Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä yöllä oikeasti tapahtuukaan?

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.02.2007 14:39
"Hyvää yötä ja kauniita unia", sanot, ja painat pääsi tyynyyn, ennen pitkää nukahdat. Mutta mitä sen jälkeen oikeasti tapahtukaan? Onko teillä jotain salaisia yöllisiä tapoja, tai puuhasteletteko unissanne jotain, mistä ette ole tietoisia? Tämä on oikea paikka paljastaa asioita.

Minä olen kova puhelemaan unissani. Minä jopa vastailen ihmisille nukahtamiseni jälkeen. Kerran kaverilla yötä ollessani, kun minä olin jo nukahatanut, ja kaveri kysyi minulta, että "nukutko jo?" kun ei ollut varma. Minä olin kuulemma vastannut, että "nojoo, mutta älä häiritse, kun..." ja olin selittänyt jotain puluista, heh. Toisinaan jopa huudan unissani, ihan siis täyttä kurkkua. Se on sitten jo häiritsevämpää muita kohtaan, sillä vanhempani ovat muutaman kerran heränneet huutoihini, vaikka nukkuvat talon toisessa päässä.

Toinen, mitä harrastan, on hampaiden narskuttelu. Joskus nukkuessani, kaverini oli järkyttyneenä kysynyt, että "mitä sä teet??", kun narkutin hampaitani. Olin tähän kuulemma vastannut, että "narskutan hampaita", ja sen jälkeen jatkanut puuhaani. Myös mummoni huomauttaa minulle hampaiden narskuttelusta aina kun on meillä yötä, hän kun joutuu nukkumaan kanssani samassa huoneeessa. x)

Tässä ihan muutamä yö sitten, kaverini keksi soittaa minulle keskelle yötä, ja olin unissani vastannut puhelimeen. Tai no, oikeastaan, näin unta että herätyskelloni soi, ja sammutin sitä samasta näppäimestä mistä puhelimeen vastaan. No, minulla oli äänenvoimakkuudet sen verran kovalla, että heräsin siihen kun kaverini alkoi puhua, hehe.

Tälläisiä yöllisiä menoja minulla. Kertokaahan tekin toki omistanne.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.02.2007 14:45
mie kävelin pienenä unissani. muistan ku näin kuitenkin kaikki ympäröivät asiat mutta sitten koko talo oli ihan vinossa ja kuulemma äiti oli kysyny et mitä oikeen teen ja olin vastannu että aion mennä kitkemään.
siis haha haa
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.02.2007 14:46
Vai että kitkemään. Ihan kiva. x)
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2007 15:09

Lainaus: jeeves

äiti oli kysyny et mitä oikeen teen ja olin vastannu että aion mennä kitkemään.

Heh

Minä puhun joskus/kiljun unissani, mutta yleensä heittilen tavaroita tai tipun sängystä vaan.
Kerrankin kun äiti oli linnoittautunut nukkumaan huoneeni lattialle(miksikö? en tiedä) ja minä nukuin silloin sellainen pieni possu tyynyni vieressä. Noh äiti kertoi aamulla heränneensä siihen että olin heittänyt possulla häntä naamaan *reps*. Hänhän oli tullut tarkastamaan että mikä se meidän Dollieta jurppii ja olin vain mutissut että 'Mä laipoin tän ojan täyteen pepperonia' tai suurinpiirtein noin.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.02.2007 15:42
Puhun ja kävelen unissaan. Ehkä pahin/parhain sattui kun asuin vielä kotona ja olin kutsunut kaverini yö kylään. Heräsin siihen kun kaveri töni ja kiroili minulle että miksi ovi on auki ja sänky täynnä biljardi palloja. : )
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.02.2007 15:46

Lainaus: TheSecret

Toinen, mitä harrastan, on hampaiden narskuttelu

Mä kävin kans tossa hammaslääkärissä, ja järkytyin kun se sano että hampaat ovat kuluneet yöllisestä hampaiden narskutuksesta. En oo ite huomannut, eikä leuat ole olleet kipeet. Millähän sen saisi loppuun?
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.02.2007 16:10
Mä yleensä vaan pudottelen tyynyäni ja sit herään, ku huomaan et se on lattialla. Ja sitten tulee potkittua tota seinää unissani.
Kerran kun mul oli kännykkä herättämässä, niin aamulla kun se rupes soimaan, ni mun piti painaa herätys pois päältä, mut vastasinkin siihen ja ihmettelin sit et miks ketään ei oo toisessa päässä.
Joskus oon repiny seinällä olleita seinäverhoja unissani alas seinältä, kiva saada verhotanko päähänsä.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.02.2007 16:42
Itse en ainakaan puhu tai kävele unissani, mutta veli harrastaa tuota unissakävelyä aika ahkerasti. Kerran veli oli tullut huoneeseeni keskellä yötä, ottanut minulta peiton ja mennyt takaisin omaan huoneeseen. Aamulla kun heräsin, huomasin ettei ollut omaa peittoa. Ja äiti puhuu joka yö unissaan. Kamala, mitä juttuja sitä kuuleekaa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.02.2007 16:54
Mie kävelin pienenä tosi harvoin, mutta olen kuulemma rauhallinen nukkuja. En asentoakaan vaihda kuin pari kertaa yössä. Heräilen usein ihan kunnolla hereille liian usein, niin että menee taas liian kauan, ennen kuin nukahdan uudestaan.

Tai no, joskus kun saan tekstarin yöllä, "luen" sen ja nukahdan uudestaan. aamulla sitten voikin katsella hämmästyneenä viestiä, joka on saapuneissa jo luettuna, muttei sen saapumisesta ja lukemisesta ole mitään mielikuvaa
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.02.2007 17:11
Pienenä kävelin usein unissani ja tein kaikkea outoa, esim. kuljetin peittoa ympäri taloa ja nukahdin sen kanssa rappusiin. Pari kertaa olen vienyt yön aikana ne "muovijutut joita pidetään yöllä suussa että hampaat eivät kasva vinoon" vessaan ja vetänyt pöntöstä alas.
Nykyään en enää kauheasti kävele unissani enkä mitään muutakaan, mutta herään aina kauhean helposti pieneenkin ääneen ja sitten taas kestää kauan nukahtaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit