukun aina niin,että toinen jalka on taitoksissa pystssä ja toisen jalan jalkaterä on sen päällä........jo en oo hyvä kertoja..............
yhteen aikaan vikisin koko ajan.................mutten enää.............
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.08.2012 20:02
Meillä on kaveriporukassa sisäpiirivitsinä kaikkea jänniä natsi ja Hitler juttuja. Äitini on hieman perillä näistä, kun on joitakin kuullut ym. niin oli hänellä kivaa aamukahvilla kertoa, että olin yöllä alkanut potkia seinää ja kun hän oli tullut katsomaan, että mikäs minulla on niin oli ollut käsi ojossa '

Nukun aika levottomasti, joten patja on helpostikkin matkannut yön aikana sängystä johonkin aivan muualle :/
Puhun myös unissani aika paljon, mutta eipä tule mieleen nyt mitään, mitä joku olisi kertonut.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.08.2012 20:33

Lainaus: DEADBUNNY

olin yöllä alkanut potkia seinää ja kun hän oli tullut katsomaan, että mikäs minulla on niin oli ollut käsi ojossa '

päivän hauskin juttu!
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.08.2012 02:25
Nukun yleensä todella rauhallisesti. En kuulemma vaihda asentoakaan usein, mutta herään helposti aamulla kuuden aikoihin vaikka unirytmi olisi mikä eikä tarvitsisi herätä niin aikaisin. Näen myös kausittain todella kummallisia unia. Viime yönä esimerkiksi näin unta että koko perheemme oli kirjastossa ja sitten sisään ryntäsi hätääntyneenä tätini ja kaksi serkkuani. Selittivät että meidän pitää aivan ehdottomasti löytää Kari Tapion hautakivi. Ja äiti tuntui tietävän tarkalleen missä se on.

Pienenä aina kun minulle tuli liian kuuma nukkuessani, potkin unissani peiton pois päältäni. Aamulla oli aina kauhean kylmä ja vanhemmat ihmettelivät että miten se peitto on aina siellä jalkopäässä siistissä kasassa. Pari kertaa olen kai myös kävellyt unissani. Kerran (huoneeni on yläkerrassa) olin kävellyt portaat alas puoleen väliin, kääntynyt ja kävellyt takaisin huoneeseeni. Vanhempani kuulivat tämän. Sanoivat että oli vähän karmiva sellainen tokkurainen hiippailija. Toisella kerralla menin isoveljeni huoneeseen ja hän heräsi siihen kun kysyin häneltä jotain että "otitsä pellon?" sitten kävelin takaisin huoneeseeni. Aamulla ihmettelin että miksi isoveljeni huoneen ovi on auki (se ei yleensä ole auki jos hän on siellä) hän sitten kertoi että minähän sen oven oven olin auki jättänyt.
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2012 17:47
Yleensä en öisin mitään järjetöntä meteliä pidä. Pienempänä kyllä taulut putosivat sängyn vieressä olevalta seinältä kun potkein unissani. Ja jollain leirillä joskus kun olin kahdeksan ikäinen, kuulemma itkin unissani jonkun koiran perään. Hyvin kummallista, koska olen pienestä pitäen pelännyt koiria.
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.08.2012 11:37
Mä kuulemma nukuin pienenä tosi levottomasti ja porukat seinän toisella puolella ei oikein saaneet aina nukuttua kun potkin, hakkasin ja raavin seiniä. Julisteet lähti hyvin nopeasti sängyn vierestä, kun ne oli raadeltu Nyt on pysynyt Johnny Depp ehjänä jo pari vuotta niin olen näemmä rauhoittunut. Kerran kävelin unissani. Heäsin vanhempieni makuuhuonen ovella peitto ja tyyny kanalossa selittämässä jotain täysin järjetöntä ja äiti kyseli että mitä sä lapsi nyt selität
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.08.2012 15:13
Joskus harvoin kävelen unissani. Kun on pimennysverhot niin sen huoneen tosiaan saa todella pimeäksi, niin että ei näe eteensä ollenkaan. Sillon on oikeasti aika ahdistavaa herätä kun ei ole oikeastaan mitään tietoa missä on, vaikka onkin omassa huoneessa.
Mun huoneessa on semmonen naulakko, ja se on aina täynnä kaikkea vaatteita, ja hämärässä se näyttää ihan muumien möröltä. Joskus olen herännyt siihen, että olen kävellyt sitä päin. Muutenkin säikähdän sitä kun herään aamulla. No ainakaan en myöhästy koulusta, kun säikähtää hereille.
Pienenä puhuin aina unissani, voin kuvitella että oli varmaan aika helvetin pelottavaa herätä siihen, ett minä istuin sängyllä ja puhuin niin nopeasti että siitä ei saanut selvää.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2012 19:03
"my inside clock" tai mikälie herättää minut joku aamu keskimäärin viisitoista minuuttia ennen kuin herätyskello soi, joka on tavallaan kätevää mutta pääosin ärsyttävää. No, enpähän myöhästy koulusta.
Nukun aika rauhallisesti, en erityisesti vääntelehdi. kerran olen kävellyt unissani, kuusivuotiaana kiersin pehmolelu sylissä ympäri keittiö-olohuone väliä, kunnes äiti ohjasi minut takaisin nukkumaan. Sen koommin en ole sängystäni karkaillut kesken unen. Äiti sanoo, että olen uskomattoman äänetön nukkuessani. Kun nukuin pienenä hermokimpun mammani vieressä, hän tarkisti joka toinen minuutti, hengitinkö ylipäätään.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit